Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00228300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00246425/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie II etapu rozbudowy budynku biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokółce przy ul. 3 Maja 13
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W SOKÓŁCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 13
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sokolka.piw@wetgiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piwsokolka.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a64006e-d7ce-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie II etapu rozbudowy budynku biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokółce przy ul. 3 Maja 132.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a64006e-d7ce-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227638/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie II etapu rozbudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokółce przy ul. 3 Maja 13
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIW.AG.2600.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu rozbudowy budynku biurowego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokółce przy ul. 3 Maja 13 .
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zabezpieczenie otworu w stropie (łącznik);
b) wykonanie całej instalacji gazowej wraz z montażem pieca;
c) ocieplenie stropu w nowej części biurowej oraz łącznika;
d) wykonanie instalacji elektrycznej oraz instalacji przeciwpożarowej;
e) montaż ocieplenia oraz wykończenie elewacji tynkiem zewnętrznym;
f) wykonanie studzienki telekomunikacyjnej;
g) wykonanie projektowanej pochylni przy frontowych schodach budynku wraz z wykończeniem obu elementów;
h) wykonanie pozostałych schodów zewnętrznych wraz z wykończeniem;
i) wykonanie ściany konstrukcji ryglowej pomiędzy pom. komunikacji (1/1 oraz 1/2) i pomieszczenia biurowego (1/13);
j) wykonanie drzwi wewnętrznych pomiędzy istniejącą częścią budynku biurowego a nowo projektowanym łącznikiem (drzwi należy wykonać zarówno na kondygnacji przyziemia jak i na poddaszu nieużytkowym);
k) wykonanie posadzki oraz tynków wewnętrznych;
l) montaż drzwi wewnętrznych;
m) montaż całej instalacji wodno- kanalizacyjnej;
n) montaż parapetów;
o) wykonanie systemu wentylacji i klimatyzacji;
p) wykończenie części cokołowej oraz utworzenie opaski wokół budynku z wykonaniem spadków;
q) wykonanie projektowanych powierzchni utwardzonych oraz montaż bramki wejściowej na przedmiotowy teren (od strony dz. nr 96);
r) wyposażenie budynku zgodnie z przeznaczeniem i zakresem wyposażenia poszczególnych pomieszczeń.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny instalacji sanitarnych, projekt techniczny instalacji elektrycznych, opis technologiczny, projekt zagospodarowania terenu oraz odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „GENO” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200422829
7.3.3) Ulica: Witosa 135
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE GENO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE GENO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów elektrycznych/rozdzielnice na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego węzła cieplnego w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej 27
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.