eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorzytuchomModernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Borzytuchom gm. Borzytuchom



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Borzytuchom gm. Borzytuchom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORZYTUCHOM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 56

1.5.2.) Miejscowość: Borzytuchom

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-141

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@borzytuchom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.borzytuchom.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c759a62-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Borzytuchom gm. Borzytuchom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c759a62-b37d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033022/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Borzytuchom gm. Borzytuchom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113996

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2191401,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w procedurze „zaprojektuj i wybuduj”, obejmująca zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Borzytuchom gm. Borzytuchom. Prace projektowe i budowlane należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ - programem funkcjonalno – użytkowym.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3. Zamawiający będzie zobowiązany do zapewnienia i udostępnienia terenu budowy.
4. Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Borzytuchom zakłada budowę zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, modernizację studni głębinowych, przebudowę budynku hydroforni, modernizację i wymianę układu technologii uzdatniania wody, wymianę i przebudowę instalacji zewnętrznych podziemnych. Celem modernizacji Stacji Uzdatniania Wody oraz ujęć wody głębinowej wraz z budową zbiorników terenowych wody uzdatnionej jest poprawa jakości uzdatniania wody, zwiększenie niezawodności i efektywności pracy stacji, wprowadzenie nowych urządzeń technologicznych i pomiarowych oraz kompleksowa automatyzacja pracy stacji. W koszty zadania wpisuje się również opracowanie dokumentacji projektowej (dokumentacja techniczna).
Zamówienie obejmuje:
- wykonanie analizy wstępnej obejmującej pozyskanie i weryfikację wszystkich danych wyjściowych stanowiących podstawę opracowania dokumentacji projektowej;
- sporządzenie koncepcji modernizacji stacji uzdatniania wody
- dokonanie niezbędnych uzgodnień;
- dokonanie niezbędnych zgłoszeń urzędowych oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych;
- uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód popłucznych jeżeli będzie wymagane;
- wykonanie projektów budowlanych dla poszczególnych branż wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę umożliwiającego realizację poszczególnych projektów;
- sporządzenie projektów wykonawczych dla poszczególnych branż;
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
- pełnienie nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją
- wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji prac budowlano-montażowych;
- przeprowadzenie czynności rozruchowych i odbiorowych;
- opracowanie instrukcji eksploatacyjnych i przeszkolenie dla Użytkownika;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentacji pozwalającej na dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia budowy/uzyskania pozwolenia na użytkowanie w nadzorze budowlanym;
- wszystkie czynności, które w toku realizacji wyżej wymienionych okażą się niezbędne dla realizacji zadania i spełnienia celu, któremu ma ono służyć;
- uzyskanie decyzji zezwalającej na użytkowanie obiektu budowlanego.
5. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym – Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45247270-3 - Budowa zbiorników

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2949540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2990400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2949540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387297678

7.3.4) Miejscowość: Mojusz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-334

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2949540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.