Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4388c9e-eb5b-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu z dopuszczeniem ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4388c9e-eb5b-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Zakup książek do dalszej odsprzedaży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych do magazynu książek Zamawiającego, mieszczącego się w Oświęcimiu przy ul. Leszczyńskiej 11, według tytułów i ilości:CZĘŚĆ I
Pozycja 1. Album Auschwitz. The Residence of Death – wersja angielska [1500 egz.]
Pozycja 2. Album Auschwitz. Residence de la mort – wersja francuska [1000 egz.]
Pozycja 3. Album Auschwitz. Residencia de la muerte – wersja hiszpańska [1000 egz.]
Pozycja 4. Album Auschwitz. Residenz des Todes – wersja niemiecka [800 egz.]
Poyzcja 5. Album Auschwitz. Rezydencja śmierci – wersja polska [500 egz.]
Pozycja 6. Album Auschwitz. En dödens boning – wersja szwedzka [500 egz.]
Pozycja 7. Album Auschwitz. La residenza della morte – wersja włoska [600 egz.]
Pozycja 8. Album Auschwitz. A halál rezidenciája – wersja węgierska [500 egz.]
Pozycja 9. Krystyna Żywulska, Przeżyłam Oświęcim – wersja polska [800 egz.]
Pozycja 10. Krystyna Żywulska, Ja pierezila Oswiencim – wersja rosyjska [500 egz.]
Pozycja 11. Żywulska, I survived Auschwitz – wersja angielska [1500 egz.]
Pozycja 12. Krystyna Żywulska, Ich überlebte Auschwitz – wersja niemiecka [800 egz.]
Poyzcja 13. Krystyna Żywulska, J'ai survécu à Auschwitz – wersja francuska [400 egz.]
Pozycja 14. Seweryna Szmaglewska, Dymy nad Birkenau – wersja polska [500 egz.]
1. Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć realizację zamówień kierowanych etapami, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 50% wskazanych powyżej egzemplarzy w danej części. Zamówienia Zamawiającego będą dokonywane elektronicznie na wskazany adres e-mail Wykonawcy. Termin dostawy poszczególnych zamówień to maksymalnie 10 dni po przesłaniu zamówienia drogą mailową przez Zamawiającego do Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 530095,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych do magazynu książek Zamawiającego, mieszczącego się w Oświęcimiu przy ul. Leszczyńskiej 11, według tytułów i ilości:CZĘŚĆ II
Pozycja 15. Elie Wiesel, Night [800 egz.]
Pozycja 16. Tadeusz Borowski, This Way for the Gas, Ladies and Gentlemen [800 egz.]
Pozycja 17. Sybille Steinbacher, Auschwitz. A History [800 egz.]
Pozycja 18. Laurence Rees, Auschwitz. The Nazis and the ‘Final Solution’ [1200 egz.]
Pozycja 19. The Diary of Anne Frank [800 egz.]
Pozycja 20. Commandant of Auschwitz [600 egz.]
Pozycja 21. Viktor E. Frankl, Man’s Search For Meaning [800 egz.]
Pozycja 22. Jack Fairweather, The Volunteer. The True Story of the Resistance Hero Who Infiltrated Auschwitz [800 egz.]
Pozycja 23. Eva Mozes Kor, Lisa Rojany Buccieri, The Twins of Auschwitz [2000 egz.]
Pozycja 24. Primo Levi, If This Is A Man [600 egz.]
1. Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć realizację zamówień kierowanych etapami, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 50% wskazanych powyżej egzemplarzy w danej części. Zamówienia Zamawiającego będą dokonywane elektronicznie na wskazany adres e-mail Wykonawcy. Termin dostawy poszczególnych zamówień to maksymalnie 10 dni po przesłaniu zamówienia drogą mailową przez Zamawiającego do Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 261333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych do magazynu książek Zamawiającego, mieszczącego się w Oświęcimiu przy ul. Leszczyńskiej 11, według tytułów i ilości:CZĘŚĆ III
Pozycja 25. Miklós Nyiszli, Byłem asystentem doktora Mengele – wersja polska [1200 egz.]
Pozycja 26. Miklós Nyiszli, I was Doctor Mengele’s Assistant – wersja angielska [2000 egz.]
Pozycja 27. Miklós Nyiszli, Sono stato l’assistente del dottor Mengele – wersja włoska [1000 egz.]
Pozycja 28. Miklós Nyiszli, Ich war Doktor Mengeles Assistent – wersja niemiecka [1000 egz.]
Pozycja 29. Miklós Nyiszli, Fui asistente del doctor Mengele – wersja hiszpańska [1500 egz.]
Pozycja 30. Miklós Nyiszli, Assistent van Mengele – wersja niderlandzka [1000 egz.]
1. Przedmiot zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych książek drukowanych. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć realizację zamówień kierowanych etapami, na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, jednak ilość ta nie będzie mniejsza niż 50% wskazanych powyżej egzemplarzy w danej części. Zamówienia Zamawiającego będą dokonywane elektronicznie na wskazany adres e-mail Wykonawcy. Termin dostaw poszczególnych zamówień to maksymalnie 10 dni po przesłaniu zamówienia drogą mailową przez Zamawiającego do Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 165800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części I przedmiotu zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eligiusz Zakutyński E&M BOOKS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491005416
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174090 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Piper
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491219181
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy zamówienie w części druku.
Podwykonawca: Poligrafia Salezjańska ul. Bałuckiego 8, 30-318 Kraków.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.