Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00328852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
- 2023/BZP 00308959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
- 2023/BZP 00308963/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
- 2023/BZP 00308981/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
- 2023/BZP 00308982/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-15
- 2023/BZP 00309002/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-16
- 2023/BZP 00309012/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-16
- 2023/BZP 00311041/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311081/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311092/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311113/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311136/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311137/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311138/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311139/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311140/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311141/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00311144/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
- 2023/BZP 00323101/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
- 2022/BZP 00416727/01 - Wynik z dnia 2022-10-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W LĘBORKU NA ROK SZKOLNY 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7
1.2.) Oddział zamawiającego: SP7
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367996920
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piotra Skargi 52
1.4.2.) Miejscowość: Lębork
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: 598621728
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat2@poczta.onet.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.lebork.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311142
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00309011
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 10) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (produkty garmażeryjne - pierogi 265 kg, krokiety 80kg) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,
• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2j do SWZ
• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (produkty garmażeryjne - pierogi 265 kg, krokiety 80kg) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 9) Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (warzywa i owoce marchew,pietruszka, cebula, seler, jabłka, brokuły , kalafior,papryka, ziemniaki, kapusta, cukinia cytryna itp. Ilość od 3 do 3000 kg) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie zakupu wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku określają:
• opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,
• szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2i do SWZ
• projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą i rozładunkiem artykułów spożywczych (warzywa i owoce marchew,pietruszka, cebula, seler, jabłka, brokuły , kalafior,papryka, ziemniaki, kapusta, cukinia cytryna itp. Ilość od 3 do 3000 kg) na potrzeby stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Lęborku.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- PROWADZENIE ZADAŃ W ZAKRESIE OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI I DZIKIMI Z TERENU GMINY MIASTO LĘBORK
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Remonty i konserwacje leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork
- REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU - postępowanie powtórzone
- "Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Lęborskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi"
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu - część nr 3
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa ryb
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.