eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimSukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu z dopuszczeniem ofert częściowych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu z dopuszczeniem ofert częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4388c9e-eb5b-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu z dopuszczeniem ofert częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4388c9e-eb5b-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.2 Zakup książek do dalszej odsprzedaży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych do magazynu książek Zamawiającego, mieszczącego się w Oświęcimiu przy ul. Leszczyńskiej 11, według tytułów i ilości:

CZĘŚĆ I
Pozycja 1. Album Auschwitz. The Residence of Death – wersja angielska [1500 egz.]
Pozycja 2. Album Auschwitz. Residence de la mort – wersja francuska [1000 egz.]
Pozycja 3. Album Auschwitz. Residencia de la muerte – wersja hiszpańska [1000 egz.]
Pozycja 4. Album Auschwitz. Residenz des Todes – wersja niemiecka [800 egz.]
Poyzcja 5. Album Auschwitz. Rezydencja śmierci – wersja polska [500 egz.]
Pozycja 6. Album Auschwitz. En dödens boning – wersja szwedzka [500 egz.]
Pozycja 7. Album Auschwitz. La residenza della morte – wersja włoska [600 egz.]
Pozycja 8. Album Auschwitz. A halál rezidenciája – wersja węgierska [500 egz.]
Pozycja 9. Krystyna Żywulska, Przeżyłam Oświęcim – wersja polska [800 egz.]
Pozycja 10. Krystyna Żywulska, Ja pierezila Oswiencim – wersja rosyjska [500 egz.]
Pozycja 11. Żywulska, I survived Auschwitz – wersja angielska [1500 egz.]
Pozycja 12. Krystyna Żywulska, Ich überlebte Auschwitz – wersja niemiecka [800 egz.]
Poyzcja 13. Krystyna Żywulska, J'ai survécu à Auschwitz – wersja francuska [400 egz.]
Pozycja 14. Seweryna Szmaglewska, Dymy nad Birkenau – wersja polska [500 egz.]

1. Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć realizację zamówień kierowanych etapami, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 50% wskazanych powyżej egzemplarzy w danej części. Zamówienia Zamawiającego będą dokonywane elektronicznie na wskazany adres e-mail Wykonawcy. Termin dostawy poszczególnych zamówień to maksymalnie 10 dni po przesłaniu zamówienia drogą mailową przez Zamawiającego do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki

4.5.5.) Wartość części: 530095,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych do magazynu książek Zamawiającego, mieszczącego się w Oświęcimiu przy ul. Leszczyńskiej 11, według tytułów i ilości:

CZĘŚĆ II
Pozycja 15. Elie Wiesel, Night [800 egz.]
Pozycja 16. Tadeusz Borowski, This Way for the Gas, Ladies and Gentlemen [800 egz.]
Pozycja 17. Sybille Steinbacher, Auschwitz. A History [800 egz.]
Pozycja 18. Laurence Rees, Auschwitz. The Nazis and the ‘Final Solution’ [1200 egz.]
Pozycja 19. The Diary of Anne Frank [800 egz.]
Pozycja 20. Commandant of Auschwitz [600 egz.]
Pozycja 21. Viktor E. Frankl, Man’s Search For Meaning [800 egz.]
Pozycja 22. Jack Fairweather, The Volunteer. The True Story of the Resistance Hero Who Infiltrated Auschwitz [800 egz.]
Pozycja 23. Eva Mozes Kor, Lisa Rojany Buccieri, The Twins of Auschwitz [2000 egz.]
Pozycja 24. Primo Levi, If This Is A Man [600 egz.]

1. Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć realizację zamówień kierowanych etapami, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 50% wskazanych powyżej egzemplarzy w danej części. Zamówienia Zamawiającego będą dokonywane elektronicznie na wskazany adres e-mail Wykonawcy. Termin dostawy poszczególnych zamówień to maksymalnie 10 dni po przesłaniu zamówienia drogą mailową przez Zamawiającego do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki

4.5.5.) Wartość części: 261333,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych do magazynu książek Zamawiającego, mieszczącego się w Oświęcimiu przy ul. Leszczyńskiej 11, według tytułów i ilości:

CZĘŚĆ III
Pozycja 25. Miklós Nyiszli, Byłem asystentem doktora Mengele – wersja polska [1200 egz.]
Pozycja 26. Miklós Nyiszli, I was Doctor Mengele’s Assistant – wersja angielska [2000 egz.]
Pozycja 27. Miklós Nyiszli, Sono stato l’assistente del dottor Mengele – wersja włoska [1000 egz.]
Pozycja 28. Miklós Nyiszli, Ich war Doktor Mengeles Assistent – wersja niemiecka [1000 egz.]
Pozycja 29. Miklós Nyiszli, Fui asistente del doctor Mengele – wersja hiszpańska [1500 egz.]
Pozycja 30. Miklós Nyiszli, Assistent van Mengele – wersja niderlandzka [1000 egz.]


1. Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć realizację zamówień kierowanych etapami, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 50% wskazanych powyżej egzemplarzy w danej części. Zamówienia Zamawiającego będą dokonywane elektronicznie na wskazany adres e-mail Wykonawcy. Termin dostaw poszczególnych zamówień to maksymalnie 10 dni po przesłaniu zamówienia drogą mailową przez Zamawiającego do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki

4.5.5.) Wartość części: 165800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części I przedmiotu zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eligiusz Zakutyński E&M BOOKS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491005416

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174090 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174090 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174090 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Piper

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491219181

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy zamówienie w części druku.
Podwykonawca: Poligrafia Salezjańska ul. Bałuckiego 8, 30-318 Kraków.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174090 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.