Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252960/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2fb0a36-e1e6-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości oraz środków czystości BHP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2fb0a36-e1e6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający podzielił postępowanie na dwie części:Część 1 - Chemia gospodarcza_ZAŁĄCZNIK 8A
Cześć 2 - Materiały i narzędzia do utrzymania czystości_ ZAŁĄCZNIK 8B
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1. Szczegółowy wykaz oraz szacunkowa ilość zawiera ZAŁĄCZNIK nr 8A i 8B (formularz asortymentowo-cenowy) do niniejszej specyfikacji. Zamawiający podał opis poszczególnych produktów w celu przybliżenia specyfiki zamówienia, z zastrzeżeniem, że wykonawcy mogą oferować produkty równoważne w zakresie opisanym w ZAŁĄCZNIKU nr 8A i 8B.
2. Wykonawca wypełniając ZAŁĄCZNIK nr 8A lub 8B w rubryce 3 "producent, nazwa produktu" podaje nazwę producenta oraz nazwę handlową oferowanego środka, a jeśli jest to środek równoważny zamieszcza opis zawierający dane dotyczące wartości ph i/lub gęstości względnej oraz inne dane potwierdzające, że oferowany produkt jest równoważny.
3. Wykonawca aby wykazać równoważność oferowanych środków załącza do oferty karty charakterystyk i inne dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych środków, z których wprost będzie wynikać udowodnienie równoważności.
4. Zamawiający dopuszcza opakowania o innych pojemnościach niż wskazane w ZAŁĄCZNIKU nr 8A i 8B, w takim przypadku wykonawca musi dokonać odpowiednich przeliczeń do szacowanej ilości oraz dokonać odpowiednich wpisów w rubryce 5 i 6 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B. Przy czym różnica w wielkości oferowanych opakowań może wynosić in + 100%, in - 50% oraz opakowania nie mogą być większe niż 10 litrów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia wg faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU nr 8A lub 8B szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej kwoty umowy.
6. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy częściami, w asortymencie wynikającym ze szczegółowych zamówień otrzymywanych z poszczególnych jednostek/obiektów MZUK. Zamówienia będą składane na adres e-mail Wykonawcy (za obowiązkowym zwrotnym potwierdzeniem odbioru wiadomości przez wykonawcę) przez Kierowników poszczególnych obiektów, lub osoby przez nich upoważnione, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem (lista adresów mail, zostanie podana w umowie).
7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia następnego dnia roboczego po otrzymaniu mailem zamówienia szczegółowego.
8. Dostawy będą realizowane pod następujące adresy:
- Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice,
- Palmiarnia Miejska ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice
- Schronisko dla zwierząt ul. Wschodnia 56, 44-100 Gliwice
- Zarząd Cmentarzy Komunalnych ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice
- Zakład Pogrzebowy ul. Raciborska 12, 44-100 Gliwice
- Izba Wytrzeźwień ul. Okopowa 6, 44-100 Gliwice
- Ośrodek Wypoczynkowy Czechowice ul. Ziemięcicka 62, 44- 100 Gliwice (wjazd od ul. Rekreacyjnej)
- Kryta Pływalnia OLIMPIJCZYK ul. Oriona 120, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia DELFIN ul. Warszawska 35, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia MEWA ul. Mewy 36, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia NEPTUN ul. Dzionkarzy 29, 44-119 Gliwice,
- Hala widowiskowo-sportowa Sośnica ul. Sikorskiego 130, 44-103 Gliwice,
- Giełda Samochodowa ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- Boisko ORLIK ul. Jasna 31, 44-100 Gliwice,
- Boisko CARBO ul. Lekarska 5, 44-100 Gliwice,
rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę do wskazanych przez Zamawiającego
pomieszczeń, znajdujących się pod w/w adresami.
