Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00248577/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie budynków w instalację fotowoltaiczną przy ul. Krańcowej 53,
ul. Naukowej 4 i 6, ul. Bolesława Chrobrego 7 – C/WŁO/II/P3/15 (projektuj
i buduj).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie budynków w instalację fotowoltaiczną przy ul. Krańcowej 53,ul. Naukowej 4 i 6, ul. Bolesława Chrobrego 7 – C/WŁO/II/P3/15 (projektuj
i buduj).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb1fb7d-0103-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Doposażenie budynków w instalację fotowoltaiczną - C/WŁO/II/P3/15.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248577/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 542637,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie budynków w instalację fotowoltaiczną przy ul. Krańcowej 53, ul. Naukowej 4 i 6, ul. Bolesława Chrobrego 7 – C/WŁO/II/P3/15 (projektuj i buduj):Część I – ul. Krańcowa 53.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji odgromowej do ochronnej paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 143000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie budynków w instalację fotowoltaiczną przy ul. Krańcowej 53, ul. Naukowej 4 i 6, ul. Bolesława Chrobrego 7 – C/WŁO/II/P3/15 (projektuj i buduj):Część II – ul. Naukowa 4.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji odgromowej do ochronnej paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie budynków w instalację fotowoltaiczną przy ul. Krańcowej 53, ul. Naukowej 4 i 6, ul. Bolesława Chrobrego 7 – C/WŁO/II/P3/15 (projektuj i buduj):Część III – ul. Naukowa 6.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji odgromowej do ochronnej paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie budynków w instalację fotowoltaiczną przy ul. Krańcowej 53, ul. Naukowej 4 i 6, ul. Bolesława Chrobrego 7 – C/WŁO/II/P3/15 (projektuj i buduj):Część IV – ul. Bolesława Chrobrego 7.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji odgromowej do ochronnej paneli PV
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
• Dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji zadania
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 230000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101999,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101999,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101999,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SOLAR-TECH" Przemysław Sulkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-162-59-64
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101999,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-17 do 2022-10-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80399,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80399,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80399,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SOLAR-TECH" Przemysław Sulkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-162-59-64
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80399,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-17 do 2022-10-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80399,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80399,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80399,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 'SOLAR-TECH" Przemysław Sulkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-162-59-64
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80399,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-17 do 2022-10-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171516,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171516,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171516,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SOLAR-TECH" Przemysław Sulkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-162-59-64
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"SOLAR-TECH" PRZEMYSŁAW SULKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171516,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-17 do 2022-10-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.