Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250153/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/077/23 Dostawa produktów leczniczych, wyrobu medycznego oraz produktów leczniczych i żywności specjalnego przeznaczenia medycznego kupowanych w ramach importu docelowego -11 pakietów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/077/23 Dostawa produktów leczniczych, wyrobu medycznego oraz produktów leczniczych i żywności specjalnego przeznaczenia medycznego kupowanych w ramach importu docelowego -11 pakietów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25dfc4d-0396-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/077/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263149,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L-Isoleucine 50mg/4 g x 30 saszetek po 4 g4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lomustinum 10 mg x 20 kapsułek4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, niezawierający białka. Proszek do sporządzania roztworu doustnego. Do postępowania dietetycznego u niemowląt od urodzenia do ukończenia 1. roku życia oraz u starszych dzieci jako uzupełnienie diety. Opakowanie 400 g4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, niezawierający węglowodanów. Proszek do sporządzania roztworu doustnego,opakowanie 300 g. Do postępowania dietetycznego u niemowląt od urodzenia oraz u starszych dzieci jako uzupełnienie diety.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1950,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budesonidum 0,25 mg/ml x 20 pojemników po 2 ml, zawiesina do inhalacji z nebulizatora. Zamawiający wymaga, aby zawartość pojemnika/ampułki można było przechowywać do 12 godzin po otwarciu, zgodnie z Charakterystyką Produktu Leczniczego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 12554,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciwko błonicy (D), tężcowi (T), krztuścowi (komponenta acelularna) (Pa), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA) (HBV), poliomyelitis (inaktywowana) (IPV) i przeciwko Haemophilus influenzae typ b (Hib) skoniugowana (adsorbowana); zawiesina i proszek do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań. Op. 1 fiol. proszku + 1 amp.-strzyk. 0,5 ml zawiesiny.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2880,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budesonidum 0,125 mg/ml x 20 pojemników po 2 ml, zawiesina do inhalacji z nebulizatora. Zamawiający wymaga, aby zawartość pojemnika/ampułki można było przechowywać do 12 godzin po otwarciu, zgodnie z Charakterystyką Produktu Leczniczego.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15022,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spray do bezbolesnego usuwania wszelkiego rodzaju opatrunków; dla noworodków (również urodzonych przedwcześnie), niemowląt, dzieci i dorosłych. Nie zawiera alkoholu. Nie przenika przez naskórek, nie powoduje alergii i podrażnień. Zawiera disiloksan. Opakowanie 50 ml4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 20833,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spray do bezbolesnego usuwania wszelkiego rodzaju opatrunków; dla noworodków (również urodzonych przedwcześnie), niemowląt, dzieci i dorosłych. Nie zawiera alkoholu. Nie przenika przez naskórek, nie powoduje alergii i podrażnień. Zawiera disiloksan. Opakowanie 50 ml4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 31075,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Valganciclovirum 50 mg/ml, proszek do przyg.88 ml roztworu doustnego4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 92925,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Phenobarbitalum 40 mg x 1 fiol.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 65860,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENESIS PHARM Sp. z o.o, Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7282721552
7.3.3) Ulica: ul. Obywatelska 128/152
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-104
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENESIS PHARM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GENESIS PHARM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert, tj. 14.06.2023 r. godz. 08:50 w tym pakiecie nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert, tj. 14.06.2023 r. godz. 08:50 w tym pakiecie nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożono jedną ofertę która została odrzucona
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert, tj. 14.06.2023 r. godz. 08:50 w tym pakiecie nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17334,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17334,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17334,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8790017162
7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17334,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
złożono jedną ofertę która została odrzucona.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert, tj. 14.06.2023 r. godz. 08:50 w tym pakiecie nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa leków: zad.1-zad.2 -Program lekowy NFZ
- ZP/CZD/048/25 DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 2 pakiety
- Zakup wraz z dostawą leków psychotropowych i neuroleptyków.
- dostawa produktu leczniczego immunoglobuliny końskiej przeciw ludzkim limfocytom.
- "Dostawa leków i innych preparatów farmaceutycznych"
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.