9. Wykonawca będzie przedkładał wraz z dostawą dokument WZ.
10. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT na każdy obiekt osobno i przekazywał do głównej siedziby Zamawiającego przy ul. Strzelców Bytomskich 25c. Płatność za faktury będzie dokonywana 30 dni od daty wpływu faktury do głównej siedziby Zamawiającego przy ul. Strzelców Bytomskich 25c.
11. Zamawiający zastrzega, ze mydło w płynie musi być koloru białego a jego gęstość musi zapewniać utrzymanie bez wycieków samoistnych z pojemników wiszących, z dozownikiem podającym skierowanym w dół. W przypadku mydła samoistnie wyciekającego z podajników zamawiający uzna takie mydło za towar wadliwy z koniecznością wymiany na koszt wykonawcy z terminem wymiany 18 godzin od powiadomienia wykonawcy o wadach.
12. Zamawiający zastrzega, ze ręczniki papierowe nie mogą być szorstkie i mają być pozbawione nieprzyjemnego zapachu pozostającego na dłoniach i zabijającego zapach wcześniej użytego mydła.
13. Wkłady do mopów płaskich - zamawiane będą zgodnie z zapotrzebowaniem wkłady z mocowaniem kieszeniowym lub na tzw. uszy.
14. Zamawiający zastrzega, ze wszystkie dostarczane mopy muszą posiadać minimalna odporność na 250 cykli prań.
15. Dostarczane produkty typu: mopy, ścierki, papiery, ręczniki, czyściwo będą posiadać karty produktów lub inne znamiona jak: opis na zbiorczym opakowaniu, które będą potwierdzać spełnienie wymagań opisanych w ZAŁĄCZNIKU nr 8B tj. wymiary, gramatura itp.
16. Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z opisem sposobu ich użycia, środków bezpieczeństwa i ostrożności jakich należy przestrzegać przy ich stosowaniu oraz datę przydatności do użycia. Opisy i oznaczenia na opakowaniach w szczególności muszą odpowiadać Ustawie z dnia 28 maja 2020 r. o zmianie ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach oraz niektórych innych ustaw(Dz.U. 2020 poz.1337).
17. Dostarczone produkty muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości licząc od dnia odbioru oraz muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
18. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć aktualne karty charakterystyki wszystkich/wybranych produktów na każde żądanie Zamawiającego.
19. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towary wymagające użycia środków ochronnych jedynie w postaci rękawic ochronnych potocznego/ogólnego (niespecjalistycznego) zastosowania.
20. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w kol. 3 ZAŁĄCZNIKA NR 8A lub 8B Producenta oraz nazwę własną oferowanego asortymentu. Pod nazwą "Producent" należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
21. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego w kol. 3 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B. Zaoferowany asortyment równoważny musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w kol.3 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Wykazanie równoważności zaoferowanego asortymentu równoważnego spoczywa na Wykonawcy.
22. Wszelkie nazwy własne i opisy produktów i materiałów przywołane w SWZ służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości danego produktu/materiału. Dopuszcza się zamiennie, równoważny asortyment pod warunkiem spełnienia wymagań opisanych w ZAŁĄCZNIKU nr 8A lub 8B.
23. Zamawiający wymaga, żeby asortyment był:
1) zgodny co do opisu określonego w kol. 2 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B (odpowiednio do rodzaju asortymentu);
2) opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania;
3) wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
Dotyczy Części 1:
Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z montażem automatycznych dozowników umożliwiających uzyskanie odpowiedniego stężenia danego produktu wg określonych przez producenta proporcji, dla asortymentu występującego w opakowaniach 10litrowych wskazanego w Załączniku nr 8A (pozycje nr 4, 7, 15 i 18). Dozowniki powinny zostać dostarczone i zamontowane na następujących obiektach:
- Kryta Pływalnia OLIMPIJCZYK ul. Oriona 120, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia DELFIN ul. Warszawska 35, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia MEWA ul. Mewy 36, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia NEPTUN ul. Dzionkarzy 29, 44-119 Gliwice
w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
Koszt dostawy i montażu dozowników powinien być ujęty w cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
33711900-6 - Mydło
33741100-7 - Środek do mycia rąk
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 110700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający podzielił postępowanie na dwie części:Część 1 - Chemia gospodarcza_ZAŁĄCZNIK 8A
Cześć 2 - Materiały i narzędzia do utrzymania czystości_ ZAŁĄCZNIK 8B
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1. Szczegółowy wykaz oraz szacunkowa ilość zawiera ZAŁĄCZNIK nr 8A i 8B (formularz asortymentowo-cenowy) do niniejszej specyfikacji. Zamawiający podał opis poszczególnych produktów w celu przybliżenia specyfiki zamówienia, z zastrzeżeniem, że wykonawcy mogą oferować produkty równoważne w zakresie opisanym w ZAŁĄCZNIKU nr 8A i 8B.
