eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego na lata 2024 - 2025".



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego na lata 2024 – 2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzelecko-Drezdenecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. St. Wyszyńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 9576323820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@fsd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/fsd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Krajeńskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992635973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrężna 14

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pppstrzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pppstrzelce.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992635973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckziustrzelce.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Strzelcach Krajeńskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992635973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 29

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lostrzelce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://liceumstrzelce.edupage.org/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Drezdenku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992635973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsdrezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsdrezdenko.edupage.org/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Strzelcach Krajeńskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992635973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswstrzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswstrzelce.edupage.org/contact/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Dobiegniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992635973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 17

1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobiegniew@dps.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsdobiegniew.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992592376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 39

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zist@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelcekrajenskie.praca.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego na lata 2024 – 2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49029586-f18e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015203/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego na lata 2024 - 2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.272.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 279506,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb powiatu strzelecko-drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu strzelecko-drezdeneckiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. dla potrzeb Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1A do SWZ) oraz projekt umowy (Załącznik nr 4A do SWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 do OPZ (wykazem obiektów zamawiającego objętych umową) i Załącznikiem nr 2 do OPZ (pełnomocnictwami) do umowy, stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 173633,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb powiatu strzelecko-drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu strzelecko-drezdeneckiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. dla potrzeb Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1B do SWZ) oraz projekt umowy (Załącznik nr 4B do SWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 do OPZ (wykazem obiektów zamawiającego objętych umową) i Załącznikiem nr 2 do OPZ (pełnomocnictwami) do umowy, stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 105872,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219633,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219633,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219633,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630139960

7.3.3) Ulica: PASTELOWA 8

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-198

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219633,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123141,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205159,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123141,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022301032

7.3.3) Ulica: Al. Kasztanowa 5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123141,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.