eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyPrzebudowa drogi powiatowej nr 1900G w miejscowości Miszewo poprzez budowę chodnika - zamówienie podobne.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1900G w miejscowości Miszewo poprzez budowę chodnika - zamówienie podobne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586810715

1.5.8.) Numer faksu: 58681-15-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1900G w miejscowości Miszewo poprzez budowę chodnika - zamówienie podobne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77e2c977-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000037/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa drogi powiatowej nr 1900G w miejscowości Miszewo poprzez budowę chodnika - zamówienie podobne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z ustawą z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, ponieważ dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, wyłonionemu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 (umowa nr ZDP.4.2211.38.2021 z dn. 22.06.2021 r.)proponuje się wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Ewentualne udzielenie przedmiotowego zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; (zamówienie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszenie o zamówieniu nr: 2021/BZP 00050993/01 z dnia 11.05.2021 r. – roboty budowlane).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: zamówienie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszenie o zamówieniu nr: 2021/BZP 00050993/01 z dnia 11.05.2021 r. – roboty budowlane

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.42.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2063111,73 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135008,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1900G w miejscowości Miszewo poprzez budowę chodnika - zamówienie podobne.

2. Przedmiar robót budowlanych:
1) BRANŻA DROGOWA: wytyczenie geodezyjne inwestycji wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej km 0,350 ; Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, gr. 15cm - z wywozem m3 175,00; Rozebranie istniejących zjazdów: - z kostki betonowej (wraz z krawężnikami, opornikami i obrzeżami) m2 15,00;
2) ROBOTY ZIEMNE: Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych z wywozem m3 438,00
3) PODBUDOWY: Warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego (pospółki) 0-20mm - o grubości 15 cm - chodnik, zjazdy, przejście wyniesione m2 538,00; Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 15 cm - chodnik m2 518,00; Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 20 cm - zjazdy m2 20,00; 4)NAWIERZCHNIE: Nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cem.-piask. gr. 5cm: - kostka prostokątna szara gr. 6cm - chodniki m2 518,00 ; Nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cem.-piask. gr. 5cm: - kostka prostokątna czerwona gr. 8cm - zjazdy m2 20,00; 5) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE : Umocnienie skarp- humusowanie o gr. 15cm m2 280,00; 6) ELEMENTY ULIC : Krawężniki betonowe 15x22x100 najazdowe na ławie betonowej z oporem m 18,00 ; Oporniki betonowe 12x25x100 na podsypce cem-piask bez ławy m 24,00 ; Obrzeże betonowe 8x30x100 na podsypce cementowo - piaskowej m 685,00
7) ROBOTY POZOSTAŁE : Cięcie krawędzi jezdni wzdłuż krawężników mb 25,00 ; Uzupełnienie szczeliny pomiędzy jezdnią a krawężnikami mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco gr. 6cm m2 2,50; Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych szt. 8,00 ; Regulacja włazów kanałowych szt. 2,00 ; 8) KANAŁ TECHNOLOGICZNY: Budowa kanalizacji kablowej z rur kablowych PCV o średnicy 130mm mb 380,00 ; Studnie kanalizacji kablowej SKR-1 szt. 5,00
3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
2) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca robót według projektu oznakowania i organizacji robót.
3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6) Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
7) Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.
8) Zamawiający wymaga co najmniej 36 – miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi
za wady.
9) Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót
i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać
z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym sprzętem oraz do posiadania ważnego OC pojazdów.
11) Wykonawca zobowiązany jest określić telefony kontaktowe oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
12) Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1a do zaproszenia tj. dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177090,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177090,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177090,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viabet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221878131

7.3.3) Ulica: Lęborska 6A

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177090,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.