eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek"Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku poprzez budowę urządzenia dźwigowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku poprzez budowę urządzenia dźwigowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1

1.3.) Oddział zamawiającego: ZS1 MILANÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017266124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piasta 14

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1milanowek@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs1milanowek.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zs1milanowek.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku poprzez budowę urządzenia dźwigowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3156b8df-dafa-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221993/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i przebudowa budynku ZS nr 1 w Milanówku poprzez budowę urządzenia dźwigowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS1.081.62.2023/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 775509,18

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku poprzez budowę urządzenia dźwigowego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja jest realizowana na podstawie umowy nr PPA/000008/07/D zawartej pomiędzy Powiatem Grodziskim, a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”
Teren działki na którym będzie realizowane powyższe zamówienie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Terenu „Śródmieście” w Milanówku zatwierdzony uchwałą nr 528/XLII/14 Rady Miasta Milanówka z dnia 6 listopada 2014r. Przedmiotowa działka o nr ewidencyjnym 82 w obrębie 05-18 oznaczona została symbolem UO1 – tereny zabudowy usług oświaty.
Zabudowa w postaci dźwigu osobowego oraz podjazdu ma na celu umożliwienie osobom niepełnosprawnym swobodne przemieszczanie się w obrębie budynku pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami.
Ze względu na brak możliwości dobudowania podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony frontowej, nowe wejście do budynku zostanie wykonane w istniejącym otworze okiennym o wymiarach 320x180 cm od strony wschodniej. Wejście będzie dostosowane do osób niepełnosprawnych oraz dźwigu osobowego cztero – przystankowego, który będzie obsługiwał zarówno kondygnacje podziemne, jak i nadziemne:
• piwnica – przystanek "-1"
• parter - przystanek "0"
• I piętro - przystanek "1"
• II piętro - przystanek "2"
W celu wykonania zamówienia w postaci podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz dźwigu osobowego konieczne jest rozebranie na całej długości elewacji wschodniej utwardzeń z kostki brukowej. Należy również rozebrać istniejącą konstrukcję naświetla okiennego, a następnie odtworzyć jego konstrukcje wraz z jego uszczelnieniem. Rozbiórce ulega również koryto odprowadzające wodę z rynny poza obręb naświetli okiennych. W miejscach istniejących okien w jednym pionie na każdej kondygnacji przebudowane zostaną istniejące okna. Dodatkowo ze względu na licznie występujące zawilgocenia w budynku należy wykonać nową izolację przeciwwodną ścian fundamentowych na całej długości części elewacji wschodniej Ze względu na konieczność wykonania posadowienia szybu windowego poniżej posadowienia ław fundamentowych budynku, należy dokonać ich podbicia w obrębie projektowanego dźwigu. W piwnicy ze względu na brak otworów okiennych należy wykonać nowe nadproże w miejscu projektowanego otworu drzwiowego dźwigu osobowego w postaci dwóch dwuteowników HEB220.
Przedmiot zamówienia obejmuje też przebudowę systemu rynnowego odwadniającego dach,
w chwili obecnej woda odprowadzana jest na teren własny działki ze względu awarii, ponieważ docelowo odprowadzana była do kanalizacji deszczowej. Woda opadowa spowodowałby zalewanie projektowanego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dlatego też projektuje się odprowadzenie wody opadowej z rynien do istniejących studzienek kanalizacyjnych kanalizacji deszczowej zlokalizowanych na terenie objętym postępowaniem jako odtworzenie i naprawy części instalacji istniejącej.
Pochylnia dla osób niepełnosprawnych ma być na konstrukcjach stalowych z podestami z krat pomostowych oraz blach perforowanych. Pochylnia musi być ukształtowana ze spadkiem podłużnym 6%. Spadek poprzeczny pochylni nie powinien przekraczać 2%. Szerokość płaszczyzny ruchu pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych wynosi 120 cm. Bieg pochylni ma długość 5,84m, w związku z czym nie ma konieczności dzielenia jej na krótsze odcinki przy pomocy spoczników. Pochylnia wyposażona jest w krawężniki o wysokości minimum 7cm. Po obu stronach pochylni należy zainstalować poręcze na wysokości 90 cm i 75cm od poziomu pochylni. Część chwytna poręczy powinna mieć średnicę od 3,5 do 4cm oraz być umieszczona w sposób uniemożliwiający jej obracanie. Odległość części chwytnej od ściany powinna wynosić min 5cm. W przypadku pochylni zewnętrznych należy poręcze na początku i końcu pochylni przedłużyć o co najmniej 30 cm poza bieg pochylni. Zarówno na początku oraz na końcu pochylni należy zapewnić płaski odcinek o długości 150cm. Początek oraz koniec pochylni należy oznaczyć przy pomocy reliefowych płyt ostrzegających. Natomiast dźwig osobowy przeznaczony jest głównie dla osób niepełnosprawnych, ale korzystać z niego będą mogły również inne osoby, którym pokonywanie schodów sprawia trudność. Szyb windowy o wymiarach wewnętrznych 160x175 cm został zaprojektowany w konstrukcji stalowej szklonej zgodnie z technologią producenta. Szyb platformy wymaga zakotwienia do ściany budynku. Szyb windowy zostanie posadowiony na monolitycznej płycie żelbetowej o wymiarach 230x260x30 cm z betonu C37 W8wodoszczelnego. Wysokość podnoszenia dźwigu osobowego wynosi 9,84m (maksymalna wysokość podnoszenia wynosi 22m). Wysokość podszybia powinna wynosić minimum 100cm, a wysokość nadszybia 330cm. Dźwig musi być wyposażony w drzwi teleskopowe o wymiarach 90x200cm. Kabina o wymiarach wewnętrznych 110x140 cm przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnętrzny panel sterujący powinien znajdować na wysokości od 0,8-1,2m w odległości nie mniejszej niż 0,5m od narożnika kabiny. Należy ją dodatkowo wyposażyć w dodatkowe oznakowanie dla osób niewidomych oraz informację głosową. Przycisk kondygnacji o powinien być dodatkowo wyróżniony. Zewnętrzny panel sterujący należy umieścić na wysokości od 0,8-1,2m od poziomu posadzki. Przy każdych drzwiach do kabiny dźwigu należy umieścić sygnalizację dźwiękową oraz wizualną informującą o piętrze na którym aktualnie znajduje się kabina oraz w którą zmierza stronę. Dźwig osobowy musi być usytuowany w taki sposób, aby odległość pomiędzy drzwiami przystankowymi dźwigu, a przeciwległą ścianą lub inną przegrodą nie była mniejsza niż 1,6m. Maszynownia prefabrykowana typu C o wymiarach 87x40x210cm została zlokalizowana w piwnicy. Przekrycie szybu windowego zaprojektowane w postaci stropodachu na konstrukcji stalowej ze spadkiem 7% w kierunku istniejącego odwodnienia dachu budynku. Wykończenie stropodachu w postaci papy termozgrzewalnej. W celu odprowadzenia wód opadowych ze stropodachu należy dookoła umieścić obróbki blacharskie z wyprowadzeniem na długość 1,5cm oraz zakończone kapinosem. Podszybie oraz część podziemna szybu windowego zaprojektowana w konstrukcji żelbetowej w technologii białej wanny z betonu wodoszczelnego W8.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy, którego wartość należy wpisać do formularza ofertowego.

Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i elektrycznych.

Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250071,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: lNTERO SERWIS Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: Gustawa Daniłowskiego 6 lok. 76

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.