eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego mających na celu wyłącznie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych"- etap III



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego mających na celu wyłącznie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych”- etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 633 71 91

1.5.8.) Numer faksu: 42 632 93 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lodzkiwschodni.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu łódzkiego wschodniego mających na celu wyłącznie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych”- etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499aca89-3d4d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259846/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 352171,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Stan istniejący
Inwestycja dotyczy przebudowy dwóch odcinków dróg powiatowych w gminie Andrespol, w powiecie łódzkim wschodnim. Oba odcinki poddane przebudowie są drogami jednojezdniowymi o dwóch pasach ruchu i posiadają nawierzchnie bitumiczną. Dla każdego odcinka opracowana została osobna dokumentacja projektowa zawierająca szczegółowy opis stanu istniejącego każdego odcinka drogi.

2. Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje głęboką modernizację istniejącego przejścia dla pieszych oraz utworzenie nowego przejścia dla pieszych z dostosowaniem infrastruktury drogowej do standardów określonych w warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, ministerialnych wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych i ich oświetlenia oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu dostosowanej do zakresu poszczególnych opracowań.

Zamówienie obejmuje wykonanie dwóch zadań:
Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2912E w rejonie ul. Oficerskiej w Wiśniowej Górze”
w skład którego wchodzi:
1) przebudowa fragmentów istniejącego chodnika z kostki betonowej w obszarze projektowanych dojść,
2) wykonanie dojść do przejścia z rampami krawężnikowymi z zastosowaniem systemu fakturowanych nawierzchni dojścia,
3) uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż projektowanych krawężników,
4) wykonanie chodnika w obszarze przejścia ul. Oficerskiej,
5) wycinkę krzaków – odrostów drzew,
6) wykonanie dedykowanego oświetlenia przejścia,
7) wykonanie sygnalizacji świetlnej trójbarwnej,
8) wykonanie instalacji elektrycznej i sterowniczej
wg projektu budowlano-wykonawczego „Przebudowa drogi w zakresie przebudowy przejścia dla pieszych na drodze nr 2912E w rejonie ul. Oficerskiej w Wiśniowej Górze”
 branża drogowa i elektroenergetyczna (zał. nr 13 do SWZ)
 branża elektroenergetyczna (zał. nr 13 do SWZ),
9) oznakowanie odcinka drogi w rejonie przejścia zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi w zakresie przebudowy przejścia dla pieszych na drodze nr 2912E w rejonie ul. Oficerskiej w Wiśniowej Górze” (zał. nr 13 do SWZ).

Zadanie nr 2 pn.: „Budowa przejścia dla pieszych w drodze powiatowej nr 2911E w Justynowie gm. Andrespol”
w skład którego wchodzi:
1) wykonanie dojść do przejścia z rampami krawężnikowymi z zastosowaniem systemu fakturowanych nawierzchni dojścia,
2) wykonanie fragmentu chodnika z kostki betonowej,
3) przebudowa istniejących zjazdów w ciągu projektowanego chodnika,
4) montaż wyniesionego przejścia dla pieszych,
5) przebudowa zatoki autobusowej z przestawieniem wiaty,
6) wykonanie dedykowanego oświetlenia przejścia zasilanego panelami fotowoltaicznymi i turbiną wiatrową z oprawami LED,
7) uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż projektowanych krawężników,
8) odtworzenie terenów zielonych
wg projektu budowlano-wykonawczego „Przebudowa drogi w zakresie budowy przejścia dla pieszych w drodze powiatowej nr 2911E w Justynowie gm. Andrespol” (zał. nr 14 do SWZ),
9) oznakowanie odcinka drogi i elementy bezpieczeństwa ruchu w rejonie przejścia zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu „Przebudowa drogi w zakresie budowy przejścia dla pieszych w drodze powiatowej nr 2911E w Justynowie gm. Andrespol” (zał. nr 14 do SWZ).
Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych zadań został ujęty w opracowaniach:
1) projekt budowlano-wykonawczy,
2) projekt stałej organizacji ruchu,
3) przedmiar robót,
4) specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429732,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930216,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429732,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Sebastian Śliwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732194651

7.3.4) Miejscowość: Małecz

7.3.5) Kod pocztowy: 92-217

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429732,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.