Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260865/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W POLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4311350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkimpolice@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zgkim.police.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d7494f5-4079-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007126/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330445 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb w zakresie usług transportowych, stanowiącymi załączniki 6a, 6b, 6c do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załączniknr 4 do niniejszej siwz.
3. Zamawiający wymaga, aby pojazd będący w dyspozycji Wykonawcy spełniał wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Pojazd, którymi będą świadczone usługi, musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.) oraz musi posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był zarejestrowany w Bazie Danych Odpadowych (dalej: BDO) jako podmiot uprawniony do przewozu odpadów, wg kodów wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa
w załączniku nr 6a do siwz – dotyczy Części I
6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60171000-7 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 110148 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb w zakresie usług transportowych, stanowiącymi załączniki 6a, 6b, 6c do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załączniknr 4 do niniejszej siwz.
3. Zamawiający wymaga, aby pojazd będący w dyspozycji Wykonawcy spełniał wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Pojazd, którymi będą świadczone usługi, musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.) oraz musi posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był zarejestrowany w Bazie Danych Odpadowych (dalej: BDO) jako podmiot uprawniony do przewozu odpadów, wg kodów wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa
w załączniku nr 6a do siwz – dotyczy Części I
6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60171000-7 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 110148 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z Zestawieniami potrzeb w zakresie usług transportowych, stanowiącymi załączniki 6a, 6b, 6c do siwz oraz ze wzorem umowy, stanowiącym załączniknr 4 do niniejszej siwz.
3. Zamawiający wymaga, aby pojazd będący w dyspozycji Wykonawcy spełniał wszystkie wymagania techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Pojazd, którymi będą świadczone usługi, musi spełniać warunki techniczne określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.) oraz musi posiadać ważne badanie techniczne, zgodnie z art. 81 i 82 ww. ustawy.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był zarejestrowany w Bazie Danych Odpadowych (dalej: BDO) jako podmiot uprawniony do przewozu odpadów, wg kodów wymaganych przez Zamawiającego, o których mowa
w załączniku nr 6a do siwz – dotyczy Części I
6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60171000-7 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 110148 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe EDI Edyta Lisicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511184293
7.3.3) Ulica: ul. Św. Marcina 3
7.3.4) Miejscowość: Police
7.3.5) Kod pocztowy: 72-015
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Zarobkowy Zdzisław Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511032620
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 5B
7.3.4) Miejscowość: Przęsocin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE EDI Edyta Lisicka
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE EDI Edyta Lisicka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z POLIC
- Zakup fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej
- Zakup wraz z dostawą kruszywa asfaltowego z recyklingu dostarczanego w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- "Wygłuszenie ciągów komunikacyjnych w budynku A-2 oraz na II piętrze łącznika Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi".
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
więcej: przetargi w Policach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.