eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja świadczeń promocyjnych związanych z wydarzeniem pod nazwą "IMPACT'24"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja świadczeń promocyjnych związanych z wydarzeniem pod nazwą
"IMPACT'24"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RZECZNIK FINANSOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011335893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rf.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja świadczeń promocyjnych związanych z wydarzeniem pod nazwą
"IMPACT'24"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-336f30eb-0b87-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209910/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 REALIZACJA ŚWIADCZEŃ PROMOCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z WYDARZENIEM POD NAZWĄ "IMPACT'24"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Udzielenie wnioskowanego zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki jest uzasadnione, albowiem świadczenia nim objęte mogą być zrealizowane jedynie przez proponowanego Wykonawcę, który jest wyłącznym organizatorem i pomysłodawcą Kongresu, korzystającym w tym zakresie z ochrony praw wyłącznych na mocy przepisów ustawy z dnia z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej
(Dz.U.2023.1170 t.j. z dnia 2023.06.22 wraz z późn. zm.) i nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Proponowany Wykonawca korzysta z trwałego i nieprzezwyciężalnego, rzeczywistego monopolu w zakresie organizacji Kongresu, który ma charakter unikatowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienie obejmuje:
1) nadanie Zamawiającemu Tytułu Partnera Supreme Kongresu,
2) kompleksową organizację wystąpienia czterech przedstawicieli Zamawiającego na scenie Kongresu w trakcie ścieżek tematycznych, w ustalonych formatach wystąpienia: keynote, fireside chat/wywiad sceniczny lub dyskusja moderowana,
3) umożliwienie czternastu osobom wskazanym przez Zamawiającego wzięcia udziału w Kongresie,
4) udostępnienie Zamawiającemu kodu zniżkowego (10% rabatu od aktualnej ceny biletu) na zakup biletów wstępu na Kongres z przeznaczeniem dla gości Zamawiającego,
5) kompleksową organizację udziału dwóch przedstawicieli Zamawiającego w Kongresie typu Executive, polegającą na:
 zapewnieniu Fast-track’u podczas rejestracji na dane wydarzenie objęte programem Kongresu,
 umożliwieniu wzięcia udziału w General Session z zapewnionym miejscem w jednym z pierwszych rzędów danego wydarzenia objętego programem Kongresu,
 gwarancji Roundtables, to jest udziału w wybranych sesjach i naradach objętych programem Kongresu,
 dostępie do strefy Speakerów Kongresu (Speakers Lounge),
 kompleksowej organizacji udziału w zamkniętym spotkaniu inauguracyjnym w dniu 14 maja 2024 r. (Impact Dinner),
 kompleksowej organizacji udziału w zamkniętym spotkaniu inauguracyjnym dla najważniejszych gości Kongresu, które odbędzie się dnia 15 maja 2024 r.,
6) kompleksową organizację udziału dodatkowych dwóch przedstawicieli Zamawiającego w zamkniętym spotkaniu inaugurującym dla najważniejszych gości Kongresu, które odbędzie się dnia 15 maja 2024 r.,
7) kompleksową organizację udziału Przedstawiciela C-level Zamawiającego w warsztacie prowadzonym przez Top Speakera Kongresu,
8) kompleksową organizację publikacji merytorycznego artykułu poświęconego aktualnym działaniom Zamawiającego w mediach współpracujących z Wykonawcą (np. wp.pl, money.pl),
9) kompleksową organizację przeprowadzenia dwóch wywiadów z Przedstawicielami Zamawiającego w studio partnera medialnego Kongresu w dniu danego wydarzenia, objętego jego programem (np. wp.pl, money.pl, Puls Biznesu),
10) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenia własnej konferencji prasowej w przestrzeni Kongresu,
11) wyświetlanie logo Zamawiającego na planszy partnerskiej podczas streamingu live Impact'24,
12) wyświetlanie logo Zamawiającego na dedykowanej platformie Kongresu w sekcji „Partnerzy",
13) wyświetlanie logo Zamawiającego na ekranach we foyer przestrzeni, w której odbywać się będzie Kongres,
14) wyświetlanie video promocyjnego Zamawiającego na ekranie we foyer przestrzeni, w której odbywać się będzie Kongres (czas trwania do 90 sekund),
15) kompleksową organizację wyposażonej strefy Zamawiającego wraz z zapewnieniem cateringu (zastawa stołowa, obsługa stoiska do 8 h dziennie, termin: 15 – 16.05.2024 r., ilość osób 50 osób dziennie, serwis kawowy permanentny (do 8 h), finger food (1porcja/80 g), oprawa (1 kelner, stół bufetowy w czarnym elastycznym pokrowcu, dekoracja florystyczna na bufetach, fiszki PL/EN),
16) dodatkowo umożliwienie pięciu przedstawicielom Zamawiającego wzięcia udziału w Kongresie (wejściówki dla osób obsługujących strefę Partnera),
17) udostępnienie zdjęć z udziału Przedstawiciela Zamawiającego na scenie Kongresu do wykorzystania w celach marketingowo – promocyjnych Zamawiającego poprzez udostępnienie linku do chmury ze wszystkimi zdjęciami z Kongresu,
18) promocję Zamawiającego w zbiorowym poście karuzelowym reklamującym Partnerów Kongresu na kanałach ImpactCEE na LinkedIn i Facebook,
19) promocję Speakera Zamawiającego w poście karuzelowym reklamującym wybranych Speakerów Kongresu na kanałach ImpactCEE na LinkedIn, Twitter i Facebook,
20) zamieszczenie logo Zamawiającego w animacji podsumowującej przebieg Kongresu na kanałach ImpactCEE na LinkedIn, Twitter i Facebook,
21) przygotowanie grafiki do promocji udziału Zamawiającego podczas Kongresu w kanałach własnych Zamawiającego,
22) zamieszczenie logo Zamawiającego w newsletterze o Partnerach Kongresu przed jego rozpoczęciem,
23) zamieszczenie logo Zamawiającego w newsletterze podsumowującym przebieg Kongresu,
24) zamieszczenie logo Zamawiającego w zakładce „Partnerzy" na stronie internetowej Kongresu,
25) publikację zdjęć i biogramów czterech Speakerów Zamawiającego w zakładce „Speakerzy" na stronie internetowej Kongresu,
26) zamieszczenie logo Zamawiającego na stronie internetowej Kongresu oraz przekierowania do profilu Zamawiającego w social mediach,
27) w przypadku, gdy realizacja przedmiotu zamówienia wiązać się będzie z powstaniem materiałów promocyjnych (niezależnie od ich rodzaju) noszących znamiona utworu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2022.2509 t.j. z dnia 2022.12.06 wraz z późn. zm.), zwanych dalej „Utworami”, lub utrwaleniem w nich wizerunków osób trzecich wnoszących swój wkład twórczy w ich powstanie, udzielenie Zamawiającemu, z chwilą udostępnienia Zamawiającemu w/w materiałów, bez konieczności składania jakichkolwiek oświadczeń w tym zakresie, nieograniczonej terytorialnie, czasowo, przedmiotowo i podmiotowo:
 licencji niewyłącznej do korzystania z Utworów, wraz z prawem do wykonywania i zezwalania na wykonywanie w stosunku do nich praw zależnych,
 stałej oraz nieodwoływalnej zgody na wykorzystywanie i rozpowszechnienie wizerunków osób trzecich wnoszących swój wkład twórczy w powstanie Utworów oraz w nich utrwalonych,
 upoważnień, o których mowa w treści załączonego do przedmiotowego wniosku projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Impact

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452193485

7.3.3) Ulica: Stawki 3a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-193

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454411,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-18 do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.