Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274058/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00283010/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja wycieczek turystycznych dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBACZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubaczow@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja wycieczek turystycznych dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39160b3d-f33b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.166.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa kompleksowej organizacji 8 dniowej wycieczki turystycznej do Grecji w terminie 14-30 września 2024r. dla 30 pracowników Nadleśnictwa Lubaczów4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa kompleksowej organizacji 4 dniowej wycieczki turystycznej do Wiednia w terminie 12-25 lipca 2024r. dla 40 pracowników Nadleśnictwa Lubaczów4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 92000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty po odrzuceniu ofert w zadaniu częściowym nr 1 oraz obliczeniu punktów przy ocenie ofert w zadaniu częściowym nr 1 i 2, kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia przekracza możliwości finansowe Zamawiającego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211950 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty po odrzuceniu ofert w zadaniu częściowym nr 1 oraz obliczeniu punktów przy ocenie ofert w zadaniu częściowym nr 1 i 2, kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia przekracza możliwości finansowe Zamawiającego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126760 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie w 2025 roku.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Krowicy Lasowej - II część
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- "Budowa Parku Historyczno-Etnograficznego "Przygródek" przy Muzeum Kresów w Lubaczowie - II etap"
- Przebudowa sieci teleinformatycznej w miejscowości Opaka
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.