Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254426/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia stołówek i miejsc spożywania posiłków w Szkole Podstawowej im. Mariana Gotowca w Klembowie oraz w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Klembów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753 - 88 - 00
1.5.8.) Numer faksu: (29) 777 - 90 - 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia stołówek i miejsc spożywania posiłków w Szkole Podstawowej im. Mariana Gotowca w Klembowie oraz w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cb229f8-0345-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023925/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa i montaż wyposażenia stołówek i miejsc spożywania posiłków w Szkole Podstawowej im. Mariana Gotowca w Klembowie oraz w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254426/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Dostawa i montaż wyposażenia stołówek i miejsc spożywania posiłków w Szkole Podstawowej im. Mariana Gotowca w Klembowie oraz w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kruszu.
Dotyczy zamówienia w sprawie realizacji modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” dotyczącego wspierania w latach 2019 – 2023 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania posiłków.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z załącznikiem nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – „Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)”.
W ramach dostawy urządzeń Wykonawca zapewni transport urządzeń we wskazane przez Zamawiającego miejsce:
1) Szkoła Podstawowa im. Mariana Gotowca w Klembowie – ul. Gen. Franciszka Żymirskiego 68, 05- 205 Klembów;
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kruszu – ul. Kryształowa 99A, 05-240 Krusze,
montaż i instalację dostarczonego przedmiotu zamówienia, szkolenie użytkownika oraz minimum 24 – miesięczną gwarancję.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wyposażenie, które jest fabrycznie nowe, odpowiedniej jakości i funkcjonalności, wolne od wad fizycznych, a w szczególności technologicznych, materiałowych lub wykonawczych.
Ważne: Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MORE BLUE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213779116
7.3.3) Ulica: Czerniakowska 81/83
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-957
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KLEMBÓW
więcej: przetargi KLEMBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Gminnym w Dydni, 36-204 Dydnia 212
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie mieszkań wspomaganych, treningowych usytuowanych przy ul. Lecha i ul. Mogileńskiej w Gnieźnie
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.