Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248195/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00350825/01 - Wynik z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie ZZ Kielce w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18888,Interwencyjnhttps://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18888,Interwencyjna-rozbiorka-tam-bobrowych-przetamowan-i-zatorow-na-ciekach-naturalny.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie ZZ Kielce w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae70d41f-e4fe-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie ZZ Kielce w roku 2024 - z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134164,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie NW Jędrzejów;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z interwencyjną rozbiórką tam bobrowych, przetamowań, likwidacją zatorów na ciekach naturalnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca dla każdej części zamówienia będzie realizował usługi rozbiórki tam bobrowych oraz zatorów (przetamowań) na ciekach naturalnych m.in. poprzez:
- wydobycie elementów przetamowań z koryta rzeki,
- przeniesienie elementów przetamowań poza koryto rzeki lub/i poza obszary chronione zgodnie z zaleceniami właściwego RDOŚ lub GDOŚ oraz złożenie w stosy celem rozdrobnienia rębakiem i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- mechaniczne lub ręczne usunięcie materiału z koryta rzeki w obrębie przetamowań (likwidacja progu przetamowania) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozdrobnienie rębakiem gałęzi pochodzących z przetamowania i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wywóz pozostałości z rozdrobnienia,
- uporządkowanie terenu na skarpach i w obrębie koryta rzeki (m.in. zbiórka śmieci) po zakończeniu robót wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
- naprawa ewentualnych uszkodzeń skarp rzeki i jak terenów przyległych powstałych w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę,
Ponadto:
- rozbiórkę tam bobrowych oraz likwidację zatorów należy prowadzić ręcznie lub mechanicznie (w zależności od sytuacji), również przy udziale ciężkiego sprzętu umożliwiającego wydobycie elementów przetamowania z koryta rzeki.
- bezpośrednio po wyciągnięciu elementów przetamowania z koryta rzeki muszą one zostać usunięte z terenu prowadzonych prac. Nie dopuszcza się pozostawienia żadnych pozostałości na skarpach rzek i na gruntach przyległych.
- zabrania się spalania w ogniskach na skarpach rzeki i na gruntach przyległych zbędnych pozostałości po wydobytych z koryta rzeki elementów przetamowań (w tym drewnianych) – wszelkie odpady m.in. drewniane należy usunąć w całości bądź przerobić przy użyciu rębarek i zagospodarować odpady we własnym zakresie.
Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe prace mogą być prowadzone w miejscach trudno dostępnych (m.in. w pobliżu zabudowań, dróg, mostów, linii energetycznych lub telekomunikacyjnych).
3. Jednostkę obmiaru (rozliczeniową) stanowi 1 mp rozebranej tamy bobrowej lub zatoru itp.
4. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć fizyczną realizację prac w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia i nieprzerwanie kontynuować prace, aż do rozebrania tamy bobrowej lub usunięcia zatoru/ przetamowań. O dacie i godzinie rozpoczęcia prac Wykonawca zawiadamia właściwy Nadzór Wodny stosownym e-mailem.
5. Szczegółowy zakres i rodzaj prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 3a – 3c do SWZ. Wskazane załączniki zawierają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia co wypełnia przesłanki art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska lub/i Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (wymienione dokumenty będą stanowić załącznik do zlecenia).
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt. 6 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Kod CPV:
71311100 – 2 – Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
8. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z poniższymi regulacjami:
8.1 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
8.2 Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości prac zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Maksymalna wartość opcji to 100% wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy.
8.3 Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres prac.
8.4 Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
8.5 Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy bezpośrednio regulujące kwestie opcji oraz regulujące sposób wykonania umowy oraz obowiązki Wykonawcy w sposób ogólny.
8.6 Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu od którego obowiązują wszystkie zapisy dotyczące zamówienia realizowanego w ramach opcji.
8.7 Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa.
