eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryPRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ BUDYNKU PRZYCHODNI ORAZ REMONT NAWIERZCHNI CZĘŚCI DRÓG WEWNĘTRZNYCH I PARKINGÓW - OPOLSKA 21



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ BUDYNKU PRZYCHODNI ORAZ REMONT NAWIERZCHNI CZĘŚCI DRÓG WEWNĘTRZNYCH I PARKINGÓW – OPOLSKA 21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241512940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 47-51

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2854058 wew. 447

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wspsa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://wspsa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ BUDYNKU PRZYCHODNI ORAZ REMONT NAWIERZCHNI CZĘŚCI DRÓG WEWNĘTRZNYCH I PARKINGÓW – OPOLSKA 21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf73d2e3-f210-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Tytuł realizowanego projektu: Dostępność plus dla zdrowia. Tytuł przedsięwzięcia: Przyjazny POZ - aktywny pacjent

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220420/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSP-DZP-2100-14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421369,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1: Przebudowa strefy wejściowej budynku przychodni w skład, której wchodzą następujące roboty budowlane - zgodnie z dokumentacją projektową:
a) prace rozbiórkowe,
b) przedłużenie spocznika,
c) remont nawierzchni spocznika z zlikwidowaniem progu wejściowego do budynku,
d) remont schodów zewnętrznych (konstrukcja oraz stopnice),
e) remont barierek schodów zewnętrznych oraz spocznika,
f) nieznaczne przeniesienie podnośnika dla osób niepełnosprawnych,
g) montaż drzwi automatycznych,
h) wymiana okna w wiatrołapie na p.poż. EI 30,
i) plan tyflograficzny

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

4.5.5.) Wartość części: 46094,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2: Remont nawierzchni części istniejących dróg wewnętrznych i części istniejących parkingów - zgodnie z dokumentacją projektową

1) Drogi wewnętrzne - zakres robót:
a) rozbiórkę krawężników drogowych przebiegających wzdłuż wszystkich
remontowanych dróg wewnętrznych,
b) usunięcie nawierzchni asfaltowej dróg,
c) usunięcie istn. podbudowy do poz. min 51cm poniżej poz. projektowanej drogi,
d) demontaż uszkodzonych 2 wpustów ulicznych znajdujących się na placu przed
budynkiem 21D. Należy zdemontować także 2 uszkodzone przykanaliki
odpływowe do kanalizacji deszczowej,
e) kontrola stanu podłoża z oceną nośności – potwierdzenie założeń projektowych,
f) zagęszczenie mechaniczne gruntu,
g) rozplanowanie i naniesienie w terenie przebiegu i nachylenia dróg,
h) wykonanie ław betonowych (oporów) i ułożenie na nich krawężników drogowych,
i) korekta wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych (montaż nowych
włazów systemowych betonowych lub żeliwnych min klasy C250),
j) wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 15cm, podsypkę należy zagęścić
mechanicznie,
k) wykonanie podbudowy z kruszywa grubego zagęszczonego mechanicznie
gr.25cm,
l) ułożenie betonowej kostki brukowej o gr. 8cm na podsypce piaskowo –
cementowej gr. 3cm,
m) uzupełnienie spoin między kostkowych piaskiem,
n) zawibrowanie powierzchni utwardzanych,
o) oznakowanie dla osób niepełnosprawnych - zostaną zamontowane wzdłuż krawędzi drogi w odległości 1,0m od krawężnika pasy kierunkowe oraz „uwagi” z płyt systemowych betonowych 30x30x8cm.

2) Parkingi- zakres robót:
a) usunięcie nawierzchni utwardzonej parkingów,
b) usunięcie istn. podbudowy do poz. min 51cm poniżej poz. projektowanej drogi,
c) kontrola stanu podłoża z oceną nośności – potwierdzenie założeń projektowych,
d) zagęszczenie mechaniczne gruntu,
e) rozplanowanie i naniesienie w terenie usytuowania i nachylenia parkingów,
f) wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 15cm, podsypkę należy zagęścić
mechanicznie,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa grubego zagęszczonego mechanicznie gr.25cm,
h) ułożenie betonowej kostki brukowej o gr. 8cm na podsypce piaskowo – cementowej gr. 3cm,
i) uzupełnienie spoin między kostkowych piaskiem,
j) zawibrowanie powierzchni utwardzanych,
k) oznaczenie umiejscowienia poszczególnych miejsc parkingowych poprzez
zastosowanie linii malowanych farbą drogową w kolorze białym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.5.) Wartość części: 375275,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "PFLASTER-ROFIS" Grzegorz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271906727

7.3.3) Ulica: Sadowa 68 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Radzonków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forma "PFLASTER-PROFIS"Grzegorz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271906727

7.3.3) Ulica: Sadowa 68 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.