Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00226196/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00233405/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00236746/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00295759/01 - Wynik z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00301127/01 - Wynik z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODZIEŻY BRANŻOWEJ, SPECJALISTYCZNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ODZIEŻY BRANŻOWEJ, SPECJALISTYCZNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7608690-2739-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226196/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MUND/470/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Zakup przedmiotów uwarunkowany zachowaniem zasad BHPw jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis zamówień opcjonalnych stanowiący załącznik nr 4 do SWZ
2. Miejsce realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 13333,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Zakup przedmiotów uwarunkowany zachowaniem zasad BHPw jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis zamówień opcjonalnych stanowiący załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 38630,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Zakup przedmiotów uwarunkowany zachowaniem zasad BHPw jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis zamówień opcjonalnych stanowiący załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 120371,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Zakup przedmiotów uwarunkowany zachowaniem zasad BHPw jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis zamówień opcjonalnych stanowiący załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 13853,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Zakup przedmiotów uwarunkowany zachowaniem zasad BHPw jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis zamówień opcjonalnych stanowiący załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 10650,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Zakup przedmiotów uwarunkowany zachowaniem zasad BHPw jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: formularze ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz opis zamówień opcjonalnych stanowiący załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 143664,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10786,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20093,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20093,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „DEOBOX” Zbigniew Stępień w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131002328
7.3.3) Ulica: Warszawska 1/3/114
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24847,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Stadion Sportowy Zakrzów - zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu
- Zapewnienie wsparcia na oprogramowanie Microsoft lub równoważnego (CUI-ZZ.3200.1.2025)
- Dostawa stanowiska do mineralizacji wysokociśnieniowej
- świad. usł. terap. zajęciow. dla podop. korzystających z usługi wsparcia krótkotermin. w formie pobytu całodobowego na terenie MCUS we Wrocławiu w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25
- TP1_Usługa całodobowej ochrony nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Namysłowskiej 8, o nazwie Centrum Grafit.
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Dostawa 28 kompletów odzieży ochronnej w ramach projektu "Edu-fish - program edukacyjno-promocyjny w zakresie rybactwa" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027"
- Dostawa odzieży i obuwa roboczego w 2025 r z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa odzieży roboczej, obuwia Część nr 2 - dostawa środków ochrony indywidualnej.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz stanowiskowej na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU TYPU "QUAD" Z PRZYCZEPĄ ORAZ WYPOSAŻENIE SPECJALISTYCZNE DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUSTYNI
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Waliły w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Brzozów na rok 2025
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.