eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkUsługa doraźnego, kompleksowego utrzymania czystości terenów zewnętrznych w obiektach administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa doraźnego, kompleksowego utrzymania czystości terenów zewnętrznych w obiektach administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa doraźnego, kompleksowego utrzymania czystości terenów zewnętrznych w obiektach administrowanych przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d91a2f3-493a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w rezultacie przeprowadzonego postępowania w trybie
przetargu nieograniczonego na usługę kompleksowego utrzymania czystości terenów zewnętrznych nr referencyjny sprawy: 22.BLT.SZP.2612.39.2020 nr ogłoszenia o zamówieniu: 2020/S 078-184500, zawarł w dniu 10.08.2020r. umowę nr 133/FIN/2020 z konsorcjum. W ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji VI, została przewidziana informacja o przewidywanych zamówieniach podobnych a ich wartość
zgodnie z dyspozycją art. 32 ust. 3 starej ustawy Pzp została uwzględniona w wartości zamówienia. Udzielenie zamówienia podobnego polega na powtórzeniu tego samego rodzaju prac , co objęte zamówieniem podstawowym

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612..120.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262837,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w załączonych do zaproszenia do
negocjacji dokumentach, a w szczególności w:
a) opis przedmiotu zamówienia;
b) wykazy kompleksów, ilości i rodzaju powierzchni, harmonogramy;
c) projekcie umowy.
Lokalizacja kompleksów wojskowych:
Kompleks – ul. 17 Marca 20, Malbork
Kompleks – ul. Jagiellońska 16, Malbork
Kompleks – ul. Sikorskiego 33, Malbork
Kompleks – Lasowice Wielkie, gm. Malbork
Kompleks – Krasnołęka (lotnisko)
Powierzchnia terenów zewnętrznych przewidziana do utrzymania czystości wynosi:
• powierzchnie utwardzone – 134 433,00 m2,
• powierzchnie zielone – 995 989,90 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330475,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362339,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330475,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o., Zakład Sprzątania Wnętrz Józef Jankowski MOP 83 Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971613637

7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330475,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.