Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00266491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850390098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 12
1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aspo@ciezkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b57898-ed42-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 Mięso (wieprzowo-wołowe).Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wieprzowo-wołowego (np. karkówka, łopatka, schab)
do magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Mięso będzie dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1A powinna odbywać się min. 3 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw
wyszczególniony został w załączniku nr 1A do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na
zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy dostawie). Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej
Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 48174,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 Produkty mięsnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mięsnych (np. szynka, smalec, boczek) do
magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Produkty mięsne będą dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1B powinna odbywać się min. 3 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 1B do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy
dostawie). Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 14595,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 Mięso i produkty mięsne (drobiowe).Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i produktów mięsnych drobiowych (np. filety,
skrzydełka, drób) do magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Mięso będzie dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1C powinna odbywać się min. 3 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 1C do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy dostawie). Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 32692,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 Produkty mleczarskie.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich (np. mleko, ser, śmietana, jogurt)
do magazynów Zamawiającego
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 12, 33-190 Ciężkowice,
• Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jastrzębi, Jastrzębia 1, 33-191 Jastrzębia,
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gen. Wł. Sikorskiego w Jastrzębi, Jastrzębia 138, 33-191
Jastrzębia,
• Przedszkole Publiczne w Zborowicach, Zborowice 14a, 33-190 Ciężkowice.
Artykuły będą dostarczane do magazynów Zamawiającego w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych e-mailem przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały mod poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-8:00. Dostawa produktów opisanych w załączniku 1D powinna odbywać się min. 2 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw
wyszczególniony został w załączniku nr 1D do SWZ – kosztorys ofertowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw w podanych asortymentach, przy czym całkowita wartość zamówienia może być zmniejszona. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na
zmiany Zamawiającego (domówienie towaru telefonicznie i realizacja w ciągu jednej godziny niezależnie od ilości i kwoty zamówionego towaru oraz możliwości korygowania ilości towaru przy dostawie).
Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych
oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi Państwowej Inspekcji Sanitarnej (sanepidu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 25835,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53147,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53147,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53147,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Masarski Władysław Cygan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730000560
7.3.3) Ulica: Rynek
7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-190
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CYGAN WŁADYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CYGAN WŁADYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53147,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22482,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22482,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22482,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Masarski Władysław Cygan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730000560
7.3.3) Ulica: Rynek
7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-190
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CYGAN WŁADYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CYGAN WŁADYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22482,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37315,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37315,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37315,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Les- Drób" Piotrowski & Wójcik i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871-15-27-616
7.3.3) Ulica: Niedomicka
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LES-DRÓB" PIOTROWSKI & WÓJCIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"LES-DRÓB" PIOTROWSKI & WÓJCIK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37315,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI CIĘŻKOWICE
- "ŚWIADCZENIE USł. OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ZGODNIE Z ART. 50 USTAWY Z DN. 12 MARCA 2004r. O POMOCY SPOŁ., DLA OSÓB ZAM. NA TERENIE GM. CIĘŻKOWICE - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GOPS W CIĘŻKOWICACH"
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2025
więcej: przetargi CIĘŻKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.