Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233596/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00251391/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00263438/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia o salę koncertową wraz z zapleczem oraz rozbudowa infrastruktury technicznej na działkach położonych przy ul. Iłżeckiej w Ostrowcu Świętokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Iłżecka 47
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psm.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psm.ostrowiec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b88c1a3-faec-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia o salę koncertową wraz z zapleczem oraz rozbudowa infrastruktury technicznej na działkach położonych przy ul. Iłżeckiej w Ostrowcu Świętokrzyskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b88c1a3-faec-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118214/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia o salę koncertową.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SM/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12358777,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia o salę koncertową wraz z zapleczem oraz rozbudowa infrastruktury technicznej na działkach położonych przy ul. Iłżeckiej w Ostrowcu Świętokrzyskim – Etap III.
Dane ogólne budynku:
- Powierzchnia zabudowy budynku - 630,15 m2
- Powierzchnia użytkowa budynku - 478, m2
- Kubatura brutto - 9 137,17 m3
- Ilość kondygnacji budynku - 3 nadziemnych, 1 podziemna
- Wysokość budynku - 13,00 m
- Wysokość kalenicy - 12,85 m
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja prac budowlano-instalacyjno-montażowych realizowanych w etapie I i II w ramach zadania pn. „Rozbudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia w Ostrowcu Świętokrzyskim o salę koncertową wraz z zapleczem i budową instalacji wewnętrznych (wod.-kan., c.o., went. Mech., klimatyzacji, elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych) oraz infrastruktury technicznej”. Zasadniczy zakres prac uwzględnia kontynuację realizacji dokumentacji projektowej opracowanej w roku 2013, z uwzględnieniem zmian optymalizacyjnych wprowadzonych dokumentacją uzupełniającą, określoną jako „Optymalizacja dokumentacji G2A” dla ww. zadania Inwestycyjnego. Obszar prac budowlanych uwzględnia korekty układu funkcjonalnego podyktowane aktualnymi potrzebami użytkownika, dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań prawnych oraz aktualizację rozwiązań technicznych i technologicznych do obecnie obowiązujących standardów.
Szczegółowy zakres prac obejmuje: roboty murowe i żelbetowe, wraz z instalowaniem elementów zintegrowanych z konstrukcją budynku, doposażenie i wykonanie elementów instalacji elektrycznych siłowych i oświetleniowych, niskoprądowych oraz sanitarnych, w tym wentylacyjnych. Wykonanie i montaż dwóch dźwigów elektrycznych bezreduktorowych (dźwig osobowy oraz osobowo-towarowy), zapadni scenicznej, a także wykończenie pomieszczeń ujętych dokumentacją w zakresie określonym przedmiarem robót. Adaptację Sali koncertowej wraz z dostawą urządzeń audio-video do studia nagraniowego i Sali koncertowej. Montaż oświetlenia scenicznego, dostawę wyposażenia sal dydaktycznych i socjalno - bytowych, holli, łazienek.
UWAGA!
Zamawiający informuje, że do końca lipca 2023 r. na obiekcie trwają prace – zamówienie z wolnej ręki dla Etapu I i II.
W przypadku gdy po podpisaniu umowy obecny Wykonawca będzie jeszcze na budowie to harmonogram Oferenta robót musi być z nim ustalony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9974371,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9974371,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9974371,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Anna - Bud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260727798
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-124
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac branży budowlanej, część prac branży sanitarnej, część prac branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA ANNA-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA ANNA-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9974371,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
- Zakup i dostawy preparatów dezynfekcyjnych - powtórzenie
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku w schronisku dla osób bezdomnych
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.