Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00247897/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00251505/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00259797/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00274643/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Głownie z siedzibą przy ul. Kościuszki Tadeusza 10 w Głownie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156;
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Głownie z siedzibą przy ul. Kościuszki Tadeusza 10 w Głownie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f7bf6b5-fe98-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Roboty budowlane - poprawa efektywności energetycznej I LO w Głownie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247897/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4668107,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 763025,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla potrzeb budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Głownie z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 10 w Głownie (zwanego dalej I LO w Głownie ) w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Głownie”, realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków WFOŚiGW w Łodzi w ramach programu priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery -V edycja”.
8. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 5 do SWZ.
9. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia od dnia 1 stycznia 2022 r. udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 110 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustawą
z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu.
10. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.
3. Zamawiający informuje, że jest w trakcie przygotowania mapy do celów projektowych, Wykonawca uzyska od Zamawiającego mapę do celów projektowych po podpisaniu umowy na realizację zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji zawierającej w szczególności:
1) projekt budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, opiniami, zgodami i decyzjami, kosztorysem inwestorskim składającego się w szczególności:
a) projektu modernizacji pomieszczenia kotłowni w tym dostosowanie pomieszczenia do obowiązujących przepisów w tym pożarowych,
b) projektu nowego źródła ciepła, zawierającego nowe kotły grzewcze wraz z osprzętem,
c) projektu dotyczącego wymiany głowic termostatycznych poprzedzonego inwentaryzacją istniejących grzejników,
d) projektu modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej z powietrzną pompa ciepła,
e) projektu instalacji gazowej od punktu pomiarowego do urządzeń na które wykonanie należy uzyskać uprawnienie od organu architektoniczno-budowlanego Starostwa,
f) projektu budowy instalacji fotowoltaicznej.
2) dokumenty potwierdzające uprawnienia dla realizacji instalacji wewnętrznej gazu od punktu pomiarowego do urządzeń grzewczych od organu architektoniczno-budowlanego, specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót, instrukcje obsługi i eksploatacji;
3) potwierdzenia w postaci dokumentów wykonania prób sprawdzeń inwentaryzacji geodezyjnej niezbędnych do odbioru końcowego zadania.
4) projektu powykonawczego wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi realizacje robót zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
3. Wykonawca w ramach realizacji zadania wykona roboty budowlane na podstawie zatwierdzonej dokumentacji przez Zamawiającego z tym, że w zakres prac wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
4. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia dokonać zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu o terminie rozpoczęcia robót budowlanych a także pozyskania we własnym zakresie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do odbioru końcowego dla obu zadań, w tym opracowania dokumentacji powykonawczej.
5. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszych zadań, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
6. Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31712331-9 - Fotoogniwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 936800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 936800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globalterm Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386901830
7.3.3) Ulica: Magazynowa 13b/74
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-652
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, przyłącza gazowego i wymiana oświetlenia - Podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 936800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) termin rozpoczęcia realizacji: od dnia podpisania umowy;
2) termin przekazania terenu robót Wykonawcy przez Zamawiającego: do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
3) termin zakończenia prac projektowych:
a) termin zakończenia prac projektowych dotyczących ogrzewania do 30 września 2022 r.,
b) termin zakończenia prac projektowych do 31 grudnia 2022 r.
4) termin zakończenia robót budowlanych:
a) termin zakończenia robót budowlanych związanych z dostarczeniem ciepła dla budynku centralnego ogrzewania do rozpoczęcia sezonu grzewczego w 2022 r., lecz nie później niż do 15 października 2022 r.,
b) termin zakończenia pozostałych robót budowlanych, niezbędnych badań i odbiorów: do 20 listopada 2023 r.
Uzasadnianie terminu określającego wykonanie poszczególnych elementów niniejszego zamówienia publicznego konkretnymi datami wskazano w ogłoszeniu o zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.