Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ Z ZAKRESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffb73b6f-fae0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie 3 szkoleń stacjonarnych dla 3 osób z zakresu Prawa zamówień publicznych. Każda z 3 osób będzie uczestniczyć w jednym szkoleniu.
Szkolenia powinny uwzględniać w szczególności:
1. Przygotowanie postępowania na dostawy, usługi i roboty budowlane:
- szacowanie wartości zamówienia, metody
- kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, ustalenie kwoty
- opis przedmiotu zamówienia
- podział zamówienia na części, uzasadnienie niedokonania podziału
- postępowanie w przypadku zamówień udzielanych w częściach, w tym art. 30 ust. 4 ustawy Pzp
- analiza potrzeb i wymagań
2. Przygotowanie SWZ
- elementy obligatoryjne i fakultatywne poniżej i powyżej progów unijnych
- przedmiotowe środki dowodowe – zasady ich składania, badania i uzupełniania
- podmiotowe środki dowodowe - zasady ich składania, badania i uzupełniania
- warunki udziału w postępowaniu
- kryteria oceny ofert
- konsorcja
- wadium
- podmioty trzecie
3. Przebieg postepowania
- przetarg nieograniczony
- postepowanie w trybie podstawowym
- tryb zamówienia z wolnej ręki
- wszczęcie postępowania
- udostępnienie SWZ
- składanie i otwarcie ofert
- oferta złożona przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej
- badanie ofert
- ocena podmiotowa wykonawców
- formy składania dokumentów
- odrzucenie oferty
- termin związania ofertą
- wybór najkorzystniejszej oferty
- unieważnienie postępowania
4. Umowy w zamówieniach publicznych i ich zmiany
- postanowienia obligatoryjne
- zakazane postanowienia umowne
- zmiany dopuszczalne i niedopuszczalne
- płatności za realizację zamówienia
- waloryzacja wynagrodzenia wykonawcy
- opcja
- udział podwykonawców
- ogłoszenie o wykonaniu umowy
5. Odpowiedzi na pytania uczestników. Podsumowanie szkolenia
Tryb szkolenia: szkolenia zewnętrzne, otwarte na zasadzie dołączenia do grupy, wyjazdowe
Okres realizacji zamówienia: szkolenia 3 dniowe, minimum 6 godzin lekcyjnych w każdym dniu
(1 godz. lek. = 45 min.)
Ilość uczestników szkolenia: po jednym szkoleniu dla 3 osób w co najmniej dwóch różnych terminach. Zamawiający dopuszcza możliwość wzięcia udziału 2 osób w tym samym terminie, wówczas trzecia osoba będzie uczestniczyć w innym terminie. Ilość uczestników w szkoleniu będzie ustalana na bieżąco.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 30.11.2023 r.
Koszt dojazdu do miejsca szkolenia pokrywa Zamawiający.
W cenie szkoleń wykonawca zapewnia:
1. Catering – świeże posiłki każdego dnia szkolenia:
- obiad: co najmniej 2 zupy do wyboru i drugie danie - co najmniej 2 do wyboru, mięsne , rybne, plus warzywa, surówka, napoje,
- śniadania i kolacje w formie bufetu: wędliny i sery do wyboru, pieczywo, masło, jajecznica lub parówki na ciepło
- w każdym dniu szkoleń co najmniej dwie przerwy kawowe do końca szkoleń.
- napoje zimne i ciepłe do każdych posiłków bez ograniczeń ilościowych.
Wykonawca w ramach usługi zapewni odpowiednią obsługę.
2. Zakwaterowanie w hotelu co najmniej 3-gwiazdkowym lub obiekcie o standardzie hoteli 3-gwiazdkowego, nocleg w pokoju 1 lub 2 osobowym (pokój jednoosobowy dla jednej osoby, pokój dwuosobowy dla dwóch uczestników).
3. Materiały szkoleniowe w formie materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
4. Wynajem sal szkoleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10197,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10197,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ApexNet Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146525376
7.3.3) Ulica: ul. Atlasowa 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-437
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APEXNET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
APEXNET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10197,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie Akademii Danych - 6 kursów online dla pracowników administracji publicznej z zakresu otwierania i ponownego wykorzystywania danych
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.