Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310870/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00322675/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-29
- 2024/BZP 00273130/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
- 2022/BZP 00365548/01 - Wynik z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa siedziby dla SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, w skład której wchodzi stacja Pogotowia Ratunkowego dla 8 zespołów ratunkowych oraz część administracyjno-techniczno-usługowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Teatralna 9
1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 3636032
1.4.8.) Numer faksu: 32 3636002
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311976
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00310870/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (np. kopia polisy);
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem,
wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Co najmniej 2 dokumenty Protokołu odbioru końcowego robót lub równoważnego dokumentu bez uwag, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, na roboty budowlane prowadzone w formule: „Zaprojektuj i wybuduj” (każda w ramach odrębnej umowy), związane z budową/przebudową/remontem budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 20 000 000,00 zł brutto, przy czym co najmniej jedna robota budowlana z wyżej wymienionych dotyczyła obiektu o funkcji medycznej, o wartości minimum 10 000 000,00 zł brutto.
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)
Oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy
Dowód wniesienia wadium w formie innej niż wniesione w pieniądzu
Wykaz rozwiązań równoważnych
Szczegółowy opis wymaganych podmiotowych środków dowodowych jest zawarty w SWZ Rozdział II Ust. 9.
Po zmianie:
dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (np. kopia polisy);
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem,
wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)
Oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy
Dowód wniesienia wadium w formie innej niż wniesione w pieniądzu
Wykaz rozwiązań równoważnych
Szczegółowy opis wymaganych podmiotowych środków dowodowych jest zawarty w SWZ Rozdział II Ust. 9.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego, podrobów wieprzowych i drobiowych do poszczególnych jednostek organizacyjnych podległych Dyrektorowi Okręgowemu Służby Więziennej w Katowicach
- Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue
- "Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do naprawy dróg".
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.