Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299029/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2022/BZP 00074047/01 - Wynik z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawy i remonty dróg zlokalizowanych w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Słupska oraz dróg wewnętrznych należących do miasta Słupska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73
1.4.2.) Miejscowość: Słupsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311948
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00299029/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 Naprawa dróg o nawierzchniach ulepszonych obejmuje w szczególności:
1) do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie:
a) z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej,
b) betonowe,
c) mineralno – bitumiczne
2) do obowiązków wykonawcy w zakresie Zadania nr 1 należy w szczególności:
a) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych,
b) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni,
c) wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.:
- zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót,
- wycięcie i rozbiórka uszkodzonej nawierzchni z załadunkiem i wywozem gruzu,
- oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej lub betonu asfaltowego,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej,
- zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy,
- uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1 – 3
d) wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno – emulsyjną o uziarnieniu ciągłym przy użyciu remontera
e) naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
f) stały monitoring stanu nawierzchni,
g) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie napraw cząstkowych,
h) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie napraw cząstkowych,
i) wypełnienie spoin w nawierzchniach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp.,
j) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
k) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,
l) powiadomienie (e-mailem) Zamawiającego, przed przystąpieniem do robót, o terminie lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,
m) oczyszczenie i przewiezienie zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki na bazę ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73 (lub inne wskazane miejsce w obrębie do 10 km); koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi wykonawca,
n) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
o) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,
p) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,
q) wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od dnia zgłoszenia (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), w pozostałych kategoriach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,
r) w przypadku zgłoszonych awarii zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny,
3) roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach,
4) orientacyjna wielkość wykonania robót, o których mowa w ppkt 2 wynosi 10.842 m2 rocznie. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym z zakresu Zadania nr 1 są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym. Ilości wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym
5) Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Warszawie:
A. D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne,
B. D-05.03.01a – Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej,
C. D-05.03.02a – Remont cząstkowy nawierzchni klinkierowej,
D. D-05.03.03a – Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych,
E. D-05.03.15 – Naprawa (przez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
F. D-05.03.11 - Recykling,
G. D-05.03.17 – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych,
H. D-05.03.18 – Remont cząstkowy nawierzchni betonowej,
I. D-05.03.23b – Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
J. D-08.01.01a – Przestawianie krawężników,
K. D-08.02.01a – Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią łączność telefoniczną z Zamawiającym przez całą dobę.
4. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót, ze wskazaniem miejsca i terminu ich wykonania.
5. Ilość robót do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni oraz przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupska na dany rok kalendarzowy.
6. Wykonawca zgłaszać będzie Zamawiającemu każdorazowo o przystąpieniu do wykonywania zleconych robót.
7. Roboty na ulicach o dużym natężeniu ruchu należy wykonywać poza godzinami szczytu natężenia ruchu drogowego (nie dotyczy naprawy awarii).
8. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności wbudować materiały Zamawiającego (materiały z odzysku) , których rodzaj i ilość określona zostanie w trakcie realizacji.
9. Wykonawca po przejęciu terenu, jeżeli zachodzi konieczność w trakcie wykonywania robót remontowych, zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek miasta tj. istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego oraz ponownie zamontuje po zakończeniu robót.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorach umów sporządzonych oddzielnie dla każdego z Zadań.
11. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić zlecone roboty z należytą starannością, z zachowaniem procesów technologicznych odpowiednich dla rodzaju nawierzchni.
12. Organizacja pracy podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.
13. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne.
15. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia odbioru robót (zlecenia),
Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9A do SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 Naprawa dróg o nawierzchniach ulepszonych obejmuje w szczególności:
1) do nawierzchni ulepszonych zalicza się nawierzchnie:
a) z kostki kamiennej, betonowej, żużlowej, klinkierowej,
b) betonowe,
c) mineralno – bitumiczne
2) do obowiązków wykonawcy w zakresie Zadania nr 1 należy w szczególności:
a) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 12 m2 w nawierzchniach chodników i ścieżek rowerowych,
b) naprawa pojedynczych uszkodzeń o wielkości do 5 m2 w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych oraz do 10 m2 w pozostałych nawierzchniach jezdni,
c) wykonanie remontów cząstkowych w nawierzchniach bitumicznych tj.:
- zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót,
- wycięcie i rozbiórka uszkodzonej nawierzchni z załadunkiem i wywozem gruzu,
- oczyszczenie, osuszenie i posmarowanie krawędzi oraz powierzchni dna emulsją asfaltową,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej lub betonu asfaltowego,
- ręczne wykonanie warstwy z przetworzonej mieszanki mineralno – asfaltowej,
- zagęszczenie walcem drogowym wykonanej warstwy,
- uszczelnienie krawędzi łaty masą zalewową i posypanie grysem 1 – 3
d) wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno – emulsyjną przy użyciu układarek do układania mieszanki typu slurry seal
e) naprawa (poprzez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
f) stały monitoring stanu nawierzchni,
g) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb w zakresie napraw cząstkowych,
h) wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie napraw cząstkowych,
i) wypełnienie spoin w nawierzchniach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp.,
j) zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
k) informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót oraz przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu i wykonanie związanego z tym oznakowania,
l) powiadomienie (e-mailem) Zamawiającego, przed przystąpieniem do robót, o terminie lokalizacji i zakresie robót wraz z podaniem sposobu oznakowania robót,
m) oczyszczenie i przewiezienie zważonego lub zliczonego pełnowartościowego materiału z rozbiórki na bazę ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73 (lub inne wskazane miejsce w obrębie do 10 km); koszt ważenia materiałów rozbiórkowych ponosi wykonawca,
n) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
o) zorganizowanie i prowadzenie zleconych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego,
p) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych i przedłożenie Zamawiającemu nie później niż 5 dni od daty zakończenia robót,
q) wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od dnia zgłoszenia (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), w pozostałych kategoriach dróg nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem,
r) w przypadku zgłoszonych awarii zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej), nie później niż w ciągu 1 godziny,
3) roboty należy prowadzić bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drogach,
4) orientacyjna wielkość wykonania robót, o których mowa w ppkt 2 wynosi 10.842 m2 rocznie. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym z zakresu Zadania nr 1 są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym. Ilości wykonanych robót w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych pozycji, różnić się ilościowo od wartości podanych w Formularzu cenowym/kosztorysie ofertowym
5) Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz w oparciu o Ogólne Specyfikacje Techniczne opracowane przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Warszawie:
A. D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne,
B. D-05.03.01a – Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej,
C. D-05.03.02a – Remont cząstkowy nawierzchni klinkierowej,
D. D-05.03.03a – Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych,
E. D-05.03.15 – Naprawa (przez uszczelnianie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
F. D-05.03.11 - Recykling,
G. D-05.03.17 – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych,
H. D-05.03.18 – Remont cząstkowy nawierzchni betonowej,
I. D-05.03.23b – Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
J. D-08.01.01a – Przestawianie krawężników,
K. D-08.02.01a – Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią łączność telefoniczną z Zamawiającym przez całą dobę.
4. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót, ze wskazaniem miejsca i terminu ich wykonania.
5. Ilość robót do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni oraz przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupska na dany rok kalendarzowy.
6. Wykonawca zgłaszać będzie Zamawiającemu każdorazowo o przystąpieniu do wykonywania zleconych robót.
7. Roboty na ulicach o dużym natężeniu ruchu należy wykonywać poza godzinami szczytu natężenia ruchu drogowego (nie dotyczy naprawy awarii).
8. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności wbudować materiały Zamawiającego (materiały z odzysku) , których rodzaj i ilość określona zostanie w trakcie realizacji.
9. Wykonawca po przejęciu terenu, jeżeli zachodzi konieczność w trakcie wykonywania robót remontowych, zdejmie, przechowa i zabezpieczy majątek miasta tj. istniejące oznakowanie pionowe, elementy zabezpieczenia ruchu i inne wyposażenie pasa drogowego oraz ponownie zamontuje po zakończeniu robót.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorach umów sporządzonych oddzielnie dla każdego z Zadań.
11. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i prowadzić zlecone roboty z należytą starannością, z zachowaniem procesów technologicznych odpowiednich dla rodzaju nawierzchni.
12. Organizacja pracy podczas wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.
13. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne.
15. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia odbioru robót (zlecenia),
Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
19. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9A do SWZ
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Dostawa pojazdu typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234B Bęćkowo - Zacieczki, gm. Szczuczyn
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Profilowanie dróg
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 1
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.