Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287177/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iung.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae487f5-1170-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287177/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.220.76.2022.SR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach”.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach w związku z planowanymi konferencjami, szkoleniami i innymi spotkaniami.
Świadczenie usług cateringowych w ramach organizowanych przez Zamawiającego wydarzeń będzie odbywało się sukcesywnie, w okresie 12 miesięcy, w oparciu o zlecenia Zamawiającego przesłane w formie elektronicznej przez pracownika Działu Zamówień Publicznych Sekcja Zaopatrzenia na adres e-mail podany w ofercie.
Usługi będą świadczone w lokalach stanowiących własność Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dysponuje salami dla 20-50 osób i salą dla 200 osób, zlokalizowanych w Puławach przy ul. Czartoryskich 8. Krańcowa 8, Aleja Królewska 17.
Usługi obejmują przygotowanie i podanie posiłków, w tym w szczególności: obiadów, kolacji i serwisów kawowych.
Szacunkowa ilość konferencji, szkoleń i innych spotkań to około 81 wydarzeń. Przewiduje się:
a) minimum 1 zamówień na około 200 osób;
b) minimum 30 zamówień na około 50 osób;
c) minimum 30 zamówień na około 25 osób;
d) minimum 20 zamówień na około 10 osób.
Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku numer 2a do zapytania ofertowego – (formularz asortymentowo-cenowy), 2 - szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia; oraz w załączniku numer 3 do zapytania ofertowego - (projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187348,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232299,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187348,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Pikul, Mariola Pikul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161005294
7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 63A
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187348,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-20 do 2023-08-20INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego w podziale na 3 części
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BIOLOGII KOMÓRKOWEJ W ROKU 2025.
- Usługi ubezpieczenia mienia i innych interesów - Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Puławy
- Dostawa doposażenia spawalniczego w ramach projektu Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Puławskim - II edycja
- ,,Zakup i dostawę wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- USŁUGA CATERINGU POSIŁKÓW DLA DZIECI, KTÓRE BĘDĄ UCZĘSZCZAĆ DO GMINNEGO PRZEDSZKOLA IM. JULIANA TUWIMA W STRASZYNIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.