Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235792/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZABEZPIECZENIE PRZEŚWITÓW POMIĘDZY POMOSTAMI OBIEKTÓW MOSTOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZABEZPIECZENIE PRZEŚWITÓW POMIĘDZY POMOSTAMI OBIEKTÓW MOSTOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6255b10a-f977-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Zabezpieczenie prześwitów pomiędzy pomostami obiektów mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2411.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7067181,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn:
„Zabezpieczenie prześwitów pomiędzy pomostami obiektów mostowych”.
W ramach realizacji Przedmiotu umowy, zgodnie z § 1 ust. 2 TOM II SWZ, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności
do:
a) opracowania dokumentacji formalnej i projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie
Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami
koniecznymi do wykonania tej dokumentacji, dalej zwanej „Dokumentacją projektową” wraz z uzyskaniem wymaganych
prawem decyzji, pozwoleń, opinii, warunków, uzgodnień jak również innych dokumentów,
b) wykonania z należytą starannością robót budowlanych dalej zwanych „Robotami” na podstawie zaakceptowanej przez
Zamawiającego Dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z poszanowaniem postanowień
zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach,
mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych robót wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie
wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację czynności, o których mowa dla 111 prześwitów wskazanych PFU (dalej jako:
„zakres podstawowy”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10442700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11192051,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10442700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 243102850 NIP: 5751885332
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe PrOWERk Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10442700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) w zakresie opracowania kompletnej Dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 2a) TOM II SWZ, wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii i innych dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 2 a) TOM II SWZ Umowy i przekazanie ich Zamawiającemu: – do 21 dni od daty zawarcia Umowy (dla Przedmiotu umowy w zakresie podstawowym).
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji termin wykonania ww. obowiązków dla Przedmiotu umowy w zakresie opcjonalnym wynosi 28 dni od daty doręczenia Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z
prawa opcji. Termin opracowania Dokumentacji projektowej winien uwzględniać czas niezbędny na uzyskanie akceptacji Dokumentacji projektowej przez Zamawiającego tj. zgodnie z procedurą odbioru określoną w §19 TOM II SWZ;
b) w zakresie wykonania Robót (odrębnie dla zakresu podstawowego oraz dla zakresu opcji) w terminie nie dłuższym niż 90 dni licząc od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego prawidłowo opracowanej Dokumentacji projektowej
odpowiednio dla zakresu podstawowego lub zakresu opcjonalnego.
2. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nastąpi w terminie umożliwiającym zakończenie wykonywania zakresu opcjonalnego w ciągu 18 miesięcy, licząc do daty zawarcia Umowy (z uwzględnieniem terminów realizacji określonych w SWZ TOM II).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków Zad.1- Mavacamten- kapsułki twarde - Program lekowy NFZ
- Zakup i dostawa szaf telekomunikacyjnych
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych na obiekcie HS Józefowska w Katowicach przy ul. Józefowskiej 40
- Wyposażenie siłowni wraz z dostawą sprzętu sportowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.