Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00229826/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00241321/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych, odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego określonych w 4 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224312312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych, odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego określonych w 4 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e49c6763-f78c-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229826/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 489332,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: Akcesoria do nebulizatora Areoneb Pro, zestawy resuscytacyjne, worki ambu, obwody rur: /1.Membrana nebulizatora. – szt.2/2.Silikonowa zatyczka do membrany nebulizatora. - op. 2
/3.Złącze typu T 22 mm. - op. 3
/4.Zatyczka silikonowa pasująca do złącza typu T. -op. 3
/5.Membrana nebulizatora - op. 30
/6.Zatyczka / złącze typu T 22mm - op. 12
/7. Korek pasujący do złącza typu T - op. 2
/8. Kabel połączeniowy modułu sterującego - szt. 8
/9. Zestaw do mocowania do szyny - uchwyt do modułu sterującego - kpl. 1
/10.Zestaw do nebulizacji dla pacjentów wentylowanych mechanicznie - kpl. 2
/11. Urządzenie sterujące - szt. 10
/12.Zestaw resuscytacyjny silikonowy dla dorosłych - kpl. 15
/13. Worek resuscytacyjny silikonowy dla dorosłych - kpl. 5
/14. Worek rezerwy tlenowej o pojemności 2600 ml - op. 10
/15. Worek rezerwy tlenowej o pojemności 2600ml - szt. 8
/16.Worek rezerwy tlenowej o pojemności 1500 ml kompatybilny z resuscytatorami z pozycji 1 i 2- szt. 5
/17.Zawór pacjenta z obracalnym złączem i zaworem bezpieczeństwa - szt. 5
/18.Obwód oddechowy współosiowy dla dorosłych (rura w rurze) do aparatu do znieczulenia - szt. 300
/19.Obwód oddechowy współosiowy pediatryczny (rura w rurze) do aparatu do znieczulenia - szt. 50
/20. Resuscytator jednorazowego użytku (dla jednego pacjenta) do wentylacji dorosłych -szt. 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157700-2 - Worki ambu
33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 132465,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: Akcesoria pomiarowe do monitorów funkcji życiowych model BSM-6301K:/1. Jednorazowe elektrody do pomiaru EKG. - op.20
/2. Kompletny przewód (monitor – pacjent) do pomiaru EKG -szt. 3
/3. Przewód 3-żyłowy do pomiaru EKG - szt. 3
/4. Kabel EKG - szt. 3
/5. Wężyk łączący mankiet do pomiaru NIBP z monitorami model BSM-6301K - szt. 3
/6. Przewód do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi -szt. 3
/7. Adapter do pomiaru SpO2 łączący monitory model BSM-6301K -szt. 5
/8. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec – szt. 10
/9. Czujnik do pomiaru SpO2 na palec - szt. 10
/10.Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii - op. 2
/11.Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii - op. 2
/12.Jednorazowy, 3-żyłowy przewód do pomiaru EKG, -op. 2
/13.Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 typu Y do montażu na palcu dla noworodków - op. 2
/14.Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 do montażu na palcu dla dorosłych - op. 5
/15.Kompletny zestaw: adapter i czujnik do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego dla pacjentów zaintubowanych i niezaintubowanych. – szt. 2
/16.Papier termoczuły do aparatu EKG - op. 10
/17.Papier termiczny - op. 10
/18 .Elektrody jednorazowe do stymulacji zewnętrznej serca i defibrylacji do defibrylatorów – szt. 4
/19.Żel kontaktowy do defibrylacji - op. 15
/20.Kompletny zestaw do monitorowania EKG zawierający adapter oraz przewód EKG 3-żyłowy. - szt. 2