8.8 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
8.9 Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 13828,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie NW Kazimierza Wielka oraz NW Busko Zdrój;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z interwencyjną rozbiórką tam bobrowych, przetamowań, likwidacją zatorów na ciekach naturalnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca dla każdej części zamówienia będzie realizował usługi rozbiórki tam bobrowych oraz zatorów (przetamowań) na ciekach naturalnych m.in. poprzez:
- wydobycie elementów przetamowań z koryta rzeki,
- przeniesienie elementów przetamowań poza koryto rzeki lub/i poza obszary chronione zgodnie z zaleceniami właściwego RDOŚ lub GDOŚ oraz złożenie w stosy celem rozdrobnienia rębakiem i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- mechaniczne lub ręczne usunięcie materiału z koryta rzeki w obrębie przetamowań (likwidacja progu przetamowania) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozdrobnienie rębakiem gałęzi pochodzących z przetamowania i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wywóz pozostałości z rozdrobnienia,
- uporządkowanie terenu na skarpach i w obrębie koryta rzeki (m.in. zbiórka śmieci) po zakończeniu robót wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
- naprawa ewentualnych uszkodzeń skarp rzeki i jak terenów przyległych powstałych w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę,
Ponadto:
- rozbiórkę tam bobrowych oraz likwidację zatorów należy prowadzić ręcznie lub mechanicznie (w zależności od sytuacji), również przy udziale ciężkiego sprzętu umożliwiającego wydobycie elementów przetamowania z koryta rzeki.
- bezpośrednio po wyciągnięciu elementów przetamowania z koryta rzeki muszą one zostać usunięte z terenu prowadzonych prac. Nie dopuszcza się pozostawienia żadnych pozostałości na skarpach rzek i na gruntach przyległych.
- zabrania się spalania w ogniskach na skarpach rzeki i na gruntach przyległych zbędnych pozostałości po wydobytych z koryta rzeki elementów przetamowań (w tym drewnianych) – wszelkie odpady m.in. drewniane należy usunąć w całości bądź przerobić przy użyciu rębarek i zagospodarować odpady we własnym zakresie.
Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe prace mogą być prowadzone w miejscach trudno dostępnych (m.in. w pobliżu zabudowań, dróg, mostów, linii energetycznych lub telekomunikacyjnych).
3. Jednostkę obmiaru (rozliczeniową) stanowi 1 mp rozebranej tamy bobrowej lub zatoru itp.
4. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć fizyczną realizację prac w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia i nieprzerwanie kontynuować prace, aż do rozebrania tamy bobrowej lub usunięcia zatoru/ przetamowań. O dacie i godzinie rozpoczęcia prac Wykonawca zawiadamia właściwy Nadzór Wodny stosownym e-mailem.
5. Szczegółowy zakres i rodzaj prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 3a – 3c do SWZ. Wskazane załączniki zawierają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia co wypełnia przesłanki art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska lub/i Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (wymienione dokumenty będą stanowić załącznik do zlecenia).
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt. 6 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Kod CPV:
71311100 – 2 – Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
8. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z poniższymi regulacjami:
8.1 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
8.2 Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości prac zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Maksymalna wartość opcji to 100% wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy.
8.3 Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres prac.
8.4 Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
8.5 Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy bezpośrednio regulujące kwestie opcji oraz regulujące sposób wykonania umowy oraz obowiązki Wykonawcy w sposób ogólny.
8.6 Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu od którego obowiązują wszystkie zapisy dotyczące zamówienia realizowanego w ramach opcji.
8.7 Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa.
