eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IwkowaG³êboka termomodernizacja budynku Przedszkola w Iwkowej oraz budynku Szko³y Podstawowej wraz z Domem Nauczyciela w Dobrocieszu



Og³oszenie z dnia 2023-07-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
G³êboka termomodernizacja budynku Przedszkola w Iwkowej oraz budynku Szko³y Podstawowej wraz z Domem Nauczyciela w Dobrocieszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA IWKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 468

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwkowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: tel. 14 68 44 010, 14 68 44 020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwkowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iwkowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

G³êboka termomodernizacja budynku Przedszkola w Iwkowej oraz budynku Szko³y Podstawowej wraz z Domem Nauczyciela w Dobrocieszu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-702dabd4-247c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00311029

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1.4. Zamówienie publiczne, do którego odnosi siê niniejszy opis, realizowane przez Zamawiaj±cego jest dofinansowane ze ¶rodków RPO 2014-2020 poddzia³anie 4.3.2 G³êboka termomodernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej;

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-702dabd4-247c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-702dabd4-247c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Przedmiotowe postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/)
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4.Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem modu³u sk³adania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.
5.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej zgodnie z danymi zawartymi w mniejszej SWZ.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” stanowi±c± za³±cznik do niniejszej SWZ.
10.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Szczegó³owe uregulowania w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
• administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Gmina Iwkowa, 32-861 Iwkowa 468, tel. 14 68 44 010, 14 68 44 020, email: gmina@iwkowa.pl
• Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest przez adres email: rodo@iwkowa.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: „G³êboka termomodernizacja budynku Przedszkola w Iwkowej oraz budynku Szko³y Podstawowej wraz z Domem Nauczyciela w Dobrociesz” – znak sprawy: GKZP 271.11.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZP71.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest G³êboka termomodernizacja budynku Przedszkola w Iwkowej oraz budynku Szko³y Podstawowej wraz z Domem Nauczyciela Dobrocieszu.

1.2. Zakres przedmiotu zamówienia dla termomodernizacji budynku Przedszkola w Iwkowej obejmuje w szczególno¶ci zakres architektoniczny, elektryczny i sanitarny.


1.3. Zakres przedmiotu zamówienia dla budynku Szko³y Podstawowej wraz z Domem Nauczyciela w Dobrocieszu. obejmuje w szczególno¶ci zakres architektoniczny, elektryczny i sanitarny.


Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wy¿szej wskazanych zakresów przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SWZ (dalej: „OPZ”).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

42511110-5 - Pompy grzewcze

45442100-8 - Roboty malarskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. W zakres us³ug i robót budowlanych wchodziæ bêd± prace wymienione w OPZ polegaj±ce na wykonaniu prac termomodernizacyjnych odpowiednio w obiektach do których odnosi siê opis przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci nie przekraczaj±cej maksymalnie 20% warto¶ci zamówienia podstawowego jednak nie wiêcej ni¿ 200 000,00 netto (246 000 brutto). Zostan± one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia dotychczasowemu wykonawcy tych robót budowlanych, w sposób powi±zany z zamówieniem podstawowym poprzez rozszerzenie zamówienia podstawowego o dodatkowy zakres rzeczowy polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – wykonaniu izolacji termicznej, modernizacji instalacji elektrycznej i sanitarnej.
Warunkiem udzielenia zamówienia z wolnej rêki na powtórzenie podobnych us³ug i robót budowlanych jest realizacja tych prac z najwy¿sz± staranno¶ci± oraz zapewnienie wykonania us³ug i robót budowlanych w standardzie nie gorszym ni¿ w zamówieniu podstawowym i wykonawca zaakceptuje warunki dotychczasowej umowy (z ewentualn± modyfikacj± adekwatn± do nowego zakresu rzeczowego) jak równie¿ Strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
W zakres us³ug i robót budowlanych wchodziæ bêd± prace wymienione w OPZ w zakresie rzeczowym nie wiêkszym ni¿ 50 %.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

Cena (C) – waga kryterium: 60%,
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane (G) – waga kryterium 40%.

N = C + G

gdzie:
N – ³±czna ilo¶æ punktów badanej oferty,
C – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium „Cena”
G - ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowalne

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, tj.:

1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.

1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
Wykonawca musi wykazaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w nastêpuj±cym zakresie:
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) Posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie tj.:
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie) nale¿ycie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane obejmuj±ce wykonanie termomodernizacji budynku o kubaturze minimum 1 000,00 m3;

b) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy dysponuj±cy osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. :
i. kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa i posiada do¶wiadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnieñ.
ii. kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa i do¶wiadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom,
iii. kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, wa¿ne uprawnienia budowlane wydane w ¶wietle wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa i do¶wiadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom,

Wskazane powy¿ej osoby s± minimalnym zasobem kadrowym jakim powinien dysponowaæ wykonawca. W trakcie realizacji prac Wykonawca musi zapewniæ taki potencja³ kadrowy aby prawid³owo wykonaæ przedmiot umowy.

Wskazane powy¿ej osoby (potencja³ kadrowy) powinny byæ cz³onkami odpowiedniej izby samorz±du zawodowego.

Zamawiaj±cy dopuszcza aby jedna osoba pe³ni³a wiêcej ni¿ jedn± funkcjê, pod warunkiem posiadania wymaganych na t± funkcjê wymaganych kwalifikacji i do¶wiadczenia.

UWAGI:
Powy¿ej wskazane osoby powinny posiadaæ uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
Zamawiaj±cy odst±pi od wezwania do z³o¿enia ww. o¶wiadczenia w sytuacji gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.
2) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu sk³adanym na podstawie art. 125 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia dot. braku podstaw wykluczenia oraz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zmawiaj±cy odst±pi od wezwania niniejszego dokumentu je¿eli Wykonawca wska¿e ogólno dostêpne bazy z których mo¿na pobraæ te dokumenty.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, wykszta³cenia niezbêdnego do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem za³±cznik nr 8 do SWZ .
3) Je¿eli dotyczy O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 10 do SWZ)
4) Je¿eli dotyczy: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych zgodnie z wymaganiami pkt 8.10 – 8.11 SWZ, je¿eli wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach innych podmiotów.
5) Je¿eli dotyczy: O¶wiadczenie wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± – za³±cznik nr 11 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zgodnie z dokumentami zamówienia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zgodnie z dokumentami zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wymagania dotycz±ce wadium.
2. Przystêpuj±c do postêpowania wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w pieni±dzu, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z2020 r. poz. 299 ).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w BSR KrakówO/Iwkowa– nr rachunku: 67 8589 0006 0090 0000 2567 0002
W tytule przelewu nale¿y wskazaæ numer postêpowania którego dotyczy zamówienie.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku bankowego zamawiaj±cego.
7. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zane wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Wadium nale¿y za³±czyæ do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt 15 SWZ oferty wykonawcy. Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z tre¶ci± art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10. Dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, sk³adane s± w oryginale w formie elektronicznej, przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W celu unikniêcia w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy informuje, i¿ sprzeczne z ww. wymogami bêdzie przes³anie skanu, sporz±dzonego w formie pisemnej, dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawieraj± Projektowane Postanowienia Umowy stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-01 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ przez portal e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-01 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.