/21.Jednorazowe adaptery do pomiaru CO2 ze strumienia głównego dla pacjentów dorosłych. - op. 2
/22.Czujnik do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego dla pacjentów zaintubowanych kompatybilny z defibrylatorami model TEC-5531K znajdującego się w IGiChP. szt.2
/23.Papier do defibrylatora - op.15
/24. Przewód połączeniowy do jednorazowych elektrod ze złączem NK do defibrylatorów - szt. 3
/25.Elektrody jednorazowe dla dorosłych/dzieci do stymulacji zewnętrznej serca i defibrylacji – szt. 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 97238,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3: Płytki do oznaczania MIC prątków wolnorosnących i szybkorosnących. Pożywki stosowane do oznaczania MIC prątków atypowych:/1.96 - dołkowa płytka do oznaczania MIC prątków wolnorosnących - op. 12
/2.96 - dołkowa płytka do oznaczania MIC prątków szybkorosnących - op. 12
/3.Bulion Mueller-Hinton - op. 10
/4.Middlebrook 7H9 - op. 7
/5.96 - dołkowa płytka do oznacznia MIC prątków gruźlicy - op. 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 75135,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4: Płytki do oznaczania MIC prątków wolnorosnących i szybkorosnących. Pożywki stosowane do oznaczania MIC prątków atypowych:/1.Pipety Pasteura - op.9
/2.Pipeta Pasteura - szt. 3 000
/3.Pipeta Pasteura – szt.3 000
/4.Pipety Pasteura – szt.7 000
/5.Pipety Pasteura - szt. 1 500
/6.Pudełka kartonowe powlekane PCV – szt. 1 000
/7.Pudełka plastikowe - szt. 110
/8.Wymazówki z podłożem AMIES - op. 70
/9.Wymazówki aplikator – szt. 10 000
/10.Wymazówki bez podłoża w probówce transportowej – op. 8
/11.Rękawice foliowe - rozm. M. op 7
/12.Płytka mikrotitracyjna,96-dołkowa – szt.500
/13.Nożyki hematologiczne - op.20
/14.Probówki do PCR 0,2 ml – szt. 5 000
/15.Końcówki z filtrem o poj. 1 000 ul do PCR - op. 150
/16.Końcówki z filtrem o poj. 100 ul do PCR – op.150
/17.Końcówki do pipet z filtrem do PCR pojemność 200 ul, - op. 150
/18.Końcówki do pipet 200 ul – szt. 3 000
/19.Końcówki pasujace do posiadanych przez zamawiającego pipet Eppendorf – szt. 10 000
/20.Końcówki z filtrem pasujące do posiadanych przez zamawiajacego pipet firmy Eppendorf i HTL – op. 150
/21.Końcówki do pipet Eppendorf, HTL lub rónoważne – op. 30
/22.Probówki wirownicze typu Eppendorf lub równoważne - op. 25
/23.Probówki wirownicze typu Eppendorf lub rónoważneo – op. 25
/24. Probówka wirownicza typu Eppendorf poj. 1,5 ml - op. 20
/25.Statywy na probówki typu Eppendorf 1,5/2,0 ml -szt. 4
/26.Statyw na probówki typu Eppendorf 1,5 -2,0 ml. -szt. 5
/27.Statyw na probówki o śr. 16mm - szt. 15
/28.Statyw na probówki typu Falcon 50ml – szt.20
/29.Butelki szklane o pojemności 1000 ml – szt.3
/30.Statyw polipropylenowy- szt. 4
/31.Statyw pływający - szt. 10
/32.Pojemniki do barwienia szkiełek "tubusy" – szt. 50
/33.Pojemniki szklane do barwienia szkiełek "tubusy" - Szt. 50
/34.Pipeta szklana wielomiarowa o poj. 10 ml - szt. 10
/35.Pipeta szklana wielomiarowa o poj. 5 ml - szt. 10
/36.Pipeta szklana wielomiarowa o poj. 2 ml - szt. 10
/37.Zlewka szklana– szt. 40
/38.Zlewka szklana - szt. 20
/39. Zlewka szklana -szt.20
/40. Zlewka szklana - szt. 20
/41.Homogenizator stożkowy z kapturem - szt. 25
/42.Lejek szklany, śred. 150 mm -Szt. 10
/43.Lejek szklany, śred. 120 mm - szt. 10
/44.Lejek szklany, śred. 30 mm - szt 10
/45.Sączki filtracyjne, śred. 70 mm - szt.1000
/46.Sączki filtracyjne śred. 125 mm - szt.1000
/47.Plastikowe pudełka na 50 szkiełek podstawowych mikroskopowych - Szt.10
/48.Cylinder miarowy - szt.10
/49.Cylinder miarowy - szt.10
/50.Butelki szklane - szt. 20
/51.Pipeta nastawna -Szt.10