2. Wykonawca wypełniając ZAŁĄCZNIK nr 8A lub 8B w rubryce 3 "producent, nazwa produktu" podaje nazwę producenta oraz nazwę handlową oferowanego środka, a jeśli jest to środek równoważny zamieszcza opis zawierający dane dotyczące wartości ph i/lub gęstości względnej oraz inne dane potwierdzające, że oferowany produkt jest równoważny.
3. Wykonawca aby wykazać równoważność oferowanych środków załącza do oferty karty charakterystyk i inne dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych środków, z których wprost będzie wynikać udowodnienie równoważności.
4. Zamawiający dopuszcza opakowania o innych pojemnościach niż wskazane w ZAŁĄCZNIKU nr 8A i 8B, w takim przypadku wykonawca musi dokonać odpowiednich przeliczeń do szacowanej ilości oraz dokonać odpowiednich wpisów w rubryce 5 i 6 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B. Przy czym różnica w wielkości oferowanych opakowań może wynosić in + 100%, in - 50% oraz opakowania nie mogą być większe niż 10 litrów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia wg faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni lub zwiększenia podanych w ZAŁĄCZNIKU nr 8A lub 8B szacunkowych ilości zamówienia w danym asortymencie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej kwoty umowy.
6. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy częściami, w asortymencie wynikającym ze szczegółowych zamówień otrzymywanych z poszczególnych jednostek/obiektów MZUK. Zamówienia będą składane na adres e-mail Wykonawcy (za obowiązkowym zwrotnym potwierdzeniem odbioru wiadomości przez wykonawcę) przez Kierowników poszczególnych obiektów, lub osoby przez nich upoważnione, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem (lista adresów mail, zostanie podana w umowie).
7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia następnego dnia roboczego po otrzymaniu mailem zamówienia szczegółowego.
8. Dostawy będą realizowane pod następujące adresy:
- Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice,
- Palmiarnia Miejska ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice
- Schronisko dla zwierząt ul. Wschodnia 56, 44-100 Gliwice
- Zarząd Cmentarzy Komunalnych ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice
- Zakład Pogrzebowy ul. Raciborska 12, 44-100 Gliwice
- Izba Wytrzeźwień ul. Okopowa 6, 44-100 Gliwice
- Ośrodek Wypoczynkowy Czechowice ul. Ziemięcicka 62, 44- 100 Gliwice (wjazd od ul. Rekreacyjnej)
- Kryta Pływalnia OLIMPIJCZYK ul. Oriona 120, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia DELFIN ul. Warszawska 35, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia MEWA ul. Mewy 36, 44-100 Gliwice,
- Kryta Pływalnia NEPTUN ul. Dzionkarzy 29, 44-119 Gliwice,
- Hala widowiskowo-sportowa Sośnica ul. Sikorskiego 130, 44-103 Gliwice,
- Giełda Samochodowa ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- Boisko ORLIK ul. Jasna 31, 44-100 Gliwice,
- Boisko CARBO ul. Lekarska 5, 44-100 Gliwice,
rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę do wskazanych przez Zamawiającego
pomieszczeń, znajdujących się pod w/w adresami.
