Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241074/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska-Straszewo od km 0+000,00 do km 2+735,00 gm. Dąbrowa Biskupia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Biskupia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Topolowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Biskupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-133
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 3117000
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 5065420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowabiskupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowabiskupia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska-Straszewo od km 0+000,00 do km 2+735,00 gm. Dąbrowa Biskupia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31cf728b-fd07-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023542/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska-Straszewo od km 0+000,00 do km 2+735,00 gm. Dąbrowa Biskupia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241074/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3298005,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska-Straszewo
od km 0+000,00 do km 2+735,00 gm. Dąbrowa Biskupia
2. Na przedmiot zamówienia składają się dwa etapy .
Etap I - przebudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska – Straszewo od km 0+000 do km 2+175,00 (odcinek 1) i od km 2+400 do km 2+735,00 - granica gminy (odcinek drugi), gm. Dąbrowa Biskupia”.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska – Straszewo od km 0+000 do km 2+175,00 (odcinek pierwszy) i od km 2+400 do km 2+735,00 - granica gminy (odcinek drugi), gm. Dąbrowa Biskupia”. Droga gminna to droga o charakterze lokalnym obsługująca przyległe gospodarstwa domowe i tereny rolne.
Stan istniejący: W stanie istniejącym na terenie objętym zagospodarowaniem znajduje się droga o nawierzchni bitumicznej zmiennej szerokości, ułożona na podbudowie z kruszywa wapiennego stabilizowanego mechanicznie o zmiennej grubości 0,2-0,3m i zróżnicowanym stanie zniszczeń. Większą część nawierzchni stanowi nawierzchnia z licznymi spękaniami siatkowymi i poprzecznymi. Ogólnie stan nawierzchni bitumicznej ocenia się jako zły wymagający naprawy. Na odcinku od km 1+300 (za skrzyżowaniem z drogą gminną nr 150612C – kier. Walentynowo) do km 2+250 po stronie prawej znajduje się stabilne utwardzone pobocze szer. 1,0-1,2m z kruszywa wapiennego, które zostanie wykorzystane jako podbudowa pod nawierzchnię bitumiczną. Wykonane badania geotechniczne jednoznacznie wykazały możliwość wykorzystania pobocza jako podbudowy zasadniczej.
Istniejącą nawierzchnię stanowi:
- nawierzchnia bitumiczna gr. 3-8cm,
- kruszywo wapienne o gr. 20-30cm,
- piaski drobne zalegające do gł. 1,0m i powyżej 1,0m
- glina zalegająca poniżej 1,0 m w jednym badanym punkcie w km 1+200
Cały etap (złożony z dwóch odcinków) drogi gminnej objęty przebudową ma długość ok. 2,51 km o zmiennej szerokości jezdni od 3,80m do ok. 6,0m. Występują na nim sporadycznie gospodarstwa domowe z budynkami gospodarczymi, z większym zagęszczeniem na początku odcinka. Na omawianym terenie występują drzewa i krzewy, które nie kolidują z przebudowywaną drogą gminną. Niezbędna podcinka drzew (prześwietlenie ich korony) zostanie wykonana przez Wykonawcę robót budowlanych w trakcie przebudowy drogi. Teren objęty opracowaniem jest różnorodny pod względem ukształtowania. Różnica wysokości pomiędzy najniższą i najwyższą rzędną wysokościową istniejącej nawierzchni bitumicznej wynosi około 4,50m. Pobocza obustronne gruntowe zawyżone i zarośnięte. Rowy przydrożne są zamulone lub lokalnie ich brak.
Uzbrojenie terenu w planie objętym zagospodarowaniem stanowią:
- sieć wodociągowa,
- sieć teletechniczna (t),
- napowietrzna i podziemna sieć energetyczna (eNN).
Stan projektowany:
Projekt przebudowy drogi opracowano przy następujących założeniach:
- klasa drogi – L
- kategoria ruchu – KR1/KR2
- prędkość projektowa – 90 (70) km/h
- szerokość jezdni – 5,0-5,3m
- szerokość poboczy 0,75m - utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5mm
Zaplanowano następujący przebieg robót:
- rozbiórka i wymiana zniszczonych elementów drogi (ist. nawierzchnia, zjazdy),
- korekta geometrii przebiegu trasy wraz z poszerzeniem oraz remontem istniejącej jezdni,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni na poszerzeniu (w-wy ulepszonego podłoża mrozoochronnej stabilizowanej cementem C1,5/2 gr. 20cm; w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 25cm; w-wy wiążącej z BA AC16W gr. 6cm)
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji z nowoprojektowaną geosiatką szklaną 120/120;
- wykonanie peronu przystankowego w km 0+058,00 (str. P) – ustawienie krawężnika 15x30, obrzeży bet. 8x30, konstrukcja peronu i nawierzchnia z kostki bet. gr. 6cm;
- profilowanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym AC16W o zmiennej grubości warstwy (min. gr. 4cm),
- ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm,
- wykonanie konstrukcji zjazdów wraz z wykonaniem nawierzchni z betonu asfaltowego (AC16W gr.6cm i AC11S gr.4cm);
- wykonanie przepustów drogowych i elementów odwodnienia pasa drogowego (rowy odparowujące);
- wykonanie utwardzonych poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 20cm;
- ustawienie oznakowania pionowego i elementów BRD (barier ochronnych N1W2);
- malowanie poziome;
- regulacja i uzupełnienie zieleni drogowej (humusowanie z obsianiem).
