Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220420/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00234996/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00240475/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ BUDYNKU PRZYCHODNI ORAZ REMONT NAWIERZCHNI CZĘŚCI DRÓG WEWNĘTRZNYCH I PARKINGÓW – OPOLSKA 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241512940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 47-51
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2854058 wew. 447
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wspsa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://wspsa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ BUDYNKU PRZYCHODNI ORAZ REMONT NAWIERZCHNI CZĘŚCI DRÓG WEWNĘTRZNYCH I PARKINGÓW – OPOLSKA 212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf73d2e3-f210-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytuł realizowanego projektu: Dostępność plus dla zdrowia. Tytuł przedsięwzięcia: Przyjazny POZ - aktywny pacjent2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220420/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSP-DZP-2100-14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 421369,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Przebudowa strefy wejściowej budynku przychodni w skład, której wchodzą następujące roboty budowlane - zgodnie z dokumentacją projektową:a) prace rozbiórkowe,
b) przedłużenie spocznika,
c) remont nawierzchni spocznika z zlikwidowaniem progu wejściowego do budynku,
d) remont schodów zewnętrznych (konstrukcja oraz stopnice),
e) remont barierek schodów zewnętrznych oraz spocznika,
f) nieznaczne przeniesienie podnośnika dla osób niepełnosprawnych,
g) montaż drzwi automatycznych,
h) wymiana okna w wiatrołapie na p.poż. EI 30,
i) plan tyflograficzny
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.5.) Wartość części: 46094,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Remont nawierzchni części istniejących dróg wewnętrznych i części istniejących parkingów - zgodnie z dokumentacją projektową1) Drogi wewnętrzne - zakres robót:
a) rozbiórkę krawężników drogowych przebiegających wzdłuż wszystkich
remontowanych dróg wewnętrznych,
b) usunięcie nawierzchni asfaltowej dróg,
c) usunięcie istn. podbudowy do poz. min 51cm poniżej poz. projektowanej drogi,
d) demontaż uszkodzonych 2 wpustów ulicznych znajdujących się na placu przed
budynkiem 21D. Należy zdemontować także 2 uszkodzone przykanaliki
odpływowe do kanalizacji deszczowej,
e) kontrola stanu podłoża z oceną nośności – potwierdzenie założeń projektowych,
f) zagęszczenie mechaniczne gruntu,
g) rozplanowanie i naniesienie w terenie przebiegu i nachylenia dróg,
h) wykonanie ław betonowych (oporów) i ułożenie na nich krawężników drogowych,
i) korekta wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych (montaż nowych
włazów systemowych betonowych lub żeliwnych min klasy C250),
j) wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 15cm, podsypkę należy zagęścić
mechanicznie,
k) wykonanie podbudowy z kruszywa grubego zagęszczonego mechanicznie
gr.25cm,
l) ułożenie betonowej kostki brukowej o gr. 8cm na podsypce piaskowo –
cementowej gr. 3cm,
m) uzupełnienie spoin między kostkowych piaskiem,
n) zawibrowanie powierzchni utwardzanych,
o) oznakowanie dla osób niepełnosprawnych - zostaną zamontowane wzdłuż krawędzi drogi w odległości 1,0m od krawężnika pasy kierunkowe oraz „uwagi” z płyt systemowych betonowych 30x30x8cm.
2) Parkingi- zakres robót:
a) usunięcie nawierzchni utwardzonej parkingów,
b) usunięcie istn. podbudowy do poz. min 51cm poniżej poz. projektowanej drogi,
c) kontrola stanu podłoża z oceną nośności – potwierdzenie założeń projektowych,
d) zagęszczenie mechaniczne gruntu,
e) rozplanowanie i naniesienie w terenie usytuowania i nachylenia parkingów,
f) wykonanie warstwy podsypki piaskowej gr. 15cm, podsypkę należy zagęścić
mechanicznie,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa grubego zagęszczonego mechanicznie gr.25cm,
h) ułożenie betonowej kostki brukowej o gr. 8cm na podsypce piaskowo – cementowej gr. 3cm,
i) uzupełnienie spoin między kostkowych piaskiem,
j) zawibrowanie powierzchni utwardzanych,
k) oznaczenie umiejscowienia poszczególnych miejsc parkingowych poprzez
zastosowanie linii malowanych farbą drogową w kolorze białym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 375275,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "PFLASTER-ROFIS" Grzegorz Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271906727
7.3.3) Ulica: Sadowa 68 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Radzonków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "PFLASTER - PROFIS" Grzegorz Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma "PFLASTER - PROFIS" Grzegorz Szewczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forma "PFLASTER-PROFIS"Grzegorz Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271906727
7.3.3) Ulica: Sadowa 68 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "PFLASTER - PROFIS" Grzegorz Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma "PFLASTER - PROFIS" Grzegorz Szewczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.