Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255829/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00442953/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedźwiada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niedźwiada-Kolonia 43
1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02c73a9d-09ac-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c73a9d-09ac-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047612/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 do operacji: „Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii ".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RL.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 218267,45 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182990,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Remont świetlicy- wykonanie wyjścia na zewnątrz z sali głównej - demontaż okna i wstawienie drzwi aluminiowych jednoskrzydlowych,
- zamurowanie otworu pomiędzy salą a łazienką,
- wykonanie kuchni w garażu : podział na dwa pomieszczenia, zamurowanie bramy i wstawienie drzwi wejściowych
aluminiowych,
- wykonanie nowego podziału w łazience; stworzenie dwóch kabin wc i jednej z prysznicem,
- we wszystkich pomieszczeniach skucie starego gresu i ułożenie nowego,
- we wszystkich pomieszczeniach malowanie ścian i sufitów,
- wykonanie w sali głównej sufitu z płyty G.K.,
- we wszystkich pomieszczeniach wymiana opraw świetlnych,
- w łazience wykonanie podejść instalacji wod.-kan., instalacji elektrycznej, /2 kabiny z wc, jedna z prysznicem, dwie
umywalki/,
- w nowej kuchni podejście wod.-kan. i montaż zlewu i umywalki,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.5.5.) Wartość części: 182990,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu płaskim o mocy 6 kW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 35277,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49352,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERGO DOCIEPLENIA Grzegorz Pułapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360898686
7.3.3) Ulica: 84
7.3.4) Miejscowość: Ruda Solska
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.