eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński"Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo -rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą".



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo –rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897678500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lidzbarkw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lidzbarkw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo –rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bceed0e-cfd7-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032741/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo – rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4370000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w systemie „zaprojektuj
i wybuduj” prac budowlanych poprzedzonych opracowaniem dokumentacji projektowej (Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego) w ramach projektu pn.:„Uzupełnienie strefy uzdrowiskowej poprzez budowę obiektów sportowo – rehabilitacyjnych w Lidzbarku Warmińskim wraz
z infrastrukturą towarzyszącą”.

Inwestycja polegać będzie na zaprojektowaniu i budowie:
a) trzech modułowych obiektów kubaturowych – budynków przeznaczonych do zakwaterowania użytkowników (sportowców, kuracjuszy), zapewniając możliwość odbywania turnusów zdrowotno- rehabilitacyjnych.
W każdym z obiektów należy zlokalizować pomieszczenie sali rehabilitacyjno-sportowej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 50% całkowitej powierzchni użytkowej,
b) budynku technicznego – powiązanego technologicznie i funkcjonalnie z pozostałymi obiektami.
W budynku technicznym zlokalizować węzeł cieplny, pomieszczenie na odpady oraz pomieszczenie gospodarcze,
c) boiska do siatkówki plażowej,
d) ścieżek spacerowo-rowerowych wzdłuż których będą zlokalizowane urządzenia siłowni zewnętrznej – urządzenia sportowo rehabilitacyjne,
e) utwardzonych ciągów pieszo jezdnych, z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, w tym dla osób niepełnosprawnych,
f) uzbrojenia terenu w postaci instalacji i przyłączy elektrycznych, sanitarnych, wodnych, ciepłowniczych,
g) małej architektury w postaci ławek parkowych, koszy na odpady, stojaków na rowery,

Wszystkie obiekty muszą posiadać niezbędne wyposażenie wszystkich pomieszczeń zgodne z ich przeznaczeniem.
OPIS ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO ZGODNIE Z WNIOSKIEM O DOFINANSOWANIE:
„Zamierzenie zakłada zaprojektowanie i wykonanie budowy obiektów
sportowo – rehabilitacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą gotowych do przyjmowania kuracjuszy, sportowców. W ramach zakresu inwestycji planuje się budowę obiektów modułowych sportowo –rehabilitacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, komunikacją, siłownią zewnętrzną oraz elementami małej architektury i zieleni. Obiekty wyposażone zostaną w urządzenia sportowe oraz rehabilitacyjne. Projekt inwestycji stanowi koncepcję stworzenia dodatkowej infrastruktury sportowo – rehabilitacyjnej w strefie uzdrowiskowej z myślą o sportowcach oraz przybywających kuracjuszach i będzie traktowany jako kolejny etap związany z rozwojem działalności uzdrowiskowej. Obszar, na którym zostaną wybudowane przedmiotowe obiekty stanowić będzie uzupełnienie strefy uzdrowiskowej, tj. istniejących tężni oraz nowobudowanego PAWILONU ZDROWIA. Planowane przedsięwzięcie ma w założeniu zapewnić możliwość całodobowego pobytu zgrupowań sportowych oraz kuracjuszy. Umożliwi korzystanie z urządzeń rehabilitacyjnych, siłowni zewnętrznej, znajdującej się nieopodal tężni solankowej, ścieżek spacerowych w Dolinie Symsarny, a także pozwoli na korzystanie z nowo budowanego pawilonu zdrowia, w którym znajduje się m.in. sala rehabilitacyjna, mała tężnia, grota solna oraz układ wysiłkowy. Tereny planowanej zabudowy uzdrowiskowej i działalności około- uzdrowiskowej, położone są w obszarze posiadającym wyjątkowe cechy, które pozwalają na prowadzenie terapii leczniczych przy różnych schorzeniach, jak również pozwalają na zaplanowanie odpowiednich treningów np. wydolnościowych. Właściwości klimatyczne, umożliwiają m.in. prowadzenie aeroterapii, helioterapii, kinezyterapii, balneoterapii. Planowana do realizacji inwestycja będzie uzupełnieniem istniejącej w strefie A - tężni oraz będącego w trakcie budowy i realizacji PAWILONUZDROWIA”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach zamówienia tj. w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zwanym dalej (PFU) wraz
z jego załącznikami, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ, w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi jej załącznikami i wyjaśnieniami oraz
w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215110-1 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4845296,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6998700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4845296,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441495503

7.3.3) Ulica: ul. Ukośna 22c/3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-836

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty w zakresie instalacji elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4845296,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.