Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223194/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna oraz zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna oraz zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd831c95-f54a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075745/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznej - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 889343,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych, jak również dokonanie wymaganych aktualnymi przepisami odbiorów przez instytucje i urzędy wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji na użytkowanie, umożliwiających eksploatację zrealizowanej instalacji zgodnie z przeznaczeniem w ramach realizacji zadania inwestycyjnego w procedurze zaprojektuj i wybuduj pn.: „Modernizacja energetyczna oraz zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem”.
2. Zamierzenie budowlane obejmować będzie:
1) Złożenie wniosku, oraz uzyskanie warunków przyłączenia do sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A.
2) Wykonanie projektu budowlanego wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę przedmiotowej instalacji w branży:
a) elektrycznej,
b) konstukcyjno – budowlanej.
3) Budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 148,5kWp na dachach budynków A, B oraz C Szpitala Powiatowego:
a) demontaż oraz utylizację paneli 156 paneli solarnych zamontowanych na dachach budynków A,B,C,
b) demontaż instalacji obsługującej panele solarne,
c) dostawę i montaż konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne,
Uwaga: Planuje się wykorzystać istniejącą konstrukcję do której obecnie zamontowane są panele solarne,
d) dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych,
e) dostawę, montaż i konfigurację inwerterów fotowoltaicznych,
f) dostawę i montaż okablowania i zabezpieczeń,
g) dostawę, montaż i konfigurację systemu monitorowania,
h) przygotowanie i złożenie wniosku o promesę koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej.
4) Przygotowanie i uzgodnienie z Tauron Dystrybucja S.A. instrukcji współpracy instalacji fotowoltaicznej z OSD.
5) Sporządzenie instrukcji eksploatacji instalacji.
6) Przeprowadzenie instruktażu dla wyznaczonych pracowników zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanymi z użytkowaniem zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej.
7) Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego instruktażu z wyszczególnieniem co było przedmiotem instruktażu i przekazanie instrukcji.
8) Ponadto zamawiający zastrzega, że po wykonaniu robót określonych powyżej wykonawca jest zobowiązany do wykonania wymaganych przepisami pomiarów prób i sprawdzeń oraz inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wszystkich wykonanych robót.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA !!!
Zamawiający zastrzega, że zakresem przedmiotowym niniejszego postępowania jest wyłącznie ETAP I szczegółowo opisany w PFU, tj. instalacja wykonana na dachu budynków A, B i C Szpitala o mocy 148,5 kWp.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje swym zakresem prac w zakresie ETAPU II, tj. instalacji wykonanej na dachu budynku H (administracyjnym) Szpitala o mocy 76,45 kWp oraz na dachu budynku K Szpitala o mocy 91,3 kWp.
4. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca składając ofertę przetargową jednocześnie zapewni serwisowanie wybudowanej instalacji fotowoltaicznej w okresie objętym gwarancją i rękojmią. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji w okresie obowiązywania gwarancji (rękojmi) pokrywa Wykonawca. W ramach niniejszego zamówienia ustala się gwarancję (rękojmie) na roboty budowlano-montażowe oraz prace projektowe na wymagany okres 60 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Gwarancję na poszczególne urządzenia / elementy instalacji określono w PFU oraz projekcie umowy.
5. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisach niniejszej SWZ w tym PFU występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Celem niniejszego postępowania jest uzyskanie efektu końcowego w postaci robót budowlanych o określonej w SWZ funkcjonalności i przeznaczeniu, a nie wykonanie ich przy użyciu materiałów i urządzeń konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym.
7. Zamawiający zastrzega, iż roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga zaprojektowania a następnie wykonania robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45261920-9 - Konserwacja dachów
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1002534,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098574,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1002534,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARINEA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369656890
7.3.3) Ulica: Działkowa 11B
7.3.4) Miejscowość: Borek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1002534,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla Wspólnoty Leśnej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.