Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245422/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych dotyczących budowny odcinka 3+Karolin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wilczy Dół 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-798
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-eh@metro.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych dotyczących budowny odcinka 3+Karolin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2284878-c40e-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.25.00001.2024.K.D.RAOL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96352,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem Zamówienia jest usługa pn. ”Wydruk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych dotyczących budowy odcinka 3+Karolin”.
2) Przedmiot Zamówienia obejmuje wydruk materiałów promocyjno-informacyjnych na podstawie projektów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego wraz z dostawą ww. materiałów do Zamawiającego
w związku z realizacją budowy III etapu odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie wraz ze Stacją Techniczno-Postojową Karolin (Projekt: 3+STP Karolin).
3) Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności Specyfikacją Techniczną oraz ze Wzorem Umowy (zał. nr 2 do SWZ).
4) W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot niniejszego Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na materiałach promocyjno-informacyjnych logo programu oraz informacji o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.
5) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023, poz. 1465 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia.
6) Powody niedokonania podziału zamówienia na części: art. 91 ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający nie ma możliwości dokonania podziału zamówienia z uwagi na charakter Przedmiotu Zamówienia, tj. wykonanie jednorodnego i integralnego dzieła.
7) Zamawiający zgodnie z treścią Specyfikacji Technicznej przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zakres zamówienia w części opcjonalnej został szczegółowo określony w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1 do SWZ), a procedura ewentualnej realizacji zamówienia w części opcjonalnej została określona szczegółowo we Wzorze Umowy (zał. nr 2 do SWZ).
8) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. W przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu.
9) Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia (w zakresie podstawowym i opcjonalnym): 18 miesięcy od daty zawarcia Umowy lub do wcześniejszego wyczerpania maksymalnej kwoty, do której zostanie zawarta Umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121100,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.