eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa DW nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468 -8+264,74, strona lewa w miejscowości Manasterz



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa DW nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468 -7+932, strona lewa w miejscowości Manasterz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311958

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00310279

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Przebudowa DW nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468 -8+264,74, strona lewa w miejscowości Manasterz

Po zmianie:
Przebudowa DW nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468 -7,932, strona lewa w miejscowości Manasterz

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Pełna nazwa zamówienia:
„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie województwa podkarpackiego”
Odcinek s: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468–8+264,74, strona lewa w miejscowości Manasterz
W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania

Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego odcinka chodnika z kostki brukowej dla pieszych w ciągu drogi wojewódzki Nr 870 o długości ok. 796 m (km 7+468-8+264,74) po stronie lewej za rowem oraz budowa oświetlania ulicznego, przebudowa kolizji z sieciami energetycznymi, wycinka kolidujących drzew i krzewów.

Na Wykonawcy ciąży obowiązek prolongaty terminów ważności warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń w razie takiej konieczności.

Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Wykonawca w ramach obowiązku podejmowania działań informacyjnych dotyczących źródeł finansowania realizowanych zadań zobowiązany jest do zamieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa luz z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 z późniejszymi zmianami).) Informacje dotyczące tablic informacyjnych stanowią załącznik SWZ.

Wykonawca dokona wycinki drzew. Pozyskane w drodze wycinki dokonanej przez Wykonawcę drewno (z wyłączeniem zakrzewień, pniaków, karpin) stanowi własność Zamawiającego. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu pozyskanego drewna na podstawie wystawionej faktury. Wykonawca przed wycinką dokona inwentaryzacji drzew - zestawienia tabelarycznego z pomiarem średnic i klasyfikacją gatunkową. Inwentaryzacja zostanie zatwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca dokona obmiaru pozyskanego drewna wraz z klasyfikacją gatunkową. Pozyskany surowiec drzewny zostanie ułożony w stosy umożliwiające potwierdzenie ilości przez przedstawiciela Zamawiającego. Obmiar surowca drzewnego ustalany będzie w oparciu o opracowanie „Tablice miąższości drzew stojących”, M. Czuraj; B. Radwański; S. Strzemski, PWRiL Warszawa 1960. Cenę surowca drzewnego ustala się na podstawie cenników obowiązujących we właściwym Nadleśnictwie Lasów Państwowych, przyjmując stawkę dla 1m3 drewna ustalonego sortymentu i gatunku.
Składowanie i zabezpieczenie drewna do czasu zapłaty faktury leży po stronie Wykonawcy. Wystawienie przez Wykonawcę faktury będzie możliwe po uzyskaniu przez zamawiającego uchwały - zgody Zarządu Województwa Podkarpackiego na zbycie drewna.
Wycinkę drzew i krzewów należy przeprowadzić zgodnie z uzyskanymi decyzjami. Wykonawca zabezpieczy drewno przed ewentualną kradzieżą oraz uszkodzeniem.
Wykonawca zapewni nadzór ornitologiczny podczas wycinki drzew w przypadku takiej konieczności.

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik do SWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia czasu na realizację umowy i dokonania jej wcześniejszego rozliczenia pod warunkiem uzyskania zgody Ministra Infrastruktury na zmianę finansowania w poszczególnych latach realizacji inwestycji. Czynność taka będzie wymagała aneksu do umowy.
Wykonawca zobowiązany jest przestawić harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z terminem realizacji i podziałem środków finansowych na lata 2024 i 2025 zgodnie z podpisaną umową.

Zamawiający przewiduje dwie płatności (częściową i końcową) dla odcinka s, (częściową za zrealizowane roboty w 2024r. i końcową za zrealizowanie robót w 2025r). Na podstawie protokołu odbioru częściowego i końcowego zatwierdzonych przez Zamawiającego Wykonawca wystawi faktury za zrealizowane roboty.

Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna, przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowiące Załącznik do SWZ.

Po zmianie:
Pełna nazwa zamówienia:
„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odcinków dróg wojewódzkich polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie województwa podkarpackiego”
Odcinek s: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468–7+932, strona lewa w miejscowości Manasterz
W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania

Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego odcinka chodnika z kostki brukowej dla pieszych w ciągu drogi wojewódzki Nr 870 o długości ok. 464 m (km 7+468-7+932) po stronie lewej za rowem oraz budowa oświetlania ulicznego, przebudowa kolizji z sieciami energetycznymi, wycinka kolidujących drzew i krzewów.

Na Wykonawcy ciąży obowiązek prolongaty terminów ważności warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń w razie takiej konieczności.

Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Wykonawca w ramach obowiązku podejmowania działań informacyjnych dotyczących źródeł finansowania realizowanych zadań zobowiązany jest do zamieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa luz z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 z późniejszymi zmianami).) Informacje dotyczące tablic informacyjnych stanowią załącznik SWZ.

Wykonawca dokona wycinki drzew. Pozyskane w drodze wycinki dokonanej przez Wykonawcę drewno (z wyłączeniem zakrzewień, pniaków, karpin) stanowi własność Zamawiającego. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu pozyskanego drewna na podstawie wystawionej faktury. Wykonawca przed wycinką dokona inwentaryzacji drzew - zestawienia tabelarycznego z pomiarem średnic i klasyfikacją gatunkową. Inwentaryzacja zostanie zatwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca dokona obmiaru pozyskanego drewna wraz z klasyfikacją gatunkową. Pozyskany surowiec drzewny zostanie ułożony w stosy umożliwiające potwierdzenie ilości przez przedstawiciela Zamawiającego. Obmiar surowca drzewnego ustalany będzie w oparciu o opracowanie „Tablice miąższości drzew stojących”, M. Czuraj; B. Radwański; S. Strzemski, PWRiL Warszawa 1960. Cenę surowca drzewnego ustala się na podstawie cenników obowiązujących we właściwym Nadleśnictwie Lasów Państwowych, przyjmując stawkę dla 1m3 drewna ustalonego sortymentu i gatunku.
Składowanie i zabezpieczenie drewna do czasu zapłaty faktury leży po stronie Wykonawcy. Wystawienie przez Wykonawcę faktury będzie możliwe po uzyskaniu przez zamawiającego uchwały - zgody Zarządu Województwa Podkarpackiego na zbycie drewna.
Wycinkę drzew i krzewów należy przeprowadzić zgodnie z uzyskanymi decyzjami. Wykonawca zabezpieczy drewno przed ewentualną kradzieżą oraz uszkodzeniem.
Wykonawca zapewni nadzór ornitologiczny podczas wycinki drzew w przypadku takiej konieczności.

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik do SWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia czasu na realizację umowy i dokonania jej wcześniejszego rozliczenia pod warunkiem uzyskania zgody Ministra Infrastruktury na zmianę finansowania w poszczególnych latach realizacji inwestycji. Czynność taka będzie wymagała aneksu do umowy.
Wykonawca zobowiązany jest przestawić harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z terminem realizacji i podziałem środków finansowych na lata 2024 i 2025 zgodnie z podpisaną umową.

Zamawiający przewiduje dwie płatności (częściową i końcową) dla odcinka s, (częściową za zrealizowane roboty w 2024r. i końcową za zrealizowanie robót w 2025r). Na podstawie protokołu odbioru częściowego i końcowego zatwierdzonych przez Zamawiającego Wykonawca wystawi faktury za zrealizowane roboty.

Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna, przedmiar robót i kosztorys ofertowy stanowiące Załącznik do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.