Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259846/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2023/BZP 00055064/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego mających na celu wyłącznie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych”- etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 633 71 91
1.5.8.) Numer faksu: 42 632 93 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lodzkiwschodni.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego mających na celu wyłącznie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych”- etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499aca89-3d4d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259846/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 352171,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Stan istniejący
Inwestycja dotyczy przebudowy dwóch odcinków dróg powiatowych w gminie Andrespol, w powiecie łódzkim wschodnim. Oba odcinki poddane przebudowie są drogami jednojezdniowymi o dwóch pasach ruchu i posiadają nawierzchnie bitumiczną. Dla każdego odcinka opracowana została osobna dokumentacja projektowa zawierająca szczegółowy opis stanu istniejącego każdego odcinka drogi.
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje głęboką modernizację istniejącego przejścia dla pieszych oraz utworzenie nowego przejścia dla pieszych z dostosowaniem infrastruktury drogowej do standardów określonych w warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, ministerialnych wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych i ich oświetlenia oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu dostosowanej do zakresu poszczególnych opracowań.
Zamówienie obejmuje wykonanie dwóch zadań:
Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2912E w rejonie ul. Oficerskiej w Wiśniowej Górze”
w skład którego wchodzi:
1) przebudowa fragmentów istniejącego chodnika z kostki betonowej w obszarze projektowanych dojść,
2) wykonanie dojść do przejścia z rampami krawężnikowymi z zastosowaniem systemu fakturowanych nawierzchni dojścia,
3) uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż projektowanych krawężników,
4) wykonanie chodnika w obszarze przejścia ul. Oficerskiej,
5) wycinkę krzaków – odrostów drzew,
6) wykonanie dedykowanego oświetlenia przejścia,
7) wykonanie sygnalizacji świetlnej trójbarwnej,
8) wykonanie instalacji elektrycznej i sterowniczej
wg projektu budowlano-wykonawczego „Przebudowa drogi w zakresie przebudowy przejścia dla pieszych na drodze nr 2912E w rejonie ul. Oficerskiej w Wiśniowej Górze”
branża drogowa i elektroenergetyczna (zał. nr 13 do SWZ)
branża elektroenergetyczna (zał. nr 13 do SWZ),
9) oznakowanie odcinka drogi w rejonie przejścia zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi w zakresie przebudowy przejścia dla pieszych na drodze nr 2912E w rejonie ul. Oficerskiej w Wiśniowej Górze” (zał. nr 13 do SWZ).
Zadanie nr 2 pn.: „Budowa przejścia dla pieszych w drodze powiatowej nr 2911E w Justynowie gm. Andrespol”
w skład którego wchodzi:
1) wykonanie dojść do przejścia z rampami krawężnikowymi z zastosowaniem systemu fakturowanych nawierzchni dojścia,
2) wykonanie fragmentu chodnika z kostki betonowej,
3) przebudowa istniejących zjazdów w ciągu projektowanego chodnika,
4) montaż wyniesionego przejścia dla pieszych,
5) przebudowa zatoki autobusowej z przestawieniem wiaty,
6) wykonanie dedykowanego oświetlenia przejścia zasilanego panelami fotowoltaicznymi i turbiną wiatrową z oprawami LED,
7) uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż projektowanych krawężników,
8) odtworzenie terenów zielonych
wg projektu budowlano-wykonawczego „Przebudowa drogi w zakresie budowy przejścia dla pieszych w drodze powiatowej nr 2911E w Justynowie gm. Andrespol” (zał. nr 14 do SWZ),
9) oznakowanie odcinka drogi i elementy bezpieczeństwa ruchu w rejonie przejścia zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi w zakresie budowy przejścia dla pieszych w drodze powiatowej nr 2911E w Justynowie gm. Andrespol” (zał. nr 14 do SWZ).
Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych zadań został ujęty w opracowaniach:
1) projekt budowlano-wykonawczy,
2) projekt stałej organizacji ruchu,
3) przedmiar robót,
4) specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429732,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930216,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429732,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Sebastian Śliwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732194651
7.3.4) Miejscowość: Małecz
7.3.5) Kod pocztowy: 92-217
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429732,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.