Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245143/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00343852/01 - Wynik z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Biuro Antykorupcyjne
1.3.) Oddział zamawiającego: CBA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140610454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-853
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cba.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13335aaa-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Służba specjalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13335aaa-fdc5-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033808/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 USŁUGI POLIGRAFICZNE I DRUKARSKIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245143/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/>PU/2022/MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19471,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych z podziałem na zadania:Zadanie nr 1 – Akta
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 8364,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych z podziałem na zadania:Zadanie nr 2 – Dzienniki, rejestry, obwoluty i książki
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9689,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług poligraficznych polegających na druku i dostawie teczek, dzienników, okładek, toreb papierowych z podziałem na zadania:Zadanie nr 3 – Torby papierowe
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 5895,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część zamówienia została unieważniona ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługi drukowania książki o gen . Skibińskim
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.