Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452833/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220700750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-748
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gdansk.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d25eee9-0b9f-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008097/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Obszar Natura 2000 Wejherowo - monitoring nocka dużego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d25eee9-0b9f-11ef-9b7e-467806a935183.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zp@gdansk.rdos.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdz. VI i XV SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.gov.pl/web/rdos-gdansk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdz. XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.III.261.1.11.2024.IW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie monitoringu kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis wraz z oceną stanu ochrony w ww. obszarze
Natura 2000.
Kolonia obejmuje: Strych budynku kościoła pw. Świętej Trójcy, miasto Wejherowo, obręb Wejherowo 15, część działki ewidencyjnej nr 256.
2. Wykonawca zobowiązuje się dysponować zezwoleniami i sprzętem niezbędnymi
do prawidłowej realizacji zamówienia, w szczególności odpowiednimi zezwoleniami
na działania dotyczące gatunków objętych ochroną gatunkową na podstawie art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336
z późn. zm.). w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Zezwolenia lub ich kopie wraz z listą osób biorących udział w monitoringu należy przedstawić do wglądu RDOŚ
w Gdańsku w dniu podpisania umowy lub na minimum 5 dni przed realizacją zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że dysponuje dokumentacją planu zadań ochronnych obszaru Natura 2000 Wejherowo PLH220084 w województwie pomorskim (oprac. Michał Przybylski i in., Gdańsk 2019).
4. Ww. materiały mogą być wykorzystane jedynie w celu wykonania ww. monitoringu
i nie mogą być rozpowszechniane bez zgody RDOŚ w Gdańsku. Wykonawca nie może przenieść upoważnień i obowiązków wynikających z posiadanych uprawnień do ww. materiałów na osoby trzecie. Materiał dostarcza się z zastrzeżeniem, że nie będzie on
w całości lub w części sprzedawany, wypożyczany, rozpowszechniany
ani udostępniany bez pisemnej zgody RDOŚ w Gdańsku. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania wszystkich swoich pracowników i współpracowników
o warunkach, na jakich zostały udostępnione ww. materiały. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność, za wszelkie szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania ww. materiałów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90711500-9 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub brał udział w wykonaniu przynajmniej 2 usługiz zakresu objętego zamówieniem (monitoringu stanu ochrony nietoperzy) wraz
z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Przez jedną wykonaną usługę zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy.
Weryfikacja nastąpi na podstawie wykazu usług (Załącznik nr 5 do SWZ) wraz
z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte i bezusterkowe wykonanie zlecenia,
b) ponadto Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie terenowe w zakresie inwentaryzacji lub monitoringu nocka dużego tj. taką, która wykonała przynajmniej dwie usługi w zakresie inwentaryzacji lub monitoringu nietoperzy w tym jedna dotyczyła gatunku Nocka dużego Myotis myotis. Za usługi w tym przypadku Zamawiający uzna zlecenia wykonywane na podstawie umów, badań własnych, wykonane na zlecenie lub udział w badaniach na zasadzie wolontariatu. Wykonanie usług powinno być potwierdzone odpowiednimi dokumentami np. w przypadku zawartych
i zrealizowanych umów, protokołami odbioru, publikacjami, referencjami. Zakres usług nie może się powielać np. 1 usługa wykonana na 1 zlecenie.
Weryfikacja na podstawie wykazu osób (Załącznik nr 9 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami dot. wymaganego doświadczenia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności, na rzecz kogo zostały wykonane oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.
1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rozdz. XXII SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-14 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-12
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.