Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie jednego wyniesionego przejścia w ramach projektu pn.: „Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Pionkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pionki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II, 15
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 341 42 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: burmistrz@pionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-964f4ee1-fe1d-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie jednego wyniesionego przejścia w ramach projektu pn.: „Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Pionkach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-964f4ee1-fe1d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043155/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa wyniesionego przejścia dla pieszych w miejscu istniejącego przy ul. Al. Jana Pawła II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014–2020 Oś Priorytetowa III: „Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego” Działanie 3.1 „Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T” Konkurs Nr POIiŚ.3.1/1/22 pn. Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gmina Miasto Pionki realizuje „Projekt zmiany stałej organizacji ruchu” w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu na ulicy Alei Jana Pawła II w Pionkach na odcinku od km 0+672 do km 1+050, w ramach którego wykonane zostanie jedno wyniesione przejście dla pieszych w miejscu istniejącego - w lokalizacji przy skrzyżowaniu Alei Jana Pawła II z ul. Żeromskiego na wysokości stacji benzynowej.
W celu realizacji inwestycji Gmina Miasto Pionki posiada niezbędną dokumentację projektową.
2. Inwestycja realizowana będzie na działce nr ew.: 719/4;
3. Zakres prac obejmuje:
- Roboty przygotowawcze
- Podbudowy
- Odwodnienie
- Wykonanie elementów ulic
- Wykonanie nawierzchni
- Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
- Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na czas prowadzenia robót i jej zatwierdzenie przez odpowiedni organ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCBUD Marek Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141872446
7.3.3) Ulica: Zalesie
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIONEK
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
- Bieżące utrzymania Systemu Informacji Miejskiej poziom i4, i5, i5r na terenie miasta Wrocławia wraz z oznakowaniem informacyjnym SIM na Rondzie Reagana we Wrocławiu
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Krótką w Warce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.