Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013117/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,152664,5112982acde066bd4fc6b1c92dba4e51.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c8ee3fd-ab99-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie 1 – Równanie dróg gminnych gruntowych i tłuczniowych,
2. Zadanie 2 - Roboty drogowe związane z regulacją urządzeń w związku z realizacją zadania 1,
3. Zadanie 3 - Inne roboty drogowe nie objęte powyższym wykazem (np. ścinanie poboczy) przy uwzględnieniu średnich cen robocizny, materiałów, sprzętu wg Sekocenbud za kwartał poprzedzający kwartał, w którym roboty zostały wykonane.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia,
• załącznik nr 1a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przewidywane ilości robót określone są w formularzu cenowym załączonym do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505591,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688554,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505591,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Marian Lenart
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451139507
7.3.4) Miejscowość: Nakło Śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Wielobranżowa Usługowo-Handlowa "TRANSBRUK" Marian Lenart
jakie przetargi wygrała firma
Firma Wielobranżowa Usługowo-Handlowa "TRANSBRUK" Marian Lenart
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505591,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
- Remont cząstkowy dróg i chodników z kostki betonowej na terenie gminy Grębocice
- Remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie Gminy Andrychów w roku 2025
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.