8.8 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
8.9 Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 50900,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Interwencyjna rozbiórka tam bobrowych, przetamowań i zatorów na ciekach naturalnych na terenie NW Kielce;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z interwencyjną rozbiórką tam bobrowych, przetamowań, likwidacją zatorów na ciekach naturalnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca dla każdej części zamówienia będzie realizował usługi rozbiórki tam bobrowych oraz zatorów (przetamowań) na ciekach naturalnych m.in. poprzez:
- wydobycie elementów przetamowań z koryta rzeki,
- przeniesienie elementów przetamowań poza koryto rzeki lub/i poza obszary chronione zgodnie z zaleceniami właściwego RDOŚ lub GDOŚ oraz złożenie w stosy celem rozdrobnienia rębakiem i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- mechaniczne lub ręczne usunięcie materiału z koryta rzeki w obrębie przetamowań (likwidacja progu przetamowania) wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozdrobnienie rębakiem gałęzi pochodzących z przetamowania i zagospodarowanie we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wywóz pozostałości z rozdrobnienia,
- uporządkowanie terenu na skarpach i w obrębie koryta rzeki (m.in. zbiórka śmieci) po zakończeniu robót wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie,
- naprawa ewentualnych uszkodzeń skarp rzeki i jak terenów przyległych powstałych w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę,
Ponadto:
- rozbiórkę tam bobrowych oraz likwidację zatorów należy prowadzić ręcznie lub mechanicznie (w zależności od sytuacji), również przy udziale ciężkiego sprzętu umożliwiającego wydobycie elementów przetamowania z koryta rzeki.
- bezpośrednio po wyciągnięciu elementów przetamowania z koryta rzeki muszą one zostać usunięte z terenu prowadzonych prac. Nie dopuszcza się pozostawienia żadnych pozostałości na skarpach rzek i na gruntach przyległych.
- zabrania się spalania w ogniskach na skarpach rzeki i na gruntach przyległych zbędnych pozostałości po wydobytych z koryta rzeki elementów przetamowań (w tym drewnianych) – wszelkie odpady m.in. drewniane należy usunąć w całości bądź przerobić przy użyciu rębarek i zagospodarować odpady we własnym zakresie.
Zamawiający zaznacza, że przedmiotowe prace mogą być prowadzone w miejscach trudno dostępnych (m.in. w pobliżu zabudowań, dróg, mostów, linii energetycznych lub telekomunikacyjnych).
3. Jednostkę obmiaru (rozliczeniową) stanowi 1 mp rozebranej tamy bobrowej lub zatoru itp.
4. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć fizyczną realizację prac w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia i nieprzerwanie kontynuować prace, aż do rozebrania tamy bobrowej lub usunięcia zatoru/ przetamowań. O dacie i godzinie rozpoczęcia prac Wykonawca zawiadamia właściwy Nadzór Wodny stosownym e-mailem.
5. Szczegółowy zakres i rodzaj prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, mapy poglądowe stanowiące Załącznik nr 3a – 3c do SWZ. Wskazane załączniki zawierają wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia co wypełnia przesłanki art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z decyzjami właściwych wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast oraz zaleceniami właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska lub/i Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (wymienione dokumenty będą stanowić załącznik do zlecenia).
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte w pkt. 6 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
7. Kod CPV:
71311100 – 2 – Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
8. Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z poniższymi regulacjami:
8.1 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty obejmującej tylko część podstawową (gwarantowaną), bez części opcjonalnej i odwrotnie. W związku z tym, każda część zamówienia, na którą będzie składana oferta, obejmuje zobowiązanie Wykonawcy do wykonania zarówno części podstawowej (gwarantowanej) jak i części opcjonalnej.
8.2 Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości prac zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ). Maksymalna wartość opcji to 100% wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy.
8.3 Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówienia podstawowego i obejmuje ten sam zakres prac.
8.4 Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od pozyskania środków finansowych na realizację zamówienia w ramach prawa opcji.
8.5 Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy bezpośrednio regulujące kwestie opcji oraz regulujące sposób wykonania umowy oraz obowiązki Wykonawcy w sposób ogólny.
8.6 Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem terminu od którego obowiązują wszystkie zapisy dotyczące zamówienia realizowanego w ramach opcji.
8.7 Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa.
8.8 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
8.9 Wykonawcy nie przysługuje prawo rezygnacji z realizacji opcji i nie może składać oferty jedynie w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie tj. zarówno zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 69435,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG WODNO-MELIORACYJNYCH "WOD-KOP" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592045649
7.3.3) Ulica: Kolonia 96
7.3.4) Miejscowość: Mniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-080
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kwidzyn w 2025 roku z podziałem na II części.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w Szalejowie Dolnym
więcej: Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.