eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onka"Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka".



Og³oszenie z dnia 2021-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 182-611-100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Jab³onka”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ffcfb684-5c04-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00312095

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001701/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Konserwacjê o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6414-rint-271-1-37-2021-konserwacja-oswietlenia-ulicznego-na-terenie-gminy-jablonka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywa siê przy u¿yciu
nastêpuj±cych narzêdzi:
• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
• ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Kontakt za po¶rednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu nale¿y wpisaæ "Urz±d Gminy
Jab³onka").
Elektroniczna skrzynka podawcza/Identyfikator adresata: /29gw7qf1xt/skrytka
• poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie ePUAP ma dostêp
do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny
rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty,
wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na li¶cie
wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Zamawiaj±cy
przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik nr 8 do niniejszej SWZ. Dane
postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla
Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu Oferta powinna byæsporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych np.: .pdf
(zalecane) b±d¼ innych rekomendowanych formatów np. .doc, .xls, .jpg, .jpeg, i podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistymprzez
osobê umocowan± do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania
oferty opisany zosta³ w Instrukcja u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP. Oferta, wniosek oraz
przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ
podpisane: kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których
mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70
ustawy.
2.3. Oferty, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, oraz
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane
dalej zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2.4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w
postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci
przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Rozdziale 20 swz.
2.5. Dokumenty elektroniczne przekazuje siê w postêpowaniu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej wskazanych w Rozdziale 20 swz.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.37.2021 „Konserwacja o¶wietlenia ulicznego w Gminie Jab³onka.
Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Wykonawcy:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.37.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja o¶wietlenia ulicznego w Gminie Jab³onka w okresie 12 miesiêcy od dnia 01.01.2022 do 31.12.2022 roku.
2. Wykonawca wybrany w drodze postêpowania na konserwatora urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka, odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urz±dzeñ o¶wietleniowych zainstalowanych na tym obszarze i ponosi wszelkie konsekwencje z tytu³u niespe³nienia powy¿szych wymagañ, w tym tak¿e konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niew³a¶ciwe prowadzenie konserwacji stwarza zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonywania us³ugi w zakresie konserwacji i eksploatacji urz±dzeñ o¶wietlenia ulicznego w nale¿ytym stanie technicznym, a tak¿e wype³niania formalno¶ci zwi±zanych z wykonywaniem ni¿ej wymienionych czynno¶ci;
3. Osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia z ramienia Wykonawcy, musz± posiadaæ kwalifikacje do konserwacji o¶wietlenia ulicznego, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku, w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ i instalacji w sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828 z pó¼niejszymi zmianami) posiadaæ znajomo¶æ uk³adu zasilania i sterowania konserwowanych obwodów o¶wietlenia oraz znajomo¶ci z zakresu obowi±zków i sposobu prowadzenia prac konserwacyjnych ze szczególnym uwzglêdnieniem zasad bezpieczeñstwa pracy.
4. Konserwacja o¶wietlenia ulicznego w gminie Jab³onka obejmuje obecnie 2101 lampy (oprawy rtêciowe, sodowe, ledowe) do 07.09.2022 r., dalej od 08.09.2022 r. do 31.12.2022 r. – 2212 lamp oraz 95 szaf steruj±cych o¶wietleniem i ok. 100 km sieci kablowo-napowietrznej.
5. Sieæ zasilaj±ca o¶wietlenie, kablowo-napowietrzna, podlegaj±ca konserwacji wynosi ok.100 km.
6. Wszelkie niezbêdne materia³y s³u¿±ce do likwidacji powsta³ych awarii i innych nieprawid³owo¶ci w funkcjonowaniu o¶wietlenia zapewnia Wykonawca konserwacji.
7. Wymiana urz±dzeñ uszkodzonych przez osoby trzecie i czynniki zewnêtrzne, np. w wyniku kolizji drogowych (s³upów o¶wietlenia i latarñ 5 szt., opraw, kloszy, szaf o¶wietleniowych, kabli itp.) W przypadku przekroczenia maksymalnej ilo¶ci, Zamawiaj±cy zleci wykonanie zadania na podstawie zaakceptowanego kosztorysu wykonanego przez Wykonawcê. Na podstawie zaakceptowanego kosztorysu przez Zamawiaj±cego Wykonawca wykona zadanie a Zamawiaj±cy dokona zap³aty. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania us³ugi innemu podmiotowi.
8. Wykonawca winien stosowaæ tylko fabrycznie nowe urz±dzenia i materia³y posiadaj±ce wymagane atesty i certyfikaty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50232100-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji o¶wietlenia ulicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obs³uga instalacji o¶wietlenia publicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:

a) Kryterium „cena” (Kc) – 60 pkt
b) Kryterium „czas reakcji na usuniêcie awarii” (Kcz) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usuniêcie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy w zakresie warunku okre¶la nastêpuj±ce minimalne poziomy zdolno¶ci:
da. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
 dysponuje co najmniej jednym podno¶nikiem hydraulicznym z koszem na podwoziu samochodowym oraz co najmniej jednym lokalizatorem awarii urz±dzeñ kablowych; (za³±cznik nr 10 do SWZ);
db. Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
 jedn± osob± posiadaj±c± aktualne ¦wiadectwo Kwalifikacyjne D uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru;
 jedn± osob± posiadaj±c± aktualne ¦wiadectwo Kwalifikacyjne E uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji Wystawione przez uprawniony organ (instytucjê); (za³±cznik nr 11 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109 ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby

2) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 12 do SWZ;
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d,
nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê
dokumentów, o których mowa w Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art.
128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w
art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):
2.1. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 10 do SWZ. W przedmiotowym wykazie narzêdzi wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach w rozdziale 13 ust. 2 lit. da SWZ.

2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 11 do SWZ. W przedmiotowym wykazie narzêdzi wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach w rozdziale 13 ust. 2 lit. db SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2
SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 14 ust. 1 i
Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE
ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ
podpisane przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru -
pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez
upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
5.1 Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie 5.2 W przypadku,
o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ. 5.3 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do
SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne,
którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie
ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie
Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego
Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o
Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia
pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego. 5.4 Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5.5 Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej umowy w przypadkach zaistnienia poni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:
a) Zmiany danych objêtych faktur±, w szczególno¶ci NIP-u, adresu, nazwy lub rachunku bankowego Wykonawcy,
b) Zmiany osób odpowiedzialnych za prowadzenie us³ugi z ramienia ka¿dej ze stron,
c) Zmiany za³±cznika Nr 1 do niniejszej umowy Wykaz punktów zapalania (sterowania) oraz ilo¶ci punktów ¶wietlnych (ilo¶ci punktów ¶wietlnych – nowo wybudowane lub dobudowane) zostan± w³±czone do konserwacji po up³ywie terminu gwarancji udzielonego przez wykonawcê tych robót.
d) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (zwiêkszenia lub zmniejszenia) w zwi±zku z aktualizacj± za³±cznika Nr 1 do umowy.
e) Zmiany terminu realizacji umowy – skrócenie terminu zakoñczenia umowy w przypadku wykonania przez Zamawiaj±cego modernizacji o¶wietlenia ulicznego (wymiana opraw, ¼róde³ ¶wiat³a, uk³adów sterowania) w okresie obowi±zywania niniejszej umowy i objêcie zmodernizowanego o¶wietlenia gwarancj± udzielon± przez Wykonawcê tych robót. W przypadku sukcesywnej modernizacji o¶wietlenia ulicznego – na poszczególnych obwodach sterowania (wymiana opraw, ¼róde³ ¶wiat³a, uk³adów sterowania) w okresie obowi±zywania niniejszej umowy i objêcie zmodernizowanego o¶wietlenia gwarancj± udzielon± przez Wykonawcê tych robót – punkty ¶wietlne na tych obwodach zostan± wyprowadzone z za³±cznika Nr 1 do umowy (zmniejszenie liczby punktów ¶wietlnych objêtych konserwacj± a w konsekwencji zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy).
2. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga podpisania aneksu do niniejszej umowy.
Warunki zmiany ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy informuje, ¿e zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
2.1 niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego;
2.2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
- zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególno¶ci:
a) klêski ¿ywio³owe;
b) warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie prac, przeprowadzania prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: temperatury powietrza poni¿ej 0 st. C, wiatr uniemo¿liwiaj±cy pracê maszyn budowlanych, gwa³towne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi;
- inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, a w szczególno¶ci brak mo¿liwo¶ci dojazdu lub transportu materia³ów spowodowanych awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych;
- si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego;
2.3 zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia – zmiany technologiczne, w szczególno¶ci:
- niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ;
- pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
- pojawienie siê nowszej technologii wykonania prac pozwalaj±cej na zaoszczêdzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - konieczno¶æ zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych /technologicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem prac;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-21 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.