Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257642/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników i akcesoriów laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.clo.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odczynników i akcesoriów laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa1e4ccd-3d6a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Odczynniki i akcesoria laboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257642/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/47/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Odczynniki laboratoryjne1. Szczep wzorcowy Micrococcus sp. wykorzystywany zgodnie z Farmakopeą (Wydanie XII Warszawa 2020 r.) do badania przydatności metody - badań jałowości sterylnego produktu leczniczego. Produkt występujący w formie liofilizowanej. Do każdej serii musi być dołączany lub udostępniony elektronicznie certyfikat badań kontroli jakości potwierdzający obecność występowania dokładnej ilości mikroorganizmów i ich żywotności. Szczepy wzorcowe muszą być zgodne z ujednoliconymi w ramach Unii Europejskiej standardami badań jakości (w tym jałowości) dla produktów leczniczych. Ilość: 4 zestawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Akcesoria laboratoryjne1. Niezmywalny marker do opisywania probówek i próbek. Sterylny, pakowany pojedynczo. Ilość: 10 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Akcesoria laboratoryjne1. Probówki do mrożenia, pojemność w zakresie 1.8 ml do 2 ml, sterylne pakowane w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 50 sztuk. Ilość: 100 sztuk.
2. Pipety transferowe, sterylne, pakowane pojedynczo w opakowanie foliowe, pojemność 3-3,5 ml. Ilość: 2.000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Odczynniki laboratoryjne1. Test ilościowy do kolorymetrycznej oceny transformacji nowotworowej adherentnych komórek. Test musi pozwalać na przeprowadzenie 100 eksperymentów. Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3900 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Odczynniki laboratoryjne, akcesoria laboratoryjne1. Końcówki do pipet 20-100 ul. Ilość: 1.000 sztuk.
2. Końcówki do pipet 1000 ul. Ilość: 1.000 sztuk
3. Końcówki do pipet z filtrem 0,2-10ul, wolne od DNAz i RNAz. Ilość: 1.000 sztuk.
4. Płytka do hodowli komórkowych adherentnych 96-dołkowa, wolna od DNAz i RNAz, sterylna, pakowana pojedynczo, przezroczysta, wykonana z polistyrenu. Ilość: 25 sztuk.
5. Płytka do hodowli komórkowych adherentnych 96-dołkowa, wolna od DNAz i RNAz, sterylna, pakowana pojedynczo, czarna, wykonana z polistyrenu. Ilość: 25 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1900 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Odczynniki laboratoryjne1. Kompletna płytka 96-dołkowa kompatybilna z urządzeniem CFX-96 Realt Time System, służąca do detekcji panelu genów ludzkich (nie mniej niż 85 na jedną płytkę plus kontrole pozytywne) dedykowana do wykrywania ekspresji genów związanych z gojeniem ran (m.in. geny CXCL2, FGF2, IL1B, ITGA4, MAPK3, PLAU, SERPINE1, VEGFA). Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze. Ilość: 25 sztuk.
2. Kompletna płytka 96-dołkowa kompatybilna z urządzeniem CFX-96 Realt Time System, służąca do detekcji panelu genów ludzkich (nie mniej niż 85 na jedną płytkę plus kontrole pozytywne) dedykowana do wykrywania ekspresji genów związanych z depresją (w tym geny takie jak ADRB2, CALM2, DNMT3A, FGF9, GNB3, HSPA1A, IL4, MAPK1, PLSCR1, SIRT3, SRSF2, TBP). Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze. Ilość: 25 sztuk.
3. Kompletna płytka 96-dołkowa kompatybilna z urządzeniem CFX-96 Realt Time System, służąca do detekcji panelu genów ludzkich (nie mniej niż 85 na jedną płytkę plus kontrole pozytywne) dedykowana do wykrywania ekspresji genów związanych z uszkodzeniem płuc (m.in. geny ACTB, CCL2, CD14). Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze. Ilość: 25 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFILAB S.C. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9510062128
7.3.3) Ulica: Emaliowa 28
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-295
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-24 do 2022-11-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31709,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31709,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31709,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Bio-Rad Polska" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9510028953
7.3.3) Ulica: Przyokopowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-208
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31709,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-24 do 2022-11-23INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śląskich ul. Michałkowicka 15 w 2025 r.
- Sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w roku 2025
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-123/24 sukcesywna dostawa drobnego, jednorazowego plastiku laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- "Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bielsku-Białej"
- Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą aparatów do oznaczenia stężenia glukozy oraz systemu informatycznego POCT podłączonego do (HIS) MEDIS firmy KAMSOFT WARMIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych II
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.