Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237302/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych na dwóch salach rozpraw Sądu Okręgowego w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 640-78-03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wnukowska@siedlce.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.so.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/module/profil1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych na dwóch salach rozpraw Sądu Okręgowego w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da79e796-30c7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020549/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych na dwóch salach rozpraw Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237302/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zpn-261-3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154471,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych ReCourt na dwóch salach rozpraw Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2. Wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla dostarczonego i wdrożonego systemu. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają :
a) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
b) załącznik nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190484,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190484,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190484,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751387586
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa podwykonawcy: Kawicom Sp. z o..o Sp. k Część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania w/ w podwykonawcy: Wykonanie oraz uzgodnienie z użytkownikami końcowymi Projektów technicznych; Prace instalacyjne i konfiguracyjne w budynku Sądu; Realizacja części usług serwisowych; Organizacja i prowadzenie części szkoleń; Realizacja części prac związanych z dostawą, instalacją, konfiguracją, wdrożeniem oraz uruchomieniem Systemu w budynku Sądu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190484,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wymiana wiat przystankowych
- "Sukcesywny odbiór odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych poprzez utworzenie nowoczesnego Bloku Operacyjnego oraz niezbędnej infrastruktury - etap I dokumentacja.
- Dostawa jednorazowych elektrod combo do defibrylacji - 50 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Nowe Iganie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM I AUDIOWIZUALNY
- Zakup zestawów komputerowych 52CWPL/TP/2024
- Dostawa i montaż systemu do oświetlenia i nagłośnienia scenicznego na potrzeby "Centrum Lokalne Modlińska 257" w Warszawie.
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Program poprawy jakości kształcenia ogólnego w Koszalinie" (...)
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.