eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice"DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850390098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 12

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aspo@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b57898-ed42-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261.5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 Mięso (wieprzowo-wołowe).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wieprzowo-wołowego (np. karkówka, łopatka, schab)
do magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Mięso będzie dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1A powinna odbywać się min. 3 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw
wyszczególniony został w załączniku nr 1A do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na
zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy dostawie). Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej
Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 48174,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 Produkty mięsne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mięsnych (np. szynka, smalec, boczek) do
magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Produkty mięsne będą dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1B powinna odbywać się min. 3 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 1B do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy
dostawie). Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 14595,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 Mięso i produkty mięsne (drobiowe).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i produktów mięsnych drobiowych (np. filety,
skrzydełka, drób) do magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Mięso będzie dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1C powinna odbywać się min. 3 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 1C do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy dostawie). Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 32692,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 Produkty mleczarskie.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich (np. mleko, ser, śmietana, jogurt)
do magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Artykuły będą dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały mod poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1D powinna odbywać się min. 2 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw
wyszczególniony został w załączniku nr 1D do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na
zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy dostawie).
Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych
oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 25835,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53147,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53147,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53147,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Masarski Władysław Cygan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730000560

7.3.3) Ulica: Rynek

7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-190

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53147,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22482,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22482,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22482,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Masarski Władysław Cygan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730000560

7.3.3) Ulica: Rynek

7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-190

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22482,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37315,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37315,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37315,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Les- Drób" Piotrowski & Wójcik i Wspólnicy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-15-27-616

7.3.3) Ulica: Niedomicka

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37315,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.