Projektowana powierzchnia oraz elementy zagospodarowania:
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej (trasa zasadnicza) – 12 692,50m2
- nowa konstrukcja na poszerzeniach – 556,00m2
- zjazdy z betonu asfaltowego (zjazdy indywidualne i na dr. boczne) – 216,00m2
- zjazdy na pola z kruszywa łamanego 0/31,5mm – 263,00m2
- przepusty pod zjazdami z rur PP SN8 ø400 – 12,0m
- pobocza utwardzone (opaska z kruszywa łamanego 0/31,5mm) – 4 071,75m2
- powierzchnie korytowania i profilowania podłoża – 6 386,75m2
- objętość wykopów – 1 503,86m3
- objętość nasypów – 688,85m3
- zieleń (humusowanie i obsianie poboczy i skarp rowów) – 4 310,84m2
Etap II. Rozbudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska – Straszewo od 2+175,00 do km 2+400,00 gm. Dąbrowa Biskupia
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi gminnej nr 150606C na odcinku Chlewiska – Straszewo od km 2+175,00 do km 2+400,00 - gm. Dąbrowa Biskupia”. Droga gminna to droga o charakterze lokalnym obsługująca przyległe gospodarstwa domowe i tereny rolne. Odcinek ten łączy ze sobą dwa odcinki drogi o tym samym numerze 150606C, które zostaną przebudowane wg odrębnej dokumentacji.
Stan istniejący: W stanie istniejącym na terenie objętym zagospodarowaniem znajduje się droga o nawierzchni bitumicznej zmiennej szerokości 3,8-4,2m ułożona na podbudowie z kruszywa wapiennego stabilizowanego mechanicznie o zmiennej grubości 0,25-0,30m i zróżnicowanym stanie zniszczeń. Większą część nawierzchni stanowi nawierzchnia z licznymi spękaniami siatkowymi i poprzecznymi. Ogólnie stan nawierzchni bitumicznej ocenia się jako zły wymagający naprawy.
Istniejącą nawierzchnię stanowi:
- nawierzchnia bitumiczna gr. ok. 4cm,
- kruszywo wapienne o gr. 25-30cm,
- piaski drobne zalegające do gł. 1,0m i powyżej 1,0m,
Na omawianym odcinku po stronie prawej występują drzewa i krzewy (działki leśne poza pasem drogowym), które nie kolidują z przebudowywaną drogą gminną. Natomiast po stronie lewej znajdują się pola uprawne. Teren objęty opracowaniem jest różnorodny pod względem ukształtowania. Pobocza obustronne gruntowe zawyżone i zarośnięte. Rowy przydrożne są zamulone lub lokalnie ich brak.
Uzbrojenie terenu w planie objętym zagospodarowaniem stanowią:
- sieć teletechniczna (t),
- napowietrzna sieć energetyczna (eNN).
Stan projektowany:
Projekt opracowano przy następujących założeniach:
- klasa drogi – L
- kategoria ruchu – KR1/KR2
- prędkość projektowa – 90 km/h
- szerokość jezdni – 5,0m
- szerokość poboczy 0,75m - utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5mm
Zaplanowano następujący przebieg robót:
- rozbiórka i wymiana zniszczonych elementów drogi (ist. nawierzchnia, zjazdy),
- korekta geometrii przebiegu trasy wraz z poszerzeniem oraz remontem istniejącej jezdni,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni na poszerzeniu (w-wy ulepszonego podłoża mrozoochronnej stabilizowanej cementem C1,5/2 gr. 20cm; w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 25cm; w-wy wiążącej z BA AC16W gr. 6cm)
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji z nowoprojektowaną geosiatką szklaną 120/120;
- profilowanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym AC16W o zmiennej grubości warstwy (min. gr. 4cm),
- ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm,
- wykonanie elementów odwodnienia pasa drogowego (rowy odparowujące);
- wykonanie utwardzonych poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 20cm;
- ustawienie oznakowania pionowego i elementów BRD (barier ochronnych N1W2);
- malowanie poziome;
- regulacja i uzupełnienie zieleni drogowej (humusowanie z obsianiem).
Projektowana powierzchnia oraz elementy zagospodarowania:
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej (trasa zasadnicza) – 1 143,20m2
- nowa konstrukcja na poszerzeniach – 306,10m2
- zjazdy na pola z kruszywa łamanego 0/31,5mm – 32,05m2
- pobocza utwardzone (opaska z kruszywa łamanego 0/31,5mm) – 328,50m2
- powierzchnie korytowania i profilowania podłoża – 666,65m2
- objętość wykopów – 141,06m3
- objętość nasypów – 68,35m3
- zieleń (humusowanie i obsianie poboczy i skarp rowów) – 295,26m2
Podział drogi na odcinki wynika z nieuregulowanego stanu własności wcześniej podzielonych działek, będących działkami prywatnymi z oznaczeniem „dr” (droga). Są to działki nr 158/2 i 130/2. Pozostałe działki są własnością Gminy Dąbrowa Biskupia o oznaczeniu „dr”.
Zamawiający zastrzega, że może odstąpić od wykonania II etapu. Etap II zostanie zrealizowany w zależności od otrzymania przez gm. Dąbrowa Biskupia decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie art. 11b ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r., o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych wydawanej przez Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych , projekt stałej organizacji ruchu stanowiące załącznik nr 2 do SWZ . Przedmiar robót jest tylko dokumentem pomocniczym.
Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres określony w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
Rozliczenie należności za wykonane i odebrane roboty budowlane, nastąpi zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2677011,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4863826,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2677011,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802
7.3.3) Ulica: Niepodległości 44
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2677011,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 10/21 obr. ewid. Futoma o długości 310 m
- Przebudowa drogi gminnej na działce o nr ewid. 11 obr. ewid. Futoma o długości 250 m
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.