Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211450/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00226611/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja holu głównego w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. B. Pretficza 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Pretficza 11
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-930
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3606431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_wroclaw@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja holu głównego w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. B. Pretficza 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-595ab1f2-ec74-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251405/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja holu głównego w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211450/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 470000/271/11/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 393932,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja holu głównego w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11.
W ramach prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia przewiduje się:
1) Prace wyburzeniowe i rozbiórkowe:
a) likwidację lady i ścianek portierni oraz kiosku prasowego,
b) likwidację istniejących grzejników w holu na parterze,
c) wymianę i przesunięcie hydrantów na parterze,
d) likwidację drewnianych drzwiczek do skrzynek elektrycznych w wiatrołapie,
e) likwidację lamp w holach, wiatrołapie.
2) Prace remontowe i budowlane, w tym:
a) w holu głównym i wiatrołapie:
- montaż nowych żeberkowych dekoracyjnych grzejników w holu na parterze,
- wymianę i przesunięcie hydrantów na parterze,
- konserwację tablicy informacyjnej,
- konserwację balustrad,
- konserwację okien i okuć,
- wymianę lamp (żyrandoli i plafonów),
- wymianę drzwi z wiatrołapu do holu / montaż KD + domofonu,
- wymianę drzwiczek w przedsionku na drzwiczki stalowe kute w kolorze czarnym, nawiązujące do drzwi głównych,
- wymianę oświetlenia w przedsionku,
- wymianę wycieraczki na stalową z indywidualnym wzorem (wycieraczka wyjmowana by umożliwić sprzątanie),
- usprawnienie otwierania drzwi zewnętrznych (wymianę siłownika
w drzwiach) wraz z konserwacją tych drzwi,
- renowację trawertynu,
- krystalizację podłogi granitowej,
- obłożenie ścian przedsionka windy trawertynem,
- czyszczenie i konserwację balustrad z lastryka z elementami ornamentów roślinnych wykonanych z metalu oraz konserwacja drewnianych podchwytów,
- usunięcie warstw tynku i farb z balustrad,
- malowanie ścian kolorem beżowym oraz sufitów i faset kolorem białym (uwaga: kolorystyka ścian dobrana do okładzin z trawertynu; kolorystyka do potwierdzenia na komisji konserwatorskiej),
- badania stratygraficzne,
- modernizację instalacji elektrycznych po istniejących trasach,
- przeniesienie podjazdu dla wózków w wiatrołapie na lewą stronę (uwagi: należy skuć istniejące pochylnie; balustrada i pochwyt do przeniesienia; stopnice i podstopnice należy wymienić na nowe),
- nową portiernię wraz z zapleczem;
b) w holu na 1 piętrze:
- modernizację instalacji elektrycznych po istniejących trasach,
- badania stratygraficzne,
- odnowienie drewnianych siedzisk w holu
- czyszczenie i konserwację kamiennych tralek oraz wymianę drewnianych pochwytów,
- konserwację okien i okuć,
- wymianę żyrandoli w holu,
- krystalizację podłogi granitowej,
- malowanie ścian kolorem beżowym oraz sufitów i faset kolorem białym (uwaga: kolorystyka ścian dobrana do okładzin z trawertynu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45451000-3 - Dekorowanie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255559,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255559,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1255559,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366276939
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 37
7.3.4) Miejscowość: Skokowa
7.3.5) Kod pocztowy: 55-110
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1255559,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA IMPLANTÓW OTROPEDYCZNYCH
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie EMC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.