Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275178/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz
wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych orazwałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2793b76-f589-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032264/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie zieleni miejskiej, parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów, wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie Miasta i Gminy Pyrzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKŚiR.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Zadanie I – Utrzymanie zieleni miejskiej i parków miejskichPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie zieleni miejskiej i parków miejskich w Pyrzycach na terenie miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, koszeniu trawy, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 1 przez cały okres objęty umową.
Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania zieleńców przez co rozumie się:
a) zbieranie odpadów z terenów zielonych w sposób zapewniający utrzymanie ich w czystości,
b) opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy,
c) koszenie trawy w okresie wiosenno-letnim wraz z zebraniem i wywiezieniem (odpady zielone muszą być uprzątnięte maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu wytworzenia),
d) cięcie żywopłotów,
e) jesienne grabienie liści wraz z zebraniem i wywiezieniem (odpady zielone muszą być uprzątnięte maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu wytworzenia),
Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy, w szczególności w zakresie zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych – gałęzi i wiatrołomów na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W trakcie trwania umowy przewiduje się maksymalnie 4 zdarzenia. Wykonawca powinien powyższe zadania skalkulować w ofercie.
W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów.
Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonywane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy. Ryzyko rezygnacji z oględzin obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 134146,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II - Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowychPrzedmiotem zamówienia są usługi świadczone obejmujące teren miasta i gminy Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu ulic, chodników, placów i wiat przystankowych, opróżnianiu koszy ulicznych oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr II przez cały okres objęty umową.
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego oczyszczania ulic, chodników, placów i wiat przystankowych przez co rozumie się:
a) ręczne bądź mechaniczne sprzątanie ulic na całej ich szerokości wraz z polami wyłączonymi z ruchu i azylami znajdującymi się na tych ulicach, wraz z wywiezieniem odpadów. Dopuszcza się stosowanie środków chemicznych.
b) ręczne bądź mechaniczne sprzątanie chodników na całej ich szerokości przy drogach gminnych wraz z usuwaniem zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków drogowych słupów oświetleniowych i przy krawędzi jezdni i chodników, wraz z wywiezieniem odpadów. Dopuszcza się stosowanie środków chemicznych.
c) opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych.
d) opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych przy wiatach przystankowych oraz nieczystości stałych wokół wiaty.
Zwiększenie ilości koszy ulicznych czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych – gałęzi i wiatrołomów na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W trakcie trwania umowy przewiduje się maksymalnie 4 zdarzenia. Wykonawca powinien powyższe zadania skalkulować w ofercie.
W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587, ze zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów.
Zaleca się aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonywane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonwacy. Ryzyko rezygnacji z oględzin obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
W przypadku prowadzenia prac remontowych na drogach i chodnikach wskazanych w tabeli II Zamawiający dopuszcza wskazanie innego terenu do sprzątania uwzględniając zakres prac obowiązujący na danym terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III - Bieżące utrzymanie ścieżki rowerowej i wałów4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386557,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma MAX Kompleksowe Usługi Zieleni i Terenów Zielonych Damian Kiernicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8531501911
7.3.3) Ulica: ul. Pod Lipami 3C/1
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MAX KOMPLEKSOWA USŁUGA ZIELENI I TERENÓW - DAMIAN KIERNICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA MAX KOMPLEKSOWA USŁUGA ZIELENI I TERENÓW - DAMIAN KIERNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459655,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma MAX Kompleksowe Usługi Zieleni i Terenów Zielonych Damian Kiernicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8531501911
7.3.3) Ulica: ul. Pod Lipami 3C/1
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MAX KOMPLEKSOWA USŁUGA ZIELENI I TERENÓW - DAMIAN KIERNICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA MAX KOMPLEKSOWA USŁUGA ZIELENI I TERENÓW - DAMIAN KIERNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261148,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma MAX Kompleksowe Usługi Zieleni i Terenów Zielonych Damian Kiernicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8531501911
7.3.3) Ulica: ul. Pod Lipami 3C/1
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MAX KOMPLEKSOWA USŁUGA ZIELENI I TERENÓW - DAMIAN KIERNICKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA MAX KOMPLEKSOWA USŁUGA ZIELENI I TERENÓW - DAMIAN KIERNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA POTRZEBY PYRZYCKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O.
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie do wymogów przeciwpożarowych - część I
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni w Muzeum w Lewkowie - Zespole Pałacowo-Parkowym
- Dostawa roślin wraz z usługą nasadzenia, pielęgnacją, utrzymanie zieleni oraz obsługa automatycznych systemów nawadniania w Gminie Nakło nad Notecią 2025.
- "Obsługa w zakresie prac budowlanych, prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Park nad Prosną - kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
- "Dostawa materiału roślinnego do nasadzeń na terenach zieleni miasta i gminy Busko-Zdrój"
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.