Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00258174/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część III - kampania promująca Trasę Turystyczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - część III - kampania promująca Trasę Turystyczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc582475-090e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/WM/74
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkt
Produkt: Trasa Turystyczna Kopalni Soli „Wieliczka”
Grupa docelowa
Charakterystyka grupy docelowej: osoby 25+, zainteresowane aktywnym i ciekawym spędzaniem czasu wolnego; cała Polska
Targetowanie
Targetowanie – zgodnie z grupą docelową, obejmujące co najmniej następujące kryteria:
• demograficzne,
• behawioralne,
• intencje zakupowe – w tym m.in. podróże, turystyka, czas wolny, aktywne spędzanie wolnego czasu, zdrowy tryb życia, itp.
• zainteresowania – w tym m.in. podróże (podróże rodzinne, weekendowe, podróże krajowe, city break), aktywność fizyczna, sport, aktywny styl życia, itp.
Targetowanie - MMS:
• Wybrane lokalizacje : Energylandia, Tatrzański Park Narodowy, Zamek Pieskowa Skała, Ojcowski Park Narodowy, Wawel, Wadowice Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II, Zamek Królewski w Niepołomicach
Ruch z kampanii
Ruch z kampanii będzie gromadzony na dedykowanym Landing Page kampanii, wskazanym przez Zamawiającego.
Landing Page zostanie utworzony przez Zamawiającego w ramach serwisu www.kopalnia.pl.
Cel kampanii
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki, wzrost sprzedaży biletów na zwiedzanie Trasy Turystycznej za pośrednictwem platformy www.bilety.kopalnia.pl oraz optymalizacja CTR, z uwzględnieniem realizacji założeń określonych poniżej:
Opis Format Model opłat Estymowana liczba kliknięć / odsłon co najmniej: Cena jednostkowa netto Wartość
netto
MMS Baza numerów w grupie docelowej CPC 15 000 kliknięć
Mailing Zgodny ze specyfikacją CPC 5 000 kliknięć
MIX Display Mix formatów display w ramach sieci reklamy mobilnej CPC 15 000 kliknięć
Rich Media / Mobile / Desktop Formaty: halfpage, fullpage CPM 850 000 odsłon
Video Format zgodny ze specyfikacją CPM 600 000 odsłon
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie w sprawie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa kotew: część 2 - elementy do kotew stalowych wklejanych"
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.