Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-064/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-064/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-002995ad-326a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przeniesienie rozdzielni elektrycznej w budynku Biostruktury
1.1.9 Modernizacja systemu parkingowego na terenie Kampusu Banacha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-064/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 600488,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w podziale na nw. części zamówienia, zwane dalej Pakietami 1 i 2:Pakiet 1 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy parkingu naziemnego przy budynku Centrum Dydaktycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, przy ul. Księcia Trojdena 2a w Warszawie;
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio dla Pakietu, Załącznik nr 6.1 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac odpowiednio dla Pakietu 1 określa Program Funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 2.1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia określony Pakietami 1, zostanie zrealizowana w dwóch etapach:
1)Etap I – wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, umożliwiającej wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z zakresem określonym w Programie Funkcjonalno-użytkowym,
2)Etap II – wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wykonana w ramach Etapu I.
4. Zgodnie z postanowieniami Projektu umowy (Załącznik 6. 1), za wykonanie Etapu I Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie w wysokości 10% wartości brutto ceny zawartej w ofercie oraz za wykonanie Etapu II pozostałe 90% wartości brutto tej kwoty.
5. Zważywszy, że zgodnie z § 12 ust. 1 Projektu umowy, Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, zapoznał się z Programie Funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w ust. 1, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
6. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 29.10.2021 r., na platformie lub na adres e-mail: aez@wum.edu.pl.
7. W ramach przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 (I Etap), Wykonawca wykona:
1) dokumentację projektową wykonawczą/techniczną,
1)kosztorysy inwestorskie,
2)przedmiary robót,
3)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR).
8.Zgodnie z § 2 Projektu umowy od Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał ustanowienia ochrony ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich podwykonawców oraz dalszych podwykonawców w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją niniejszej Umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niższa niż 500 000 złotych, w przypadku Pakietu 1 oraz Pakietu 2.
10.Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXVIII ust. 3 pkt 2) SWZ, Wykonawca, przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do ustanowienia osób pełniących funkcje projektantów oraz kierowników robót odpowiednio dla pakietów w branży drogowej ogólnobudowlanej i elektrycznej, posiadających stosowne ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, określone w ww. rozdziale SWZ.
11.Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że z uwagi na specjalistyczny charakter prac objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności usług projektowych oraz specjalistycznych robót instalacyjno-montażowych oraz z uwagi krótki termin wykonania zamówienia (Etapu I i Etapu II, Zamawiający nie wymaga aby usługi i roboty budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040,1043 i 1495 ze zm.) (art. 95 ustawy Pzp), a także nie określa wymagań dodatkowych, z zakresu określonego treścią art 96 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 437886,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w podziale na nw. części zamówienia, zwane dalej Pakietami 1 i 2:Pakiet 2 – Zaprojektowanie i wykonanie przeniesienia rozdzielni elektrycznej do nowej lokalizacji w Zakładzie Transplantologii i Centralnym Banku Tkanek Centrum Biostruktury przy ul. Chałubińskiego 5 w Warszawie;
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio dla Pakietu 2, Załącznik nr 6.2 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac odpowiednio dla Pakietu 2 określa Program Funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 2.2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia określony Pakietami 2, zostanie zrealizowana w dwóch etapach:
1) Etap I – wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, umożliwiającej wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z zakresem określonym w Programie Funkcjonalno-użytkowym,
2) Etap II – wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wykonana w ramach Etapu I.
4. Zgodnie z postanowieniami Projektu umowy (Załącznik 6.2), za wykonanie Etapu I Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie w wysokości 10% wartości brutto ceny zawartej w ofercie oraz za wykonanie Etapu II pozostałe 90% wartości brutto tej kwoty.
5. Zważywszy, że zgodnie z § 12 ust. 1 Projektu umowy, Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 §1 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, zapoznał się z Programie Funkcjonalno-użytkowym, o którym mowa w ust. 1, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
6. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 29.10.2021 r., na platformie lub na adres e-mail: aez@wum.edu.pl.
7. W ramach przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 (I Etap), Wykonawca wykona:
1) dokumentację projektową wykonawczą/techniczną,
1) kosztorysy inwestorskie,
2) przedmiary robót,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR).
8. Zgodnie z § 2 Projektu umowy od Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał ustanowienia ochrony ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich podwykonawców oraz dalszych podwykonawców w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją niniejszej Umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niższa niż 500 000 złotych, w przypadku Pakietu 1 oraz Pakietu 2.
10. Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXVIII ust. 3 pkt 2) SWZ, Wykonawca, przed zawarciem umowy, zobowiązany jest do ustanowienia osób pełniących funkcje projektantów oraz kierowników robót odpowiednio dla pakietów w branży drogowej ogólnobudowlanej i elektrycznej, posiadających stosowne ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, określone w ww. rozdziale SWZ.
11. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że z uwagi na specjalistyczny charakter prac objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności usług projektowych oraz specjalistycznych robót instalacyjno-montażowych oraz z uwagi krótki termin wykonania zamówienia (Etapu I i Etapu II, Zamawiający nie wymaga aby usługi i roboty budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040,1043 i 1495 ze zm.) (art. 95 ustawy Pzp), a także nie określa wymagań dodatkowych, z zakresu określonego treścią art 96 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1044270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERIOR Krzysztof Chudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190966301
7.3.3) Ulica: Dzięcieliny 5 lok. 115B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-745
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERIOR Krzysztof Chudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190966301
7.3.3) Ulica: ul. Dzięcieliny 5 lok. 115B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-745
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.