9. Wykonawca będzie przedkładał wraz z dostawą dokument WZ.
10. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT na każdy obiekt osobno i przekazywał do głównej siedziby Zamawiającego przy ul. Strzelców Bytomskich 25c. Płatność za faktury będzie dokonywana 30 dni od daty wpływu faktury do głównej siedziby Zamawiającego przy ul. Strzelców Bytomskich 25c.
11. Zamawiający zastrzega, ze mydło w płynie musi być koloru białego a jego gęstość musi zapewniać utrzymanie bez wycieków samoistnych z pojemników wiszących, z dozownikiem podającym skierowanym w dół. W przypadku mydła samoistnie wyciekającego z podajników zamawiający uzna takie mydło za towar wadliwy z koniecznością wymiany na koszt wykonawcy z terminem wymiany 18 godzin od powiadomienia wykonawcy o wadach.
12. Zamawiający zastrzega, ze ręczniki papierowe nie mogą być szorstkie i mają być pozbawione nieprzyjemnego zapachu pozostającego na dłoniach i zabijającego zapach wcześniej użytego mydła.
13. Wkłady do mopów płaskich - zamawiane będą zgodnie z zapotrzebowaniem wkłady z mocowaniem kieszeniowym lub na tzw. uszy.
14. Zamawiający zastrzega, ze wszystkie dostarczane mopy muszą posiadać minimalna odporność na 250 cykli prań.
15. Dostarczane produkty typu: mopy, ścierki, papiery, ręczniki, czyściwo będą posiadać karty produktów lub inne znamiona jak: opis na zbiorczym opakowaniu, które będą potwierdzać spełnienie wymagań opisanych w ZAŁĄCZNIKU nr 8B tj. wymiary, gramatura itp.
16. Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z opisem sposobu ich użycia, środków bezpieczeństwa i ostrożności jakich należy przestrzegać przy ich stosowaniu oraz datę przydatności do użycia. Opisy i oznaczenia na opakowaniach w szczególności muszą odpowiadać Ustawie z dnia 28 maja 2020 r. o zmianie ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach oraz niektórych innych ustaw(Dz.U. 2020 poz.1337).
17. Dostarczone produkty muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości licząc od dnia odbioru oraz muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
18. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć aktualne karty charakterystyki wszystkich/wybranych produktów na każde żądanie Zamawiającego.
19. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towary wymagające użycia środków ochronnych jedynie w postaci rękawic ochronnych potocznego/ogólnego (niespecjalistycznego) zastosowania.
20. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w kol. 3 ZAŁĄCZNIKA NR 8A lub 8B Producenta oraz nazwę własną oferowanego asortymentu. Pod nazwą "Producent" należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP.
21. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego w kol. 3 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B. Zaoferowany asortyment równoważny musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w kol.3 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B (odpowiednio do rodzaju asortymentu). Wykazanie równoważności zaoferowanego asortymentu równoważnego spoczywa na Wykonawcy.
22. Wszelkie nazwy własne i opisy produktów i materiałów przywołane w SWZ służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości danego produktu/materiału. Dopuszcza się zamiennie, równoważny asortyment pod warunkiem spełnienia wymagań opisanych w ZAŁĄCZNIKU nr 8A lub 8B.
23. Zamawiający wymaga, żeby asortyment był:
1) zgodny co do opisu określonego w kol. 2 ZAŁĄCZNIKA nr 8A lub 8B (odpowiednio do rodzaju asortymentu);
2) opakowany w oryginalne opakowania producenta, gwarantujące zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania;
3) wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
18930000-7 - Worki i torby
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 74300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118229,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118229,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118229,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARPOL SZLENCKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431778730
7.3.4) Miejscowość: SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118229,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82254,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82254,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82254,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARPOL SZLENSKA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431778730
7.3.4) Miejscowość: SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82254,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.