Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy ul. Sikorskiego w Tychach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY
1.3.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tzuk-tychy.logintrade.net/zapytania_email,92631,ccbc66c03817bb3fb61025ced34338d8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Sikorskiego w Tychach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cecbe2c-02a5-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015386/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Zagospodarowanie terenu przy ul. Sikorskiego w Tychach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253600/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
– art. 305 pkt 2) ustawy PZP – „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.06.2022 r. postępowanie o udzielenie zamówienia nr DO.261.14.2022 prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, pn.: „Zagospodarowanie terenu przy ul. Sikorskiego w Tychach” zostało unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający zdecydował o przeprowadzeniu postępowania zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-96a0d73f-e58f-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.261.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu przy ul. Sikorskiego w Tychach.
1.2. Zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
1.2.1. wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót,
1.2.2. roboty przygotowawcze,
1.2.3. zabezpieczenie i ochrona istniejącej kolidującej zieleni,
1.2.4. wykonanie remontu stopni oraz murków w tym montaż siedzisk z drewna (długa ławka i siedzisko),
1.2.5. usunięcie istniejącej nawierzchni w celu wykonania trawnika, łąki kwietnej i rabat (posadzenie krzewów i bylin),
1.2.6. montaż odzyskanych płyt betonowych z usuwanej nawierzchni jako płyt ułożonych luźno w trawniku,
1.2.7. oczyszczenie i uzupełnienie istniejącego murku (podwyższonej rabaty),
1.2.8. uporządkowanie i oczyszczenie terenu po robotach, wywóz i utylizacja odpadów,
1.2.9. inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
1.2.10. uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych – niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane.
1.3. Szczegółowy zakres prac oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym, który zawiera m.in. opis przedsięwzięcia, zakres robót, wymagania dotyczące dokumentacji projektowej.
1.4. Wzór umowy.
1.5. Zamawiający załącza również kosztorys ofertowy (zbiorcze zestawienie kosztów) zawierający wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego - w celu ułatwienia Wykonawcy wyceny przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422100-2 - Stolarka drewniana
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. FORESTA BARTŁOMIEJ MATUSIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492189884
7.3.3) Ulica: MICKIEWICZA 74B
7.3.4) Miejscowość: KĘTY
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATUSIAK BARTŁOMIEJ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "FORESTA"
jakie przetargi wygrała firma
MATUSIAK BARTŁOMIEJ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "FORESTA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.