Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00170016/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00174656/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00191287/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00212321/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00223127/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00237703/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00245859/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa PSP nr 1 w Jelczu-Laskowicach oraz budowa budynku kotłowni gazowej wraz z zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa, 24
1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa PSP nr 1 w Jelczu-Laskowicach oraz budowa budynku kotłowni gazowej wraz z zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5dae68b-d52f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056555/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa Szkoły Podstawowej na Osiedlu Laskowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach wraz z rozbudową budynku o część dydaktyczną, pomieszczenia pomocnicze i budowę budynku kotłowni gazowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, lokalizacja dz. nr 52/2 AM-48 obręb Laskowice.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
przebudowę istniejącego budynku szkoły wraz z rozbudową,
budowę budynku kotłowni gazowej wraz z zewnętrzną instalacją gazową do skrzynki SG,
wykonanie dojść i dojazdów utwardzonych wokół budynku,
wykonanie utwardzonych miejsc gromadzenia odpadów z możliwością ich segregacji,
zewnętrzną instalacje wody, kanalizacji sanitarnej, deszczowej i gazowej,
- zewnętrzną instalację wody dc p.poż;
- wewnętrzną linie zasilająca do budynku;
- linia zasilająca lampy zewnętrznej;
- wewnętrzną infrastrukturę techniczną wg projektu technicznego
rozbiórka istniejącej skoczni w dal i bieżni, budowa projektowanej skoczni w dal i bieżni,
budowa zbiornika na wodę deszczową i budowa zbiornika ppoż., wykonanie hydrantu zewnętrznego,
wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
wymiana ogrodzenia panelowego malowanego proszkowo plus farba nawierzchniowa kolor zielony o łącznej wys. 153 cm z podmurówką prefabrykowaną o wys. 25 cm, na długości ok 153m, w tym: montaż furtki o szer. 1,5m, bramy dwuskrzydłowej o szer. 3,0m z funkcją furtki, bramy jednoskrzydłowej o szer. 2,0m wraz z kompletem wyposażenia, lokalizacja ogrodzenia wzdłuż granicy z działką drogową ul. Kowalińskiego i działką zabudowaną nr 52/1 AM-48 obręb Laskowice),
wykonanie wew. linii zasilającej od ZK do budynku oraz wewnętrznej linii zasilającej z RG do części rozbudowanej,
wycinka drzew (bez nasadzeń kompensacyjnych wskazanych w decyzji na wycinkę), karczowanie krzaków, uporządkowanie terenu działki wraz z utylizacją urobku i wywozem urobku, gruzu i śmieci, zagospodarowanie terenów zielonych, w tym wykonanie trawników,
wykonanie projektu branżowego przyłącza do sieci zewnętrznej wodociągowej i kanalizacji sanitarnej zgodnie z warunkami technicznymi oraz wykonanie przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej zgodnie z uzgodnionym projektem,
uzyskanie zezwolenia na użytkowanie obiektu (uzyskać decyzję administracyjną o dopuszczeniu obiektów do użytkowania i/lub uzyskać zaświadczenie o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami).
3. Orientacyjne parametry techniczne obiektu i terenu objęte zamówieniem:
budynek istniejący do przebudowy (część A - I kondygnacja naziemna, część B - II kondygnacje naziemne)
budynek projektowany do rozbudowy (część C - II kondygnacje naziemne, D-I kondygnacja naziemna)
budynek projektowany kotłowni gazowej (symbol K - I kondygnacja)
powierzchnia istniejącej zabudowy: ok 1.213 m2
powierzchnia projektowanej zabudowy: ok 1.868 m2
powierzchnia projektowanej zabudowy kotłowni gazowej: ok 30 m2
projektowana powierzchnia utwardzona: ok 1.570 m2
powierzchnia terenów biologicznie czynnych (zieleń niska i zieleń urządzona) ok 6.190 m2
4. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – OPZ stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23898777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28383883,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23898777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy „REM KĘPNO” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191837627
7.3.3) Ulica: Ul. Brukowa 4;
7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23898777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JELCZA-LASKOWIC
- Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby działań diagnostycznych, świadczeń profilaktycznych, wzmocnienia opieki domowej nad pacjentami oraz opieki fizjoterapeutycznej
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Jelczu-Laskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.