Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245539/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00252963/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501362322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aceb566c-e1f7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dot. FAS/FASD i promocji idei rodzicielstwa adopcyjnego w ramach projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248030,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, zgodnie z parametrami i szczegółowymi wytycznymi Zamawiającego zawartymi w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ). Minimalny zakres działań w ramach kampanii obejmuje:
1) Opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii, strategii oraz harmonogramu działań w ramach kampanii.
2) Realizację kampanii zgodnie z koncepcją kreatywną, strategią działań i harmonogramem zaproponowanym przez Wykonawcę oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego – minimalny zakres kampanii obejmuje następujące działania:
• Organizacja konferencji inaugurującej kampanię społeczną;
• Przygotowanie autorskich materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym opracowanie elementów identyfikacji wizualnej oraz 4 filmów promocyjnych;
• Przeprowadzenie kampanii internetowej, z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zamawiającego;
• Przygotowanie, zamieszczenie w mediach społecznościowych oraz promocja treści edukacyjnych – tj. co najmniej 5 podcastów edukacyjnych o długości między 30 a 45 minut;
• Przygotowanie i dystrybucja 2 spotów radiowych w stacjach radiowych, o długości nie krótszej niż 30 sekund;
• Przygotowanie i wykonanie materiałów na podstronę internetową dotyczącą kampanii (landing page);
• Współpraca z Ambasadorem kampanii (influencer marketing), zapewnionym przez Wykonawcę;
• Dodatkowa promocja kampanii w Internecie;
• Fotorelacja wydarzeń odbywających się w czasie prowadzenia kampanii;
• Stały monitoring wskaźników skuteczności przekazu i zapewnienie Zamawiającemu wglądu do bieżących statystyk dot. prowadzenia kampania.
3) Opracowanie końcowego raportu/podsumowania kampanii z oceną jej efektywności.
4) Przeniesienie przez Wykonawcę na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych do wytworzonych materiałów oraz utworów (np. tekstów, grafik, animacji, zdjęć, treści postów, artykułów, filmików, scenariuszy) powstałych w ramach kampanii, w tym do ich przetwarzania, tworzenia dzieł zależnych, powielania
i publikowania na wszystkich polach dystrybucji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268263,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268263,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLAN MEDIA Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268263,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-23INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój społeczności energetycznych w regionie wieluńskim
- Usługa przeprowadzenia płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- TPm-33/25 Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii medialnej dotyczącej rozpropagowania założeń, celów i korzyści wynikających z uczestnictwa w badaniu w ramach projektu "Biomedyczne (...)"
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
- Zapewnienie organizacji i obsługi konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.