/52.Pipeta nastawna -Szt.6
/53.Pipeta nastawna -Szt.4
/54.Pipeta nastawna -szt.2
/55.Kolba stożkowa, poj. 500 ml -szt.50
/56.Kolba stożkowa, poj. 250 ml -szt.100
/57.Kolba stożkowa, poj. 500ml -szt.100
/58.Kolba stożkowa, poj. 100 ml -szt.50
/59.Cylinder miarowy – szt. 20
/60.Tryskawki z PE o poj. 100 ml. -szt.20
/61.Tryskawki z PE o poj. 250 ml. -szt.20
/62.Tryskawki z PE o poj. 500 ml. -szt.20
/63.Zlewka szklana - szt.50
/64.Cylinry szklane o poj. 100 ml. - szt. 40
/65.Cylinry szklane o poj. 50 ml. – szt. 40
/66.Butle szklane o poj. 250 ml- Szt. 8
/67.Butle szklane o poj. 500 ml- Szt. 4
/68.Butle szklane o poj. 1000ml- Szt. 3
/69.Butle szklane o poj. 2000ml- Szt. 2
/70.Torebki wykonane z folii PE -Szt. 30 000
/71.Torebki wykonane z folii PE -Szt. 25 000
/72.Torebki wykonane z folii PE -Szt. 2 500
/73.Torebki wykonane z folii PE -szt. 5 000
/74.Torebki wykonane z folii PE -szt. 5 000
/75.Pipeta nastawna 8 kanałowa 10- 200 ul typu Eppendorfa lub HTL lub równoważne. -szt. 3
/76.Pojemki histopatologiczne - Szt. 3 000
/77.Pojemniki histopatologiczne - Szt. 2 000
/78.Pojemki histopatologiczne - Szt. 500
/79.Pojemniki histopatologiczne -szt. 500
/80.Pojemniki na mocz – szt. 100
/81.Eza polistyrenowa - Op. 20
/82.Eza polistyrenowa - Op. 20
/83.Pipeta serologiczna 10 ml – szt. 2 000
/84.Pipeta serologiczna 25 ml – szt. 2 000
/85. Pudełka kartonowe do przechowywania preparatów - szt. 100
/86. Probówki hodowlane - szt.250
/87. Statyw na probówki – szt.5
/88. Statyw na probówki - szt.3
/89. Pojemnik do dobowej zbiórki moczu - szt. 400
/90. Ezy ze stali szlachetnej – szt. 20
/91. Kamera do liczenia krwinek krwi - szt.1
/92. Szkiełka do komór - op. 2
/93. Parafilm - szt.3
/94. Zlewka porcelanowa - szt.2
/95. Butla szklana - szt.10
/96. Butla szklana - szt.10
/97. Butla szklana - szt.10
/98. Pokrywka do płytek titracyjnych - szt.1 200
/99. Płytka titracyjna - szt.200
/100. Szalka Petriego - op.8
/101. Szalka Petriego - op.6
/102. Pipetor ręczny z podstawką do ładowania - szt.1
/103. Mikrofiltr do pipetora ręcznego - szt.3
/104. Kuweta polistyrenowa - szt.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 244210,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143029,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143029,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143029,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143029,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97238,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97238,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97238,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAGNOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512013594
7.3.3) Ulica: ul. Łączyny 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97238,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75135,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75135,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75135,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.3) Ulica: ul. Polska 114
7.3.4) Miejscowość: Ponzań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75135,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173278,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173278,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173278,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQUIMED HOŁDA, LENK, TREMBECKI Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760012897
7.3.3) Ulica: ul. Prądnicka 46
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-202
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173278,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.