eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda-HutaDowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w okresie od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r. w oparciu o bilety miesięczne



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w okresie
od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r. w oparciu o bilety miesięczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA-HUTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 44

1.5.2.) Miejscowość: Ruda-Huta

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 60 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-huta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugrudahuta.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w okresie
od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r. w oparciu o bilety miesięczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcc53073-074d-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039390/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS-I.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 251325,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100530,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w okresie od 01.09.2022 r. do 31.12.2022 r. w oparciu o bilety miesięczne”.
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do szkoły i ze szkoły na terenie Gminy Ruda-Huta.
2) Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu dla uczniów posiadających bilety miesięczne szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie, ul. Wójtowicza 9, 22-110 Ruda-Huta.
4) Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 174 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 15.
2.Pierwszeństwo przejazdu dla uczniów posiadających bilety miesięczne szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
3. Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie, ul. Wójtowicza 9, 22-110 Ruda-Huta
4. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 174 uczniów.
5. Młodzież szkolna dowieziona ma być do szkoły najpóźniej na godzinę 7:45.
Po zakończonych lekcjach uczniowie mają zostać odwiezieni w godzinach 12:40 – 15:00 – planowane dwa odwozy.
6. Godziny przejazdów mogą ulec zmianie ze względu na zmiany organizacyjne, które mogą wystąpić w szkole.
7. Świadczenie usług odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
8. Zamawiający zastrzega, że podane warianty tras mogą ulec zmianie. Z wybranym wykonawcą ustalony zostanie rozkład jazdy dostosowany do planu zajęć szkoły.
9. Wykonawca winien dysponować sprawnymi pojazdami posiadającymi taką ilość miejsc, która zapewnia przewóz wymaganej ilości uczniów na każdej trasie. Pojazdy przeznaczone do realizacji usług winny posiadać aktualne badania techniczne, a ich stan techniczny winien spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). Wszystkie pojazdy muszą posiadać ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie NNW. Niezależnie od powyższych wymagań, celem zapewnienia należytego wykonania usługi wykonawca musi dysponować taką ilością pojazdów, która zapewnia przewóz wymaganej ilości uczniów na każdej trasie.
10. W przypadku awarii lub usterki pojazdu zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował pojazdem rezerwowym, aby zapewnić uczniom bezproblemowy dojazd z miejscowości do szkoły i z powrotem.
11. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zapewnić kierowanie pojazdami przez osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe do kierowania pojazdami i przeszkolenie uprawniające do przewozu osób, zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 poz. 180 z późn. zm.), przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.), oraz w innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców.
12. Dokładna ilość zamawianych biletów miesięcznych wskazywana będzie do dnia 28 miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 15.
13. Świadczenie usług odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych zakupionych przez Gminę Ruda-Huta.
14. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć imienne bilety miesięczne do Szkoły Podstawowej w Rudzie-Hucie w terminie do 5 dnia każdego miesiąca, którego dowóz dotyczy. Dowodem dostarczenia biletów będzie protokół przekazania biletów na dany miesiąc.
15. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli świadczonych usług będących przedmiotem umowy. Kontrola może być przeprowadzona po uprzednim powiadomieniu wykonawcy
z udziałem przedstawiciela wykonawcy (za przedstawiciela wykonawcy uznaje się także prowadzącego pojazd) lub samodzielnie przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego bez uprzedniego powiadamiania wykonawcy i bez udziału jego przedstawicieli. Wyniki kontroli przeprowadzonej w/w formach mają jednakowe znaczenie dla oceny prawidłowego wykonywania przez wykonawcę przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82820,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131995,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82820,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób Szalewicz, Szalewicz Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631889385

7.3.4) Miejscowość: Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 22-110

